Ow ik dacht dat die al was vastgelegdquote:
Ik nog minder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, ik volg ajax niet zo heel goed![]()
Nee na, het A'dam toernooi komt daar een beslissing over.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, ik volg ajax niet zo heel goed![]()
Bos81?quote:
Hopelijk al eerder, wat een slechte speler zegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee na, het A'dam toernooi komt daar een beslissing over.
Dat kon ik ze van te voren al vertellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk al eerder, wat een slechte speler zeg![]()
We hebben een reserve Gomesquote:Telegraaf: PSV heeft Cassio Ramos binnen
Volgens De Telegraaf heeft PSV de Braziliaanse doelman Cassio Ramos binnen. De 20-jarige zou een contract voor vijf seizoenen zijn overeengekomen en kost bijna 1,5 miljoen euro. Piet de Visser in De Telegraaf: "Cassio is 1,95 meter lang en zeer atletisch. Hij heeft alle hoge ballen, maar is ook razendsnel bij de grond. Zijn uitrap is prachtig; zijn uitworp nog mooier. Niet voor niets riep Dunga hem al eens op voor de nationale ploeg."
Wie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hier zal Roorda ook wel het zijne van denken...![]()
Roorda wist dat er nog een talent erbij gehaald zou wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hier zal Roorda ook wel het zijne van denken...![]()
Als hij beter is dan Reus, dan is het al heel watquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef sjimz het volgende:
Cassio is goed maar geen Gomes.
Maar wel mooi dat PSV weer een talentvolle braziliaan weet te strikken.
Gedeeltelijk..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:56 schreef sjimz het volgende:
Hebben jullie niet het wk -20 gevolgd van afgelopen maand?
Zijn zat spelers die voor het jeugdelftal van Brazilie hebben gespeeld, maar uiteindelijk nooit een echte interland spelen voor het "grote" Braziliequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
De keeper van de basis elftal van Brazilie niet goed?
Coutinho, drama keeper. En keepers zijn in brazilie standaard niet erg fantastisch. Niemand wil daar in de goal staan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn zat spelers die voor het jeugdelftal van Brazilie hebben gespeeld, maar uiteindelijk nooit een echte interland spelen voor het "grote" Brazilie
Gino Coutinho is ook ooit keeper geweest van het Nederlands Jeugdelftal.
Zo te zien zal 'ie zich goed vermaken in de coffeeshopquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:52 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is hem dan, ik kende hem nog niet.
[afbeelding]
De laatste jaren wel hoor. Denk maar aan Dida, Gomes, Helton, Júlio César, Andrey etc.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:56 schreef jmac het volgende:
[..]
Coutinho, drama keeper. En keepers zijn in brazilie standaard niet erg fantastisch. Niemand wil daar in de goal staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |