Onderschat MyPa '47 nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef jpg97 het volgende:
Ben maar niet bang, Ajax loot het altijd moeilijke MyPa '47 en gaan dan onderuit door een eigen goal van Vermaelen.
Precies, ik hoop voor het Nederlands voetbal dat Ajax keihard op zijn bek gaat in de voorrondesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef PinhoSouza het volgende:
Zelfde hier. Zowel voor PSV veel voordeliger (al het tv-geld naar Eindhoven) als voor Nederland. Die onzin dat het voor het Nederlands voetbal beter is als Ajax ook in de Champions League zou spelen, is onzin, omdat je voor de UEFA Cup net zoveel punten kan halen als de Champions League (een ronde verder levert in de Champions League één heel punt op, maar dat is te verwaarlozen omdat je de punten moet delen door de 7 deelnemers), terwijl in de UEFA Cup veel makkelijkere tegenstanders zijn als in de Champions League.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, ik hoop voor het Nederlands voetbal dat Ajax keihard op zijn bek gaat in de voorrondes.
quote:Kans op transfer Farfán naar Ajax wordt groter
Door: Sam
Datum: 16 Juli, 2007
Print Email
De kans op een transfer van Jefferson Farfán naar Ajax wordt steeds groter. Nadat de speler eerder zelf aankondigde een arbitragezaak aan te spannen tegen PSV, heeft Ronald Koeman nu laten weten al rekening te houden met een vertrek van de Peruviaan.
Ajax legde naar verluid al een bod van 11 miljoen Euro neer bij de Lichtstad, deze weigerden dit bod echter. Waarop Farfán tot actie over ging. Door de arbitragezaak zal de speler waarschijnlijk voor zelfs minder dan 11 miljoen Euro mogen vertrekken uit Eindhoven.
in de CL zijn een paar punten meer te halen hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef PinhoSouza het volgende:
Zelfde hier. Zowel voor PSV veel voordeliger (al het tv-geld naar Eindhoven) als voor Nederland. Die onzin dat het voor het Nederlands voetbal beter is als Ajax ook in de Champions League zou spelen, is onzin, omdat je voor de UEFA Cup net zoveel punten kan halen als de Champions League (een ronde verder levert in de Champions League één heel punt op, maar dat is te verwaarlozen omdat je de punten moet delen door de 7 deelnemers), terwijl in de UEFA Cup veel makkelijkere tegenstanders zijn als in de Champions League.
Een clausule sluit zeker geen arbitragezaak uit, er kan bijvoorbeeld bepaald worden dat de voorwaarden in de clausule niet reëel zijn of gewoon niet rechtsgeldig, dan houdt het helemaal snel op. Maar je gaat iig wel een stuk sterker een eventuele zaak in met zo'n clausule (als club zijnde).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
Leuke parodie op Suarez van de schrijver van dit 'bericht'. Maar Farfan heeft een clausule in z'n contract staan, dus slaat zo'n arbitragezaak uberhaupt nergens op. Naast dat het wel heel raar zou zijn, als hij naar Ajax zou willen.
Zoals ik al zei. Voor een overwinning krijg je net zoveel punten, alleen bij het bereiken van de volgende ronde in de Champions League krijg je een heel punt extra. Dat is echter te verwaarlozen, omdat je dat puntenaantal moet delen door zeven (het aantal deelnemers van Nederland)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de CL zijn een paar punten meer te halen hoor.
letterlijk, een paar ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de CL zijn een paar punten meer te halen hoor.
Dat mensen dat soort kindersites sowieso lezen en ook maar 1% serieus nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef Paaskonijn het volgende:
kut bron.
Maar dat kan toch gewoon niet?
Heel betrouwbaar. Link is weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:52 schreef sjimz het volgende:
http://www.voetbalmax.nl/(...)jax-wordt-groter.htm
helemaal met je eens, ik heb al vaker geroepen hier dat hij terug gehaald moest worden. Altijd goed voor veel assists en hij was allang niet meer die domme renner die hij was in het begin bij PSVquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:12 schreef Zapper het volgende:
Ik snap overigens niet waarom er - met name op het PSV Netwerk - zo lacherig wordt gedaan om de transfer van Rommedahl naar Ajax. Ik denk dat hij nog vele malen belangrijk zal zijn voor die Amsterdammers, hij heeft vanavond toch al weer z'n eerste assist afgeleverd in z'n eerste wedstrijd...
Collin=stagequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me meer verbaasd over de komst van COllin dan over Rommedahl. Misschien is hij niet meer de Dennis in zijn PSV-tijd. Maar zijn snelheid blijft gewoon een wapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |