abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51853862
Kan iemand even bevestigen of Méndez nog op de loonlijst staat? Ik kreeg gister niet de indruk dat hij voor PSV speelde. Verder opgevallen, Van der Leegte frustreerde de tegenstander het beste, met domme overtredingen. En Reis legt het beste een balletje in de nek, maar wat dat op een voetbalveld moet?
pi_51857267
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:35 schreef ganzenherder het volgende:
PSV was echt heel matig vandaag, 1e helft was dramatisch 2e helft redelijk.

2 spelers waren echt zwaar belabberd: Lazovich en Da Costa. Lazovich verneukte elke bal en als hij de bal had ging hij maar op de grond liggen, nog erger dan Farfan. En Da Costa had weer een stuk of 3 Da Costa'tjes waarvan 1 bijna een tegengoal was.

Afellay was veruit de beste man aan PSV zijde en Roorda viel me wel mee moet ik zeggen...
Het is dat het oefenwedstrijden zijn, anders zou ik misschien wel een negatieve opmerking moeten maken .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_51857378
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:27 schreef PinhoSouza het volgende:

Het staat 1-1 trouwens, doelpunt door Perez
Waarom lees ik bijna overal dat Afellay heeft gescoord gisteravond
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_51858172
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:

[..]

1.5 miljoen Euro transfersom en hiermee voor de neus van Benfica weggekaapt.
Niet gek
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:42:24 #280
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_51858569
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:01 schreef dndiek het volgende:

[..]

Waarom lees ik bijna overal dat Afellay heeft gescoord gisteravond
Op Chatbox van PSV Netwerk zeiden ze Perez
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:51:23 #281
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_51858816

Wat krijgt Ibi hier voor advies van Nilis?
pi_51859796
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:42 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

Op Chatbox van PSV Netwerk zeiden ze Perez
Maar het was Afellay, inclusief bid-sessie erna
Patat Friet
pi_51860134
Schoenen uit, matje mee enz?
pi_51861272
Affelay heeft gewoon gescoord, Pérez is niet echt in de buurt geweest van scoren.
Een vrije trap en een kleine kans. Affelay gewoon een mooi droog schot in de hoek over de grond.
pi_51863755
Vrijwel een kopie van een treffer uit de afgelopen competitie. Eerst een aantal keer heen-en-weer mogen lopen even buiten het strafschopgebied, dan de bal goed leggen en vervolgens nog vrij mogen afdrukken. Keeper kansloos natuurlijk. Het blijft toch een fenomeen hoe hardleers betaalde voetballers soms zijn, zelfs Tien kan je laten zien hoe of Affelay dat het liefste doet.
pi_51867204
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:54 schreef okee6 het volgende:
Vrijwel een kopie van een treffer uit de afgelopen competitie. Eerst een aantal keer heen-en-weer mogen lopen even buiten het strafschopgebied, dan de bal goed leggen en vervolgens nog vrij mogen afdrukken. Keeper kansloos natuurlijk. Het blijft toch een fenomeen hoe hardleers betaalde voetballers soms zijn, zelfs Tien kan je laten zien hoe of Affelay dat het liefste doet.
Je moet dan ook niet de veronderstelling hebben dat de doorsnee betaald voetballer na de training nog bezig is met zijn vak...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_51867287
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]

Wel mooi om Nilis weer op het trainingsveld te zien .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_51870449
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]

Je weet dat je na elke 3 wedstrijden gebleseerd ben daarom ben ik hier om je te leren zo efficient mogelijk te worden in die 3 wedstrijden.
pi_51870765
Afellay gaat de grote man worden bij jullie denk ik. Als hij heel blijft uiteraard.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 juli 2007 @ 23:03:12 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51870939
Hij wordt elk jaar sterker. En is pas een half jaar echt serieus met zijn fysiek bezig, dat heeft echt zn tijd nodig. En hij moet slimmer worden, overtredingen ontwijken. Daar ligt een schone taak voor Luc
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51871257
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 23:03 schreef rubbereend het volgende:
Hij wordt elk jaar sterker. En is pas een half jaar echt serieus met zijn fysiek bezig, dat heeft echt zn tijd nodig. En hij moet slimmer worden, overtredingen ontwijken. Daar ligt een schone taak voor Luc
Vooral zijn invalbeurt tegen Arsenal staat mij nog bij, daar was hij opvallend goed. Dat hij overzicht had en een redelijke pass/schot ok, maar hij liet daar ook zien over een actie en passeerbeweging te beschikken.
Zijn eerste wedstrijd voor Oranje speelde hij ook vrijwel foutloos. Goede spelert.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51871384
Cassio Ramos is binnen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 26 juli 2007 @ 23:21:42 #293
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_51871566
ja, ben ik ook blij mee, een jonge talentvolle keeper.., heeft zelfs al keer op de bank mogen zitten bij t grote brazilie
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_51872524
Goeie move, de opvolger van Gomes binnen dus.
That's all folks!
pi_51876737
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 23:16 schreef cultheld het volgende:
Cassio Ramos is binnen .
Jij kent hem blijkbaar? De verhalen die ik over hem lees zijn niet bijster enthousiast maar dat was men ook niet over Gomes. Hopelijk kan hij komend seizoen nog veel van hem leren.

Verder, Afellay gaat het dit seizoen maken, het niet meespelen van ek u21 heeft hem goed gedaan volgens mij.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_51877041
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef koningdavid het volgende:
Afellay gaat de grote man worden bij jullie denk ik. Als hij heel blijft uiteraard.
pi_51877107
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:43 schreef BonJovi het volgende:
vvv uit spannend
zijn maar oefenpotjes die niks zeggen..

die ramos heb ik nooit wat van gehoord maar lange keepers zijn altijd wel handig.
pi_51878217
Hopelijk geen Gomes II, die Ramos.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_51878899
Afellay gaat een held worden als hij zo doorgaat als nu.

Gomes II klinkt wel leuk
We sure are cute for two ugly people.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:07:22 #300
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_51880830
Carizzo terug naar Argentinie, volgens psv.netwerk. Jammer dat die nooit is doorgebroken, maar van die net-niet-talenten hebben we der nog wel paar rondlopen ben ik bang...
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')