quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:06 schreef Meganog het volgende:
P tegen Amanda: "Je gaat niet tegen me lopen schreeuwen als een ordinair viswijf"
maar dat die domme wifebeater dan niet beseft dat Schiphol dan ook wel kan sluiten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
De bewoners leggen ook de schuld bij anderen omdat ze gewoon smoesjes van achter krijgen "erm jah de vlieglessen gaan het komende jaar niet door, Brian, omdat er veel wind voorspelt is"
ja jij heb al genoeg gezegt....................we willen ruzie tussen de "viswijfen" zienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:11 schreef blomst het volgende:
Lieke stil nu, laat Amanda even ruzie met Palma maken.
Ik vind het wel gezelligquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:09 schreef Denna het volgende:
Sjonge zeg, wat is Palma weer super irritant![]()
Eric deed er toch ook uren over?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:17 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Oma zit dus tussen 0.00 en 3.00 achter de streams![]()
Hij durft gewoon niks te doen man wat een rotsmoes, opvallend ook hoe lang Nadia moet trekken om hem tot een hoogtepunt te laten komen (als dat al gebeurt). Volgens mij lukt het niet omdat het geen mannenhand is![]()
ken je nagaan .......en dan hebben we Brain nog niet gehoordquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt ook dat het de schuld van Huub is.
dan kan ze alvast beginnen met gek wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:17 schreef Marrije het volgende:
Amanda wordt gek als DOB afzegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |