Nee, ik gokte.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heb je 't Borat wel eens horen zeggen dan?
Maar doe het dan wel goedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, ik gokte.
Natuurlijk wel, dit leek me een prima keuze. Je begreep toch wat de bedoeling was?
Nee gelukkig niet, ik ben gewoon een azijnzeikerquote:Is er iets Zapper?
Wereldvoetballersquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Effe offtopic, maar wat hebben deze drie voetballers in jouw onderschrift met elkaar te maken?![]()
Moeten ze iets met elkaar te maken hebben om in je onderschrift te mogenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Effe offtopic, maar wat hebben deze drie voetballers in jouw onderschrift met elkaar te maken?![]()
ik zie het verschil nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar doe het dan wel goed![]()
[afbeelding]
[..]
Oorspronkelik was de titel dan ook Het grote PSV-topic #255: Yashemash!quote:
quote:'PSV wil nog een Braziliaanse aanvaller'
PSV heeft interesse in Neto Baiano. De Braziliaanse spits werd zaterdag door een afgevaardigde van PSV bekeken tijdens het duel van zijn club Paulista met Gama.
Nog deze week zouden de contractonderhandelingen gestart worden. De wedstrijd waarin de Braziliaan gekeken werd, eindigde in 2-1. Paulista won dankzij twee goals van Neto.
In Futbol Interior bevestigde de aanvaller de Nederlandse interesse. "Ik weet niet welke club hij vertegenwoordigt, maar er ligt een aanbieding. We gaan daarover met de directie van Paulista praten", aldus de Braziliaan.
Dat is natuurlijk een afleidingsmanoeuvre zodat alle clubs met veel centen op die speler gaan bieden en PSV straks onopgemerkt met een geweldige verdediger aan de haal gaatquote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef neilpad het volgende:
[..]
Een aanvaller, nou niet echt waar we op zitten te wachten maar goed.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:14 schreef FootballPlayer het volgende:
'Russen gecharmeerd van Vayrynen'
Mika Vayrynen kan zijn loopbaan mogelijk voortzetten in Rusland. Die mogelijke overstap suggereert het Eindhovens Dagblad.
Volgens de krant waren bij het oefenduel tussen DOSKO'32 en PSV een tweetal Russische spelersmakelaars aanwezig, die met speciale belangstelling keken naar de verrichtingen van de Finse middenvelder.
Vayrynen maakte er onlangs al geen geheim van open te staan voor een vertrek, mocht hij komend seizoen opnieuw geen beoogd basisspeler zijn voor trainer Ronald Koeman.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:29 schreef jpg97 het volgende:
[..]Vayr˙nen is echt zwaar ondergewaardeerd.
Dat ze die Culina maar weggeven
Jammer voor Mika, hij heeft veel potentie en is erg technisch maar het komt er bijna nooit uit. Maar Russen hebben meestal wel veel cash dus als hij het zelf wil kan PSV er nog wel iets degelijks voor vangenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:14 schreef FootballPlayer het volgende:
'Russen gecharmeerd van Vayrynen'
Mika Vayrynen kan zijn loopbaan mogelijk voortzetten in Rusland. Die mogelijke overstap suggereert het Eindhovens Dagblad.
Volgens de krant waren bij het oefenduel tussen DOSKO'32 en PSV een tweetal Russische spelersmakelaars aanwezig, die met speciale belangstelling keken naar de verrichtingen van de Finse middenvelder.
Vayrynen maakte er onlangs al geen geheim van open te staan voor een vertrek, mocht hij komend seizoen opnieuw geen beoogd basisspeler zijn voor trainer Ronald Koeman.
Couldn't agree more!quote:Op zondag 22 juli 2007 15:29 schreef jpg97 het volgende:
Heb even gezocht in mijn 'bronnen' maar die gast is 28quote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef neilpad het volgende:
[..]
Een aanvaller, nou niet echt waar we op zitten te wachten maar goed.
Op het internet lees ik dat 'ie 24 is (wellicht 25 nu)?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heb even gezocht in mijn 'bronnen' maar die gast is 28![]()
Zodat we alleen maar aanvallende middenvelders overhouden?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:29 schreef jpg97 het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:16 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Zodat we alleen maar aanvallende middenvelders overhouden?
Van mij mogen ze allebei weg trouwens.
Ik heb vast al eens verteld dat ik bij een training op de Herdgang was (voor een interview, niet als liefhebberquote:Op zondag 22 juli 2007 15:29 schreef jpg97 het volgende:
tja dat weten we als supporter allemaal, maar als hij dan de kans kreeg, dan zakte hij of door het ijs, of hij raakt weer eens geblesseerd.... jammerquote:Op zondag 22 juli 2007 19:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb vast al eens verteld dat ik bij een training op de Herdgang was (voor een interview, niet als liefhebber), en dat Vayrinnen op die training in alles met kop en schouders boven de rest uitstak. Vooral in het afwerken was hij heel goed. Een Koné kwam niet eens bij hem in de buurt wat dat betreft.
Goede speler.![]()
De CL,titel en de beker mislopen en dan op het einde van het seizoen het veld, de wedstrijdtijden en de blessure van Davids de schuld geven.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:23 schreef leolinedance het volgende:
Het is niet leuk voor onze Amsterdamse vrienden, maar Davids is weken uit de roulatie. Hoe zou HTC dit gaan managen?![]()
Ik was gewoon even benieuwd was onze Isi tussen die twee Ajacieden moestquote:Op zondag 22 juli 2007 11:57 schreef andre347 het volgende:
[..]
Moeten ze iets met elkaar te maken hebben om in je onderschrift te mogen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |