abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51652875
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Eric deed er toch ook uren over?
orgasm control?
pi_51652887
Huub en Palma hebben hun TV momenten weer gepakt
  Admin vrijdag 20 juli 2007 @ 10:20:58 #178
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51652906
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

orgasm control?
Nou dan, Dennis wil gewoon lang genieten
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51652925
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:17 schreef marky het volgende:
Huub moet nu gewoon volhouden. Net zolang tot José haar excuses heeft aangeboden.
Waarom?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:21:37 #180
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51652926
pi_51652939
Ze weten nog niet dat DoB niet komt? En ze weten ook niet dat de disco-avond niet door gaat..lol
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_51652949
En wie ruimt het weer op? Zorgzame Natasia.......
pi_51652960
Goedemorgen, hebben jullie dit al gelezen?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:22:59 #185
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51652970
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En wie ruimt het weer op? Zorgzame Natasia.......
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:23:20 #186
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51652978
4 streams!
pi_51653013
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze weten nog niet dat DoB niet komt? En ze weten ook niet dat de disco-avond niet door gaat..lol
ze weten dat DoB niet komt.
Goedemorgen :W
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:25:27 #188
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51653047
huub wil dat we palma gaan mailen met vliegtuigjes met sorry huub....
gewoon een ideetje zegt ie!
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_51653057
waarom gaat disco-avond niet door dan?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:26:10 #190
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51653066
Een stralend goede morgen allemaal

Vandaag is het onderwerp:

WAAR STOPPENDE FACILITAIRE BEDRIJVEN EN EEN RAP VOOR BRIAN MIJN NACHTRUST VERSTOORDE

Om 03:30 uur hedenmorgen word ik wakker met een beklemmend "Amanda"gevoel van "Ik heb het zo druk vandaag en ik moet nog zoveel doen" Na een mislukte poging weer in te slapen verlaat ik het echtelijk bed om mij bezig te gaan houden met het aanpassen van een RAP voor Brian en het schrijven van mijn samenvatiing.

Om te beginnen een list van stoppende facilitaire bedrijven:

- De kok Marc;
- De golfleraar;
- Juf Judith;
- Dreams of Beauty;
- Discofeest in De Arena;
- Tilly (al dan niet tijdelijk);
- Yvette, eigenaar van dat andere paard;
- zangleraar van Brian;
- garagebedrijf Touareg;
- vlieglessen Brian;
- Albert Heijn;
- HiZi Hair;
- Gitaarleraar Brian;
- Cursus Porugees;
- Rijlessen Huub;
- 2 heren voor het pestgedrag (tijdje geleden).

Zes bedrijven die " de pijp aan Maarten " hebben gegeven en dus een toenemende vermindering aan faciliteiten voor de millionairs.

HH en haar vrouwschappen Herma en Sharon arriveren bij de Villa. De bewoners die niet uit mogen slapen worden gewekt en moeten opstaan.
Natasia is als eerste bewoonster beneden en moet van Palma het verhaal over de discussie gisteren met Huub, waarbij zijn medewerking aan het vertrek van Sylvia ter sprake werd gebracht, aanhoren.
Natasia zie hierin een mooie aanleiding om ruzie met Palma te maken, gevolg twee naar elkaar schreeuwende wijven in elkaars kielzog.
Even later komt Huub naar boven en mengt zich in de discussie, dit terwijl hij zich had voorgenomen Palma, die for real Jose blijkt te heten, dood te zwijgen. Gevolg een knallende ruzie tussen Huub en zoals hij haar nu noemt Jose waarbij de volledig gebruikte vocabulaire niet afkomstig is uit het ABN.

Huub eist excuses van Jose en wel middels een vliegtuigje met daarachter een sleep met EXCUSES PALMA, voor minder gaat Huub niet.
Deze eis wordt door Huub kracht bijgezet door het veranderen van de ontbijttafel in een slagveld alles wat er op staat wordt om- of er af gegooid.

Palma en Huub blijven schelden tegen elkaar en de daardoor nieuwsgierig geworden Jaap komt naar beneden en observeert in een passieve houding de beiden ruziemakers. Palma noemt het gedrag van Huub kinderlijk en loopt als een furie achter een inmiddels, als een klein jongentje huppelende, Huub aan.
Jaap ziet hier wel brood in voor zijn televisiemomentje en huppelt vervolgens weer achter Palma aan hetgeen een hilarisch beeld oplevert. Na enige tijd verlaten beiden de keuken en gaan naar het kantoor om nog even na te genieten van de ruzie.

Lieke die inmiddels is teruggekomen van haar bezoek aan de huisarts komt Natasia tegen en geeft haar een aai over haar arm. Nas is hiervan niet gedient en schreeuwd blijf met je poten van mij af SLIEKO.
Lieke ziet hierin een leuke aanleiding om Nas over haar bol te aaien. De oorlog is compleet Natasia en Lieke lopen schreeuwend achter elkaar door de tuin en de villa. Het gaat hard tegen hard en wordt besloten met een neus aan neus staande Natasia en Lieke die proberen elkaar te overstemmen.
Mijn god wat een volume heeft die zwarte Heks gelukkig heb ik ruimschoots van tevoren de volumeknop van mijn Headphone richting min. verdraaid. Lieke besluit uiteindelijk het slagveld te verlaten en gaat naar beneden.

Even later verschijnt de Yaga lerares, zij heeft negatieve E mails ontvangen naar aanleiding van het gebeuren zondag maar heeft besloten toch te komen.

's Middags komt Carlos om te trainen, de millionairs hebben al eerder naar elkaar toe aangegeven niet veel zin in de training te hebben en liever te zwemmen of zonnen. Het gelukt de dominante Carlos echter zonder veel tegenstribbelen de millionairs op de grasmat te krijgen voor een THAI BO training.

Lieke en Natasia volgen zijn opdrachten fanatiek, Huub doet zij best om er het beste van te maken, Brian maakt bij gebrek aan ritmegevoel late- en veelal spastische bewegingen, Amanda beweegt zich houterig maar tracht zich wel in te zetten, Dennis beweegt zich als een volleerde danseur van het Scapino Ballet en Nadia tracht middels wulpse dansbewegingen tot een zwak attreksel van haar THAI BO opdrachten te komen.

Tijdens de Thai BO oefeningen wordt Lieke naar de FEBO geroepen en komt naar 5 minuten opgewekt terug. Aansluitend moet Natasia naar de FEBO maar zij heeft kennelijk een langer gesprek te ondergaan.
In een later in de cossen opgenomen Link fluistert Lieke na 05:50 minuten tegen Huub dat Natasia vertrekt, Huub reageert met de opmerking Kut.

Tegen de avond moeten alle millionnairs op de bank zitten voor deelname aan een sessie Anger Management. Doel hiervan is de bewoners te leren om te gaan met boosheid, opkomende agressie, werkelijke agressie en hoe dit te voorkomen/ om te buigen. Deze bijeenkomst wordt gegeven door de GEITENWOLLENSOKKEN psychologe Anita die ook deel uitmaakt van het FEBO team. Huub en Lieke werken serieus mee Brian, Amanda, Dennis, Nadia en Natasia doen ook min of meer hun best Jaap zit er bij met een gezicht van Fokking Hell, Kutzooi. De sessie wordt afgesloten met een oefening, waarbij de bewoners met gesloten ogen zich voor de geest moeten halen, hun ergernis, de opkomende boosheid resulterend in agressie en hoe die agressie om te buigen. Iedereen doet mee behalve Jaap want die zit onderuitgezakt met wijd geopende ogen de zaak te observeren dus weer een TV moment. Na de evaluatie volgt de avondmaaltijd, bestaande uit gefrituurde kroketten enz enz enz met salade, terwijl Huub en Lieke een woordenwisseling hebben in de tuin.
Nadia bevindt zich in de kapsalon en is al ongeveer een uur met haar haar bezig dit zal uiteindelijk uitlopen naar twee uur hairstylen, dit om het eten te ontlopen. Vanmiddag beweerde zij in een gesprek met Carlos nog een normaal eetpatroon te hebben bestaande uit ontbijt, lunch en diner. Carlos maakt voor haar een lijstje met voedingstips, waarbij ze zes maal per dag moet eten, Nadia laat haar walging niet blijken. Ze mag hooguit twee kilo per week afvallen in plaats van de door haar gewenste vijf kilo.

"s Avonds zitten Nadia en Jaap samen in het bureau waarbij Nadia Jaap tracht in te palmen voorzichtig etende van een bordje salade. Direct aansluitend verteld zij Jaap hoe smakelijk de sperma van Dennis is deze keer smaakte hij naar bosbessen.

Later in de avond moeten de bewoners op de bank en moet er unaniem gestemt worden over de deelname van twee bewoners aan een Power Boat race. Uiteindelijk na veel geharrewar mogen Brian en Lieke hieraan deelnemen. Deze stemming werd gekenmerkt door de vele streamlocks omdat het incident van zondag veelal bij de beargumentatie betrokken werd. Wel lieve medecosser ik wens jullie veel kijkplezier vandaag en geniet en huiver in volle mate.

Door een technische storing in mijn computer verschijnt deze samenvatting veel later als gewenst en heb ik de RAP nog niet kunnen aanpassen waarvoor excuses.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:29:52 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_51653145
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:25 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom gaat disco-avond niet door dan?
Omdat ze massaal gemaild zijn om zich na de gebeurtinessen van afgelopen zondag terug te trekken.
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2007 @ 10:30:32 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_51653162
DrsH, ik dacht al, waar blijf , maar, beter laat dan nooit.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:31:10 #193
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51653178
Lieke ligt op haar zender ofzo.
pi_51653197
Weet natasia nu al dat het zaterdag niet doorgaat???
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2007 @ 10:32:48 #195
135305 beequeen
Lost.
pi_51653228
Het voorstel van Lieke:
Lieke gaat iedereen masseren.
Amanda gaat nagels doen bij iedereen.
Nada en Dennix entertainen met een liedje.
Brian doe een a-ritmisch dansje.
― Mark Twain
pi_51653229
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef Brici het volgende:
Volgens mij niet.
Goedemorgen :W
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:33:09 #197
130054 demins
We weten niks
pi_51653235
quote:
Voor zover bekend niet!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2007 @ 10:33:20 #198
135305 beequeen
Lost.
pi_51653244
quote:
Nee, nog niet.
― Mark Twain
pi_51653251
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:32 schreef blomst het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Jaap weet het in elk geval nog niet.
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2007 @ 10:36:22 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_51653316
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:33 schreef Meganog het volgende:

[..]

Jaap weet het in elk geval nog niet.
M.a.w., jij denkt dat Natasja het wel weet?
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')