Haha nee hij is goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:15 schreef leolinedance het volgende:
kut tt zeg
Retorische vraag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:53 schreef venomsnake het volgende:
Beetje tevreden over Roorda tot dusver?![]()
Zo lang Gomes niet geblesseerd raakt wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:53 schreef venomsnake het volgende:
Beetje tevreden over Roorda tot dusver?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo lang Gomes niet geblesseerd raakt wel.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo lang Gomes niet geblesseerd raakt wel.
Afgelopen seizoen was het 7-0 tegen ook een sparta.quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:05 schreef mcyodogg het volgende:
Beste TT sinds tijden.
Vandaag tegen Sparta’25, wat denken we ervan?
Dubbele cijfers halen is denk ik weer mogelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:05 schreef mcyodogg het volgende:
Beste TT sinds tijden.
En nu 0 achterin!quote:Op donderdag 19 juli 2007 06:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dubbele cijfers halen is denk ik weer mogelijk.
Ik denk dat Sparta niet zo blij is met deze foto en ondertitel op de site van PSV:quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:05 schreef mcyodogg het volgende:
Beste TT sinds tijden.
Aangezien niet Sparta '25, maar Gemert op de foto staat, en het ook Gemert was dat dat toernooi heeft gewonnen.quote:Sparta '25 won in mei een regionaal pinkstertoernooi.
Misschien NEC?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef -Mo- het volgende:
Ben blij dat Nguyen ws. verhuurd gaat worden. [afbeelding]
idd..quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik denk dat Sparta niet zo blij is met deze foto en ondertitel op de site van PSV:
[afbeelding]
[..]
Aangezien niet Sparta '25, maar Gemert op de foto staat, en het ook Gemert was dat dat toernooi heeft gewonnen.![]()
Nu ist plaatje weg,, maar volgens mij was het toch echt zwart en witquote:De clubkleuren zijn groen en wit.
Ja en laten dat nu net de clubkleuren van Gemert zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:53 schreef Jepzert het volgende:
[..]
idd..
![]()
[..]
Nu ist plaatje weg,, maar volgens mij was het toch echt zwart en wit
19.00quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelaat begint de wedstrijd vandaag ?
En 2de helft worden bijna alle spelers gewisseld. Net als de vorige 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:28 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
19.00
Opstelling:
Loria, Alcides, Da Costa, Salcido, Zonneveld, Simons, Van der Leegte, Aissati, Väyrynen, Lazovic en Koné.
Wissels: Roorda, Kromkamp, Addo, Rajkovic, Marcellis, Féher, Bakkal, Zeefuik en Afellay.
Ik verwacht met deze opstelling geen monsterscore, maar we zien wel.![]()
quote:TUSSENSTAND Sparta '25 - PSV: 0-4
Opstelling PSV eerste helft: Loria, Alcides, Da Costa, Salcido, Zonneveld, Simons, Van der Leegte ('28 Bakkal), Aissati, Väyrynen, Lazovic en Koné
0-1 ( '5) Lazovic (kopbal)
0-2 ('22) Da Costa (kopbal)
0-3 ('27) Simons (penalty)
0-4 ('32) Kone
Nopequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
maar dan zonder die nare trekjes hoop ik?! tis tenminste niet zo'n jankertje
quote:Volgens Spaanse media heeft Betis Sevilla ingebonden nadat PSV juridische bewijzen heeft neergelegd van de transfer van Robert naar Betis Sevilla. De Spaanse club zou hebben toegezegd de afgesproken betalingen te voldoen. Betis Sevilla hoopt Robert nu op korte termijn te kunnen verkopen, mogelijk aan een Mexicaanse club. Robert is daarvoor nu in Sevilla. De nieuwe coach van Sevilla ziet het niet zitten in Robert.
Zo, das weer goed nieuws. Weer wat cash erbij en geen gezeik meerquote:
Goed nieuws, we kunnen geen gezeik gebruiken mbt geld waar we recht op hebben.quote:
Hoe lang blijft ie nog?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:11 schreef KELDER het volgende:
[..]
Goed nieuws, we kunnen geen gezeik gebruiken mbt geld waar we recht op hebben.
Ik ben overigens erg benieuwd op Loria een goede indruk heeft gemaakt, mij lijkt het erg moeilijk beoordelen op basis van 1 helftje tegen amateurs.
Precies, geen gezeik meer. Wel sneu dat Betis nog onder de transfer uit wilde komen terwijl er dus al documenten getekend waren dat de transfer rond was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef rubbereend het volgende:
fijn dat de zaak Robert afgehandeld is!
Hij heeft nu nog vakantie, en het is nog niet helemaal officieel rond met Chelsea, dus er zal wel snel duidelijkheid moeten komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:30 schreef Chadi het volgende:
Alex is ie al weg of nog niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |