Haha nee hij is goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:15 schreef leolinedance het volgende:
kut tt zeg
Retorische vraag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:53 schreef venomsnake het volgende:
Beetje tevreden over Roorda tot dusver?![]()
Zo lang Gomes niet geblesseerd raakt wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:53 schreef venomsnake het volgende:
Beetje tevreden over Roorda tot dusver?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo lang Gomes niet geblesseerd raakt wel.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo lang Gomes niet geblesseerd raakt wel.
Afgelopen seizoen was het 7-0 tegen ook een sparta.quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:05 schreef mcyodogg het volgende:
Beste TT sinds tijden.
Vandaag tegen Sparta’25, wat denken we ervan?
Dubbele cijfers halen is denk ik weer mogelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:05 schreef mcyodogg het volgende:
Beste TT sinds tijden.
En nu 0 achterin!quote:Op donderdag 19 juli 2007 06:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dubbele cijfers halen is denk ik weer mogelijk.
Ik denk dat Sparta niet zo blij is met deze foto en ondertitel op de site van PSV:quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:05 schreef mcyodogg het volgende:
Beste TT sinds tijden.
Aangezien niet Sparta '25, maar Gemert op de foto staat, en het ook Gemert was dat dat toernooi heeft gewonnen.quote:Sparta '25 won in mei een regionaal pinkstertoernooi.
Misschien NEC?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef -Mo- het volgende:
Ben blij dat Nguyen ws. verhuurd gaat worden. [afbeelding]
idd..quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik denk dat Sparta niet zo blij is met deze foto en ondertitel op de site van PSV:
[afbeelding]
[..]
Aangezien niet Sparta '25, maar Gemert op de foto staat, en het ook Gemert was dat dat toernooi heeft gewonnen.![]()
Nu ist plaatje weg,, maar volgens mij was het toch echt zwart en witquote:De clubkleuren zijn groen en wit.
Ja en laten dat nu net de clubkleuren van Gemert zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:53 schreef Jepzert het volgende:
[..]
idd..
![]()
[..]
Nu ist plaatje weg,, maar volgens mij was het toch echt zwart en wit
19.00quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelaat begint de wedstrijd vandaag ?
En 2de helft worden bijna alle spelers gewisseld. Net als de vorige 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:28 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
19.00
Opstelling:
Loria, Alcides, Da Costa, Salcido, Zonneveld, Simons, Van der Leegte, Aissati, Väyrynen, Lazovic en Koné.
Wissels: Roorda, Kromkamp, Addo, Rajkovic, Marcellis, Féher, Bakkal, Zeefuik en Afellay.
Ik verwacht met deze opstelling geen monsterscore, maar we zien wel.![]()
quote:TUSSENSTAND Sparta '25 - PSV: 0-4
Opstelling PSV eerste helft: Loria, Alcides, Da Costa, Salcido, Zonneveld, Simons, Van der Leegte ('28 Bakkal), Aissati, Väyrynen, Lazovic en Koné
0-1 ( '5) Lazovic (kopbal)
0-2 ('22) Da Costa (kopbal)
0-3 ('27) Simons (penalty)
0-4 ('32) Kone
Nopequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
maar dan zonder die nare trekjes hoop ik?! tis tenminste niet zo'n jankertje
quote:Volgens Spaanse media heeft Betis Sevilla ingebonden nadat PSV juridische bewijzen heeft neergelegd van de transfer van Robert naar Betis Sevilla. De Spaanse club zou hebben toegezegd de afgesproken betalingen te voldoen. Betis Sevilla hoopt Robert nu op korte termijn te kunnen verkopen, mogelijk aan een Mexicaanse club. Robert is daarvoor nu in Sevilla. De nieuwe coach van Sevilla ziet het niet zitten in Robert.
Zo, das weer goed nieuws. Weer wat cash erbij en geen gezeik meerquote:
Goed nieuws, we kunnen geen gezeik gebruiken mbt geld waar we recht op hebben.quote:
Hoe lang blijft ie nog?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:11 schreef KELDER het volgende:
[..]
Goed nieuws, we kunnen geen gezeik gebruiken mbt geld waar we recht op hebben.
Ik ben overigens erg benieuwd op Loria een goede indruk heeft gemaakt, mij lijkt het erg moeilijk beoordelen op basis van 1 helftje tegen amateurs.
Precies, geen gezeik meer. Wel sneu dat Betis nog onder de transfer uit wilde komen terwijl er dus al documenten getekend waren dat de transfer rond was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef rubbereend het volgende:
fijn dat de zaak Robert afgehandeld is!
Hij heeft nu nog vakantie, en het is nog niet helemaal officieel rond met Chelsea, dus er zal wel snel duidelijkheid moeten komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:30 schreef Chadi het volgende:
Alex is ie al weg of nog niet??
Maar volgens mij heeft ie wel de intentie om bij Chelsea aan te sluiten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft nu nog vakantie, en het is nog niet helemaal officieel rond met Chelsea, dus er zal wel snel duidelijkheid moeten komen.
Anders staat Milan denk ik al heel snel bij hem op de stoep. Het is een hele goede speler . Misschien blijft ie ook wel bij PSV en kunnen we nog van hem genieten deze competitie op de Nederlandse velden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft ie wel de intentie om bij Chelsea aan te sluiten.
Dat is ook de intentie van Chelsea, maar het is halverwege juli en hij is nog steeds niet speelgerechtigd. Nou denk ik wel dat dat goed komt, maar de kans dat hij nog bij PSV gaat spelen volgend jaar, acht ik uitgesloten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft ie wel de intentie om bij Chelsea aan te sluiten.
Die kans acht ik net zo groot als de kans dat Heracles kampioen wordt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Anders staat Milan denk ik al heel snel bij hem op de stoep. Het is een hele goede speler . Misschien blijft ie ook wel bij PSV en kunnen we nog van hem genieten deze competitie op de Nederlandse velden.
dennis is wel zon beetje assist-koning allertijden hoor bij PSVquote:
heb je ook zon lijstje met zn assists ?quote:
Dat is het enige bezwaar inderdaad. Stam, Huntelaar, Rommedahl. Het moet niet veel gekker worden. Maar objectief is het een prima zet. Bovendien staat in z'n contract dat hij de eerste 3 maanden hier gebruik van moet maken bij binnenkomst in de ArenA.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:48 schreef ruud.nl het volgende:
Haha, dadelijk nog meer oud-PSV'ers bij Ajax dan oud-Ajacieden bij PSV.![]()
Van Ajax Netwerk:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:48 schreef KELDER het volgende:
[..]
heb je ook zon lijstje met zn assists ?
quote:In de laatste 3 seizoenen bij PSV:
2001/2002: 34 wedstrijden, 12 doelpunten, 13 assists
2002/2003: 33 wedstrijden, 6 doelpunten, 14 assists
2003/2004: 19 wedstrijden, 4 doelpunten, 10 assists
Als ik 't goed geteld heb 6 assists in 3 seizoenen, niet echt bijster spectaculair. Dat Rommedahl zoveel assists gaf in zijn PSV-tijd komt natuurlijk ook grotendeels doordat wij ene Kezman rond hadden lopen die altijd precies wist waar ie moest staan om het laatste zetje te gevenquote:2004/05 Statistics
TEAM COMPETITION GS SB G A SH SG FC FS YC RC
Charlton English Premier League 19 7 2 1 30 14 8 13 1 0
Charlton English FA Cup 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Charlton English Carling Cup 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Denmark International Friendly 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Denmark European Championship 2 2 0 0 1 1 1 1 0 0
2004/05 Season Totals 22 10 2 1 31 15 9 14 1 0
2005/06 Statistics
Charlton English Premier League 19 2 2 3 24 13 17 19 1 0
Charlton English FA Cup 2 1 2 0 4 2 2 3 0 0
Charlton English Carling Cup 1 0 0 0 1 1 0 2 0 0
Denmark International Friendly 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0
2005/06 Season Totals 22 4 5 3 29 16 19 24 1 0
2006/07 Statistics
Charlton English Premier League 19 9 0 2 26 11 21 15 1 0
Charlton English FA Cup 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Charlton English Carling Cup 2 1 0 1 3 3 1 1 0 0
Denmark World Cup Qualifying - UEFA 7 3 1 0 0 0 0 0 0 0
2006/07 Season Totals 29 13 1 3 30 14 22 16 1 0
2007/08 Statistics
Denmark International Friendly 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
2007/08 Season Totals 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Glossary
GS: Games started, SB: Used as Substitute, G: Goals, A: Assists, SH: Shots, SG: Shots on goal, YC: Yellow Cards, RC: Red Cards, FC: Fouls Commited, FS: Fouls Suffered, SV: Saves, OF: Offsides, W: Wins, D: Draws, L: Losses
En Ajax heeft Huntelaar die dezelfde kwaliteit heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Van Ajax Netwerk:
[..]
[..]
Als ik 't goed geteld heb 6 assists in 3 seizoenen, niet echt bijster spectaculair. Dat Rommedahl zoveel assists gaf in zijn PSV-tijd komt natuurlijk ook grotendeels doordat wij ene Kezman rond hadden lopen die altijd precies wist waar ie moest staan om het laatste zetje te geven![]()
Dat zijn meer assists dan De Mul en Rosales hebben gegeven sinds ze bij Ajax voetballenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En Ajax heeft Huntelaar die dezelfde kwaliteit heeft.![]()
tot zover nog vaag gerucht gebleven.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:20 schreef Urquhart het volgende:
Ging die niet naar Sparta? Of is dat bij een vaag gerucht gebleven
Ahaa nog minder kans voor Aissati. Of we moeten 2-7-1 gaan spelen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
Bakkal zou wel eens een grotere rol kunnen gaan spelen als dat iedereen verwacht aldus Koeman in filmpje op psv.tv.
Lijkt me een beetje triest...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaan we nu ook spreekkoren voor Rommedahl verzinnen als hij naar Eindhoven komt met Ajax?![]()
Wie weet is die Rajkovic wel geweldigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:55 schreef PinhoSouza het volgende:
Ik ben alleen bang dat de verdediging te zwak is. Toen Alex weg viel vorig jaar, was het 'niet goed' wat PSV liet zien. Nu is er ook geen vervanger voor hem gehaald. Kromkamp - Da Costa - Salcido - Zonneveld is in mijn ogen te zwak.
Je kan van Rajkovic niet verwachten dat hij in zijn eerste seizoen een team gaat dragen, zoals Alex deed.quote:
Dat kun je uiteraard niet verwachten, maar ik denk dat het voor PSV sowieso onhaalbaar is om Alex echt te vervangen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je kan van Rajkovic niet verwachten dat hij in zijn eerste seizoen een team gaat dragen, zoals Alex deed.
Of het elftal van de 2e helft was veul beterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:19 schreef PinhoSouza het volgende:
0-10 na een 0-2 ruststand. In de tweede helft hadden ze er zin in
Zeg het maar:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Of het elftal van de 2e helft was veul beter![]()
Dus gokken we op een labiele Portugees en een 18-jarige servierquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kun je uiteraard niet verwachten, maar ik denk dat het voor PSV sowieso onhaalbaar is om Alex echt te vervangen.
quote:'Ik ben niet bang voor Afonso Alves'
Gerald Sibon vreest niet voor de bank bij SC Heerenveen (Voetbal International)
Dit was waarschijnlijk een geheel eigen interpretatie?quote:Yashemash!
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dit was waarschijnlijk een geheel eigen interpretatie?![]()
We hebben ook nog Addo achter de hand. Dus is een versterking centraal achterin absoluut overbodig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus gokken we op een labiele Portugees en een 18-jarige servier. Met de nadruk op "gokken".
200% sarcasmequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We hebben ook nog Addo achter de hand. Dus is een versterking centraal achterin absoluut overbodig.
Beetje wel. Kwantitatief behoeft die plaats geen versterking. Kwalitatief kunnen we er wel eens onder doorgaan. Maar ik vind de linksback positie ook wel enigszins zorgwekkend.quote:
Heb je 't Borat wel eens horen zeggen dan?quote:
Ze dachten: Nu moeten we scoren voordat we achterstaantquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:34 schreef -Mo- het volgende:
Roorda kwam het veld op en meteen ging PSV los.
Ja, en het is eerder Hâzjemâzjquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heb je 't Borat wel eens horen zeggen dan?
Effe offtopic, maar wat hebben deze drie voetballers in jouw onderschrift met elkaar te maken?quote:Jaap Stam - Ismaïl Aissati - Ryan Babel
Nee, ik gokte.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heb je 't Borat wel eens horen zeggen dan?
Maar doe het dan wel goedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, ik gokte.
Natuurlijk wel, dit leek me een prima keuze. Je begreep toch wat de bedoeling was?
Nee gelukkig niet, ik ben gewoon een azijnzeikerquote:Is er iets Zapper?
Wereldvoetballersquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Effe offtopic, maar wat hebben deze drie voetballers in jouw onderschrift met elkaar te maken?![]()
Moeten ze iets met elkaar te maken hebben om in je onderschrift te mogenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Effe offtopic, maar wat hebben deze drie voetballers in jouw onderschrift met elkaar te maken?![]()
ik zie het verschil nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar doe het dan wel goed![]()
[afbeelding]
[..]
Oorspronkelik was de titel dan ook Het grote PSV-topic #255: Yashemash!quote:
quote:'PSV wil nog een Braziliaanse aanvaller'
PSV heeft interesse in Neto Baiano. De Braziliaanse spits werd zaterdag door een afgevaardigde van PSV bekeken tijdens het duel van zijn club Paulista met Gama.
Nog deze week zouden de contractonderhandelingen gestart worden. De wedstrijd waarin de Braziliaan gekeken werd, eindigde in 2-1. Paulista won dankzij twee goals van Neto.
In Futbol Interior bevestigde de aanvaller de Nederlandse interesse. "Ik weet niet welke club hij vertegenwoordigt, maar er ligt een aanbieding. We gaan daarover met de directie van Paulista praten", aldus de Braziliaan.
Dat is natuurlijk een afleidingsmanoeuvre zodat alle clubs met veel centen op die speler gaan bieden en PSV straks onopgemerkt met een geweldige verdediger aan de haal gaatquote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef neilpad het volgende:
[..]
Een aanvaller, nou niet echt waar we op zitten te wachten maar goed.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:14 schreef FootballPlayer het volgende:
'Russen gecharmeerd van Vayrynen'
Mika Vayrynen kan zijn loopbaan mogelijk voortzetten in Rusland. Die mogelijke overstap suggereert het Eindhovens Dagblad.
Volgens de krant waren bij het oefenduel tussen DOSKO'32 en PSV een tweetal Russische spelersmakelaars aanwezig, die met speciale belangstelling keken naar de verrichtingen van de Finse middenvelder.
Vayrynen maakte er onlangs al geen geheim van open te staan voor een vertrek, mocht hij komend seizoen opnieuw geen beoogd basisspeler zijn voor trainer Ronald Koeman.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:29 schreef jpg97 het volgende:
[..]Vayrÿnen is echt zwaar ondergewaardeerd.
Dat ze die Culina maar weggeven
Jammer voor Mika, hij heeft veel potentie en is erg technisch maar het komt er bijna nooit uit. Maar Russen hebben meestal wel veel cash dus als hij het zelf wil kan PSV er nog wel iets degelijks voor vangenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:14 schreef FootballPlayer het volgende:
'Russen gecharmeerd van Vayrynen'
Mika Vayrynen kan zijn loopbaan mogelijk voortzetten in Rusland. Die mogelijke overstap suggereert het Eindhovens Dagblad.
Volgens de krant waren bij het oefenduel tussen DOSKO'32 en PSV een tweetal Russische spelersmakelaars aanwezig, die met speciale belangstelling keken naar de verrichtingen van de Finse middenvelder.
Vayrynen maakte er onlangs al geen geheim van open te staan voor een vertrek, mocht hij komend seizoen opnieuw geen beoogd basisspeler zijn voor trainer Ronald Koeman.
Couldn't agree more!quote:Op zondag 22 juli 2007 15:29 schreef jpg97 het volgende:
Heb even gezocht in mijn 'bronnen' maar die gast is 28quote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef neilpad het volgende:
[..]
Een aanvaller, nou niet echt waar we op zitten te wachten maar goed.
Op het internet lees ik dat 'ie 24 is (wellicht 25 nu)?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heb even gezocht in mijn 'bronnen' maar die gast is 28![]()
Zodat we alleen maar aanvallende middenvelders overhouden?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:29 schreef jpg97 het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Zodat we alleen maar aanvallende middenvelders overhouden?
Van mij mogen ze allebei weg trouwens.
Ik heb vast al eens verteld dat ik bij een training op de Herdgang was (voor een interview, niet als liefhebberquote:Op zondag 22 juli 2007 15:29 schreef jpg97 het volgende:
tja dat weten we als supporter allemaal, maar als hij dan de kans kreeg, dan zakte hij of door het ijs, of hij raakt weer eens geblesseerd.... jammerquote:Op zondag 22 juli 2007 19:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb vast al eens verteld dat ik bij een training op de Herdgang was (voor een interview, niet als liefhebber), en dat Vayrinnen op die training in alles met kop en schouders boven de rest uitstak. Vooral in het afwerken was hij heel goed. Een Koné kwam niet eens bij hem in de buurt wat dat betreft.
Goede speler.![]()
De CL,titel en de beker mislopen en dan op het einde van het seizoen het veld, de wedstrijdtijden en de blessure van Davids de schuld geven.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:23 schreef leolinedance het volgende:
Het is niet leuk voor onze Amsterdamse vrienden, maar Davids is weken uit de roulatie. Hoe zou HTC dit gaan managen?![]()
Ik was gewoon even benieuwd was onze Isi tussen die twee Ajacieden moestquote:Op zondag 22 juli 2007 11:57 schreef andre347 het volgende:
[..]
Moeten ze iets met elkaar te maken hebben om in je onderschrift te mogen![]()
![]()
Denk 't wel. Ga dinsdag na werk even naar de kaartverkoop van psv en zie dan wel of er nog tix zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:10 schreef DennieXL het volgende:
Gaan er nog mensen woensdag naar De Koel?
quote:'PSV en Feyenoord tonen belangstelling voor Touma'
Sharbel Touma, wiens contract bij FC Twente afgelopen zomer afliep, staat in de belangstelling van diverse clubs. Onder andere PSV en Feyenoord zouden naar de diensten van de aanvaller hengelen. Ook enkele Duitse, Italiaanse en Spaanse clubs zouden de Zweed begeren. Dat meldt het Zweedse Expressen.
De krant weet daarnaast te melden dat Touma een vertrek naar Spanje wel zou zien zitten. Ook een langer verblijf in de Eredivisie is volgens Expressen zeker niet uitgesloten.
"Ik heb nog geen keuzes gemaakt. Er zijn een aantal interessante aanbiedingen. Maar nog niks is écht concreet, al kan het snel gaan in de voetbalwereld", zegt aanvaller.
Inderdaad. Eerst zeggen ze klaar te zijn met shoppen en nu hebben ze alweer een Braziliaanse spits en Touma op het oog. Als er ergens versterking nodig is, dan is het achterin. Of vertrekt er misschien iemand........quote:Op maandag 23 juli 2007 10:05 schreef Lemming22 het volgende:
Misschien wordt het nu wel eens een keer tijd om een verdediger te kopen in plaats van spitsen spitsen spitsen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:05 schreef Lemming22 het volgende:
Misschien wordt het nu wel eens een keer tijd om een verdediger te kopen in plaats van spitsen spitsen spitsen.
Dan zal dat het wel zijnquote:Op zondag 22 juli 2007 18:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Op het internet lees ik dat 'ie 24 is (wellicht 25 nu)?
Om de bank warm te houden dusquote:Op maandag 23 juli 2007 16:39 schreef cultheld het volgende:
Touma zal wel als opvolger van Väyrynen worden gehaald...
Jazeker, kan ik vast wennen aan het idee dat mijn favoriete club tegen mijn 2e cluppie speeltquote:Op zondag 22 juli 2007 12:10 schreef DennieXL het volgende:
Waar blijven die samenvatting op PSVTV van PSV - Dosko '32.
Gaan er nog mensen woensdag naar De Koel?
quote:Waar bij PSV de teller op 29.000 seizoenkaarten schijnt te staan en bij Feyenoord de verkoop van de seizoenkaarten pas op gang kwam toen er een nieuw legioen aankopen werd gepresenteerd, heeft Ajax zich voor wat betreft de verkoop van seizoenkaarten geen zorgen hoeven te maken. Ondanks het wat chaotische verloop van de verkoop heeft Ajax voor het komend seizoen tot nu toe 40.000 seizoenkaarten weten te verkopen, zo meldt de Supportersvereniging. "Met ruim 80.000 leden heeft Ajax dus niet alleen de grootste supportersvereniging, met 40.000 seizoenkaarthouders hebben we ook de grootste achterban vaste stadionbezoekers!", aldus de SVA.
en weer geen kampioen, gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:34 schreef leolinedance het volgende:
De redacteurs van AJAX Netwerk kunnen nog wat leren van die van PSV en Feyenoord (bijvoorbeeld). Voordat er over de eigen zaken gepraat wordt, worden er al andere clubs aangehaald om een en ander aan te dikkenVrij kinderachtig zeg
![]()
[..]
omgquote:Op maandag 23 juli 2007 18:34 schreef leolinedance het volgende:
De redacteurs van AJAX Netwerk kunnen nog wat leren van die van PSV en Feyenoord (bijvoorbeeld). Voordat er over de eigen zaken gepraat wordt, worden er al andere clubs aangehaald om een en ander aan te dikkenVrij kinderachtig zeg
![]()
[..]
Ik zie de vergelijkenis niet tussen de 2 spelers.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:39 schreef cultheld het volgende:
Touma zal wel als opvolger van Väyrynen worden gehaald...
Het moet niet gekker worden idd.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:52 schreef sjimz het volgende:
http://www.voetbalmax.nl/(...)jax-wordt-groter.htm
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:52 schreef sjimz het volgende:
ik heb nog beelden van Huntelaar op de training bij PSV, hoe goed hij bezig was! En tja die heeft het ook niet gered bij PSVquote:Op zondag 22 juli 2007 19:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb vast al eens verteld dat ik bij een training op de Herdgang was (voor een interview, niet als liefhebber), en dat Vayrinnen op die training in alles met kop en schouders boven de rest uitstak. Vooral in het afwerken was hij heel goed. Een Koné kwam niet eens bij hem in de buurt wat dat betreft.
Goede speler.![]()
quote:
Is het zo pijnlijk dat wij zo'n goede spits hebben?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef Steve_I. het volgende:! welke mongool bedenkt zo iets, dat farfan (
) naar ajax (
) zou willen?
!
zijn club heeft Makaay....... zo'n beetje de beste spits die in Nederland rondloopt dit jaar.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is het zo pijnlijk dat wij zo'n goede spits hebben?
Eerst maar eens zien wat hij er van bakt bij feyenoord maar ik denk ook wel dat hij het daar aardig zal gaan doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn club heeft Makaay....... zo'n beetje de beste spits die in Nederland rondloopt dit jaar.
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is het zo pijnlijk dat wij zo'n goede spits hebben?
Dat zal wel los lopen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn club heeft Makaay....... zo'n beetje de beste spits die in Nederland rondloopt dit jaar.
Door Farfan natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef FootballPlayer het volgende:
Ik hoop dit jaar weer op een lullige 0-1 uitslag in de competitie tegen Ajax. Met zo'n frommelgoal of een penalty uit een schwalbe.![]()
Dat zijn inderdaad de mooistequote:Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef Fetai het volgende:
Penalty in de laatste minuut, of zo'n goal als AZ maakte dit jaar, waarbij Maarten geraakt werd en Ajax maaaaaaaanden nog aan het huilen was over dat ene doelpunt![]()
(h) ?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef PinhoSouza het volgende:
Of dé goal die geen goal en zelfs geen kans, maar een lucky was (h)
'Vrije trappen, daar kun je niet op trainen'quote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef PinhoSouza het volgende:
Of dé goal die geen goal en zelfs geen kans, maar een lucky was (h)
omgquote:Op maandag 23 juli 2007 18:52 schreef sjimz het volgende:
Of de 5-1, die zijn ook lekker. Vraag maar aan jullie nieuwe linksbuiten.quote:
Precies, net genoeg om kampioen te worden!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Of de 5-1, die zijn ook lekker. Vraag maar aan jullie nieuwe linksbuiten.
en dan nog op doelsaldo kampioen kunnen wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Of de 5-1, die zijn ook lekker. Vraag maar aan jullie nieuwe linksbuiten.
quote:Tegenover De Telegraaf laat Romnald Koeman weten doelman Loria te hebben afgetest. "Wij werken met drie keepers: de nummer één (Gomes), een ervaren Nederlander (Bas Roorda) en een groot talent voor de toekomst. David was niet goed genoeg om op termijn Gomes op te volgen." De jonge Braziliaan Cassio Ramos zou nog steeds in beeld zijn.
bronquote:Terwijl PSV David Loria heeft laten weten dat hij niet in aanmerking komt voor een contract, heeft PSV direct actie ondernomen richting Cassio Ramos. Volgens Braziliaanse media heeft PSV 1,5 miljoen euro geboden voor de 20-jarige keeper. Hij kan niet rekenen op een basisplaats bij Gremio, maar stond op het WK onder 20 wel onder de lat bij Brazilie afgelopen weken. De doelman van Gremio bevestigde dat PSV hem een aanbieding heeft gedaan. Cassio liet weten eerst met zijn familie te zullen gaan praten, alvorens een beslissing te nemen over zijn toekomst.
Ook Benfica zou in de markt zijn voor de keeper.
Zie je dit echt liever dan Ajax keihard en verdient inmaken met 4-0 ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef FootballPlayer het volgende:
Ik hoop dit jaar weer op een lullige 0-1 uitslag in de competitie tegen Ajax. Met zo'n frommelgoal of een penalty uit een schwalbe.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zie je dit echt liever dan Ajax keihard en verdient inmaken met 4-0 ofzo?
Ja natuurlijk. Die gefrustreerde reacties, met Gekke Henkie voorop, na afloop zijn fantastisch.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zie je dit echt liever dan Ajax keihard en verdient inmaken met 4-0 ofzo?
Onderschat MyPa '47 nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef jpg97 het volgende:
Ben maar niet bang, Ajax loot het altijd moeilijke MyPa '47 en gaan dan onderuit door een eigen goal van Vermaelen.
Precies, ik hoop voor het Nederlands voetbal dat Ajax keihard op zijn bek gaat in de voorrondesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef PinhoSouza het volgende:
Zelfde hier. Zowel voor PSV veel voordeliger (al het tv-geld naar Eindhoven) als voor Nederland. Die onzin dat het voor het Nederlands voetbal beter is als Ajax ook in de Champions League zou spelen, is onzin, omdat je voor de UEFA Cup net zoveel punten kan halen als de Champions League (een ronde verder levert in de Champions League één heel punt op, maar dat is te verwaarlozen omdat je de punten moet delen door de 7 deelnemers), terwijl in de UEFA Cup veel makkelijkere tegenstanders zijn als in de Champions League.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, ik hoop voor het Nederlands voetbal dat Ajax keihard op zijn bek gaat in de voorrondes.
quote:Kans op transfer Farfán naar Ajax wordt groter
Door: Sam
Datum: 16 Juli, 2007
Print Email
De kans op een transfer van Jefferson Farfán naar Ajax wordt steeds groter. Nadat de speler eerder zelf aankondigde een arbitragezaak aan te spannen tegen PSV, heeft Ronald Koeman nu laten weten al rekening te houden met een vertrek van de Peruviaan.
Ajax legde naar verluid al een bod van 11 miljoen Euro neer bij de Lichtstad, deze weigerden dit bod echter. Waarop Farfán tot actie over ging. Door de arbitragezaak zal de speler waarschijnlijk voor zelfs minder dan 11 miljoen Euro mogen vertrekken uit Eindhoven.
in de CL zijn een paar punten meer te halen hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef PinhoSouza het volgende:
Zelfde hier. Zowel voor PSV veel voordeliger (al het tv-geld naar Eindhoven) als voor Nederland. Die onzin dat het voor het Nederlands voetbal beter is als Ajax ook in de Champions League zou spelen, is onzin, omdat je voor de UEFA Cup net zoveel punten kan halen als de Champions League (een ronde verder levert in de Champions League één heel punt op, maar dat is te verwaarlozen omdat je de punten moet delen door de 7 deelnemers), terwijl in de UEFA Cup veel makkelijkere tegenstanders zijn als in de Champions League.
Een clausule sluit zeker geen arbitragezaak uit, er kan bijvoorbeeld bepaald worden dat de voorwaarden in de clausule niet reëel zijn of gewoon niet rechtsgeldig, dan houdt het helemaal snel op. Maar je gaat iig wel een stuk sterker een eventuele zaak in met zo'n clausule (als club zijnde).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
Leuke parodie op Suarez van de schrijver van dit 'bericht'. Maar Farfan heeft een clausule in z'n contract staan, dus slaat zo'n arbitragezaak uberhaupt nergens op. Naast dat het wel heel raar zou zijn, als hij naar Ajax zou willen.
Zoals ik al zei. Voor een overwinning krijg je net zoveel punten, alleen bij het bereiken van de volgende ronde in de Champions League krijg je een heel punt extra. Dat is echter te verwaarlozen, omdat je dat puntenaantal moet delen door zeven (het aantal deelnemers van Nederland)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de CL zijn een paar punten meer te halen hoor.
letterlijk, een paar ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de CL zijn een paar punten meer te halen hoor.
Dat mensen dat soort kindersites sowieso lezen en ook maar 1% serieus nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef Paaskonijn het volgende:
kut bron.
Maar dat kan toch gewoon niet?
Heel betrouwbaar. Link is weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:52 schreef sjimz het volgende:
helemaal met je eens, ik heb al vaker geroepen hier dat hij terug gehaald moest worden. Altijd goed voor veel assists en hij was allang niet meer die domme renner die hij was in het begin bij PSVquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:12 schreef Zapper het volgende:
Ik snap overigens niet waarom er - met name op het PSV Netwerk - zo lacherig wordt gedaan om de transfer van Rommedahl naar Ajax. Ik denk dat hij nog vele malen belangrijk zal zijn voor die Amsterdammers, hij heeft vanavond toch al weer z'n eerste assist afgeleverd in z'n eerste wedstrijd...
Collin=stagequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me meer verbaasd over de komst van COllin dan over Rommedahl. Misschien is hij niet meer de Dennis in zijn PSV-tijd. Maar zijn snelheid blijft gewoon een wapen.
Ow ik dacht dat die al was vastgelegdquote:
Ik nog minder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, ik volg ajax niet zo heel goed![]()
Nee na, het A'dam toernooi komt daar een beslissing over.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, ik volg ajax niet zo heel goed![]()
Bos81?quote:
Hopelijk al eerder, wat een slechte speler zegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee na, het A'dam toernooi komt daar een beslissing over.
Dat kon ik ze van te voren al vertellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk al eerder, wat een slechte speler zeg![]()
We hebben een reserve Gomesquote:Telegraaf: PSV heeft Cassio Ramos binnen
Volgens De Telegraaf heeft PSV de Braziliaanse doelman Cassio Ramos binnen. De 20-jarige zou een contract voor vijf seizoenen zijn overeengekomen en kost bijna 1,5 miljoen euro. Piet de Visser in De Telegraaf: "Cassio is 1,95 meter lang en zeer atletisch. Hij heeft alle hoge ballen, maar is ook razendsnel bij de grond. Zijn uitrap is prachtig; zijn uitworp nog mooier. Niet voor niets riep Dunga hem al eens op voor de nationale ploeg."
Wie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hier zal Roorda ook wel het zijne van denken...![]()
Roorda wist dat er nog een talent erbij gehaald zou wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hier zal Roorda ook wel het zijne van denken...![]()
Als hij beter is dan Reus, dan is het al heel watquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef sjimz het volgende:
Cassio is goed maar geen Gomes.
Maar wel mooi dat PSV weer een talentvolle braziliaan weet te strikken.
Gedeeltelijk..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:56 schreef sjimz het volgende:
Hebben jullie niet het wk -20 gevolgd van afgelopen maand?
Zijn zat spelers die voor het jeugdelftal van Brazilie hebben gespeeld, maar uiteindelijk nooit een echte interland spelen voor het "grote" Braziliequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
De keeper van de basis elftal van Brazilie niet goed?
Coutinho, drama keeper. En keepers zijn in brazilie standaard niet erg fantastisch. Niemand wil daar in de goal staan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn zat spelers die voor het jeugdelftal van Brazilie hebben gespeeld, maar uiteindelijk nooit een echte interland spelen voor het "grote" Brazilie
Gino Coutinho is ook ooit keeper geweest van het Nederlands Jeugdelftal.
Zo te zien zal 'ie zich goed vermaken in de coffeeshopquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:52 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is hem dan, ik kende hem nog niet.
[afbeelding]
De laatste jaren wel hoor. Denk maar aan Dida, Gomes, Helton, Júlio César, Andrey etc.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:56 schreef jmac het volgende:
[..]
Coutinho, drama keeper. En keepers zijn in brazilie standaard niet erg fantastisch. Niemand wil daar in de goal staan.
Hij is beter dan Roorda en ga er maar vanuit dat hij zal invallen als Gomes geblesseerd raakt. Roorda is gewoon een vrolijke gangmaker/trainerhulp, altijd handig zo'n 3e keeper.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:40 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom is hij in godsnaam gehaald als 3e keeper?
Hij kan toch niet slechter zijn dan Roorda?![]()
ervaring ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:40 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom is hij in godsnaam gehaald als 3e keeper?
Hij kan toch niet slechter zijn dan Roorda?![]()
Beetje meer krullen en dan lijkt hij precies op Waterreusquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:52 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is hem dan, ik kende hem nog niet.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:45 schreef KELDER het volgende:
Hij zal misschien wel een betere keeper zijn als roorda in potentie,
hoop dat er geen herrie rondom is!quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:00 schreef DennieXL het volgende:
Ik vertrek maar eens langzaam richting Venlo. Hoop dat het een beetje een vermakelijke pot wordt.
uitrusten na copa america?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doet Alex momenteel eigenlijk, meetrainen bij Chelsea is er ook nog niet bij?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
hoop dat er geen herrie rondom is!
http://www.psvzuipsite.nl/index.php?menu_id=1&news_id=297
maar zowiezo veel plezier vanavond!
omgquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
hoop dat er geen herrie rondom is!
http://www.psvzuipsite.nl/index.php?menu_id=1&news_id=297
maar zowiezo veel plezier vanavond!
ja weer met 1 doelpuntje meer, en weer gemaakt door een oud ajaxcied (perez)quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
Zou Koeman hiermee de kerst halen?
Net zo'n nutteloze vraag als of Ten Cate met de Ajaxselectie de kerst gaat halen, zo voor aanvang van het seizoen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
Zou Koeman hiermee de kerst halen?
Glasgow ookquote:
Boeien: die gozer gaat toch niet spelen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
Weer de 0 niet kunnen behouden met Roorda op de goal.
op Gomes na is de verdediging op volle sterktequote:
tja dit is wel een lastige kwestiequote:25/7/2007 - 'PSV kreeg 500.000 euro voor Van Aanholt'
(Gepost door RvN)
In Voetbal International haalt voormalig Hoofd Opleidingen Joop Brand uit naar de manier waarop PSV (en ook andere Nederlandse clubs) omgaan met hun jeugdspelers. 'Een club als PSV denkt spelertjes van zeventien voor het minimumloon binnen te halen. Ouders, die vaak van allochtone afkomst zijn, weten van niks. [...] Kijk naar Maaroufi, die wilden ze niet eens een contract geven, maar die speelt inmiddels wel voor een goed bedrag bij Inter. PSV haalt nu de Braziliaanse jeugdspeler Jonathan Reis, die dan twee tot drie ton gaat verdienen. Waarom hij wel? Patrick van Aanholt verdiende 12.000 euro bruto bij PSV, maar ze verkopen hem voor 500.000 euro aan Chelsea.'
quote:25/7/2007 - Topman Betis ontkent transfer Robert van PSV naar Betis nu weer
(Gepost door RvN)
BRON: Marca
In de Spaanse krant Marca ontkende Manuel Ruiz de Lopera, de topman achter de schermen bij Betis Sevilla, nu weer dat Betis Robert uiteindelijk nooit heeft overgenomen van PSV. Volgens hem heeft de club de optie tot koop niet gelicht. PSV is daarover met Betis in conflict geraakt. In april meldde die club zelf nog dat het de optie had gelicht. De nieuwe coach van Betis wil Robert echter niet. Onlangs meldden diverse media dat Betis de transfer onder druk van PSV nu toch had geaccepteerd. De financiele topman ontkent dat nu echter.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef rubbereend het volgende:
we hebben gewonnen....... na strafschoppen
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef PyTh het volgende:
Het beloofd een mooi seizoen te worden!
Tegen Koln was dat toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:55 schreef mcyodogg het volgende:
Vorig jaar nog met 3-0 eraf tegen Nurnberg,
Dat was in de winterstop en werd 2-0 voor Koln. Tegen Nurnberg was in de voorbereiding van vorig seizoen.quote:
Laat ze maar mooi. Onderschatting kan een belangrijk wapen zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:49 schreef ruud.nl het volgende:
Conclusies trekken na een oefenwedstrijd, vooral door supporters van de 'concurrenten'...![]()
Hij was in elk geval wel vals jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
Speelde Perez gister als valse linkerspits?
Spelers speelminuten op laten doen heet dat. Als er straks wat serieuzer gevoetbald gaat worden zal Koeman denk ik steeds meer iedereen op zijn eigen plek gaan zetten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef ganzenherder het volgende:
Oja en Mendez die rechtsbuiten stond terwijl Kone en Bakkal op de bank zat, wat een kansloos experiment van Koeman weer![]()
![]()
Inderdaad, en Roorda viel idd mee,quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:35 schreef ganzenherder het volgende:
PSV was echt heel matig vandaag, 1e helft was dramatisch 2e helft redelijk.
2 spelers waren echt zwaar belabberd: Lazovich en Da Costa. Lazovich verneukte elke bal en als hij de bal had ging hij maar op de grond liggen, nog erger dan Farfan. En Da Costa had weer een stuk of 3 Da Costa'tjes waarvan 1 bijna een tegengoal was.
Afellay was veruit de beste man aan PSV zijde en Roorda viel me wel mee moet ik zeggen...
Hij was iig ziek en kon daarom niet spelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:46 schreef DennieXL het volgende:
En Koné zat niet op de bank @ iemand die dat zij.
Ik zag hem iig niet.
1.5 miljoen Euro transfersom en hiermee voor de neus van Benfica weggekaapt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:06 schreef DIGGER het volgende:
Cassio Ramos definitief naar PSV.
Het is dat het oefenwedstrijden zijn, anders zou ik misschien wel een negatieve opmerking moeten makenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:35 schreef ganzenherder het volgende:
PSV was echt heel matig vandaag, 1e helft was dramatisch 2e helft redelijk.
2 spelers waren echt zwaar belabberd: Lazovich en Da Costa. Lazovich verneukte elke bal en als hij de bal had ging hij maar op de grond liggen, nog erger dan Farfan. En Da Costa had weer een stuk of 3 Da Costa'tjes waarvan 1 bijna een tegengoal was.
Afellay was veruit de beste man aan PSV zijde en Roorda viel me wel mee moet ik zeggen...
Waarom lees ik bijna overal dat Afellay heeft gescoord gisteravondquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:27 schreef PinhoSouza het volgende:
Het staat 1-1 trouwens, doelpunt door Perez
Niet gekquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1.5 miljoen Euro transfersom en hiermee voor de neus van Benfica weggekaapt.
Op Chatbox van PSV Netwerk zeiden ze Perezquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom lees ik bijna overal dat Afellay heeft gescoord gisteravond
Maar het was Afellay, inclusief bid-sessie ernaquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:42 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Op Chatbox van PSV Netwerk zeiden ze Perez
Je moet dan ook niet de veronderstelling hebben dat de doorsnee betaald voetballer na de training nog bezig is met zijn vak...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:54 schreef okee6 het volgende:
Vrijwel een kopie van een treffer uit de afgelopen competitie. Eerst een aantal keer heen-en-weer mogen lopen even buiten het strafschopgebied, dan de bal goed leggen en vervolgens nog vrij mogen afdrukken. Keeper kansloos natuurlijk. Het blijft toch een fenomeen hoe hardleers betaalde voetballers soms zijn, zelfs Tien kan je laten zien hoe of Affelay dat het liefste doet.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Wat krijgt Ibi hier voor advies van Nilis?
Je weet dat je na elke 3 wedstrijden gebleseerd ben daarom ben ik hier om je te leren zo efficient mogelijk te worden in die 3 wedstrijden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Wat krijgt Ibi hier voor advies van Nilis?
Vooral zijn invalbeurt tegen Arsenal staat mij nog bij, daar was hij opvallend goed. Dat hij overzicht had en een redelijke pass/schot ok, maar hij liet daar ook zien over een actie en passeerbeweging te beschikken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:03 schreef rubbereend het volgende:
Hij wordt elk jaar sterker. En is pas een half jaar echt serieus met zijn fysiek bezig, dat heeft echt zn tijd nodig. En hij moet slimmer worden, overtredingen ontwijken. Daar ligt een schone taak voor Luc
Jij kent hem blijkbaar? De verhalen die ik over hem lees zijn niet bijster enthousiast maar dat was men ook niet over Gomes. Hopelijk kan hij komend seizoen nog veel van hem leren.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef koningdavid het volgende:
Afellay gaat de grote man worden bij jullie denk ik. Als hij heel blijft uiteraard.
zijn maar oefenpotjes die niks zeggen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |