quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef yellowfirst het volgende:
En hoppà..Amanda ligt klaar voor Brian terwijl Brian een weergaloos solospel speelt op zijn gitaar..![]()
Waar blijft dat bufferen als je het nodig hebt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef tutjehola het volgende:
Streams allert: Brian met gitaar
Eeerst preken en ter verantwoording roepen en dan zeggen: "Ga lekker genieten",quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian is verdomme haar vader niet, ik zou me niet zo laten behandelen. Flikker op zeik Brian. Amanda mag doen wat ze wil ... Dit is dus zo'n geval van Je bent mijn eigendom![]()
idd op gehoor ! een aap die geen bananen eet !quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef dgk_fan het volgende:
Je gitaar stemmen met zo'n electrisch chinees display prulletje.................![]()
![]()
Dat heb ik hier al zo vaak gepost over dat eigendom. En dat trutje zal het NOOIT beseffen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian is verdomme haar vader niet, ik zou me niet zo laten behandelen. Flikker op zeik Brian. Amanda mag doen wat ze wil ... Dit is dus zo'n geval van Je bent mijn eigendom![]()
En: Je hebt niks fout gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Eeerst preken en ter verantwoording roepen en dan zeggen: "Ga lekker genieten",
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Waar blijft dat bufferen als je het nodig hebt!
Heb je brians hit al eens gehoord ?? (Daar 'zingt' ie in) ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd op gehoor ! een aap die geen bananen eet !
Dat komt omdat we het tegen elkaar zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al zo vaak gepost over dat eigendom. En dat trutje zal het NOOIT beseffen.
Heeeeeee, jij zit bij ons aan tafel? Ik zeg er dan nog wel bij, kijk me aan als ik tegen je praatquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef Meneermax het volgende:
Hij praat alsof hij het tegen een kleuter heeft, maar dan af en toe met scheldwoorden.
'Nee Amanda, je mag geen snoepje. Mannie, luister naar wat ik zeg. Mannie je geeft geen antwoord. Nee Mannie, niet praten, luisteren. Mannie, je mag pas een snoepje als je je korstjes hebt opgegeten. Mannie eet je fokking korstjes op'.
zoiets dus.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Waar blijft dat bufferen als je het nodig hebt!
Nee gelukkig nog niet, ik vind het geen slechte gast maar hij moet kappen met die gitaar, dat doet werkelijk pijn aan mijn muziekanten oorquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Heb je brians hit al eens gehoord ?? (Daar 'zingt' ie in) ?
Onvoorspelbaarheid. Da's precies de kracht van Al Queda en andere terreurorganisaties. Geen idee hebben wat je van ze kan verwachten. Plegen ze een aanslag of niet? Is Brian boos, teleurgesteld of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Eeerst preken en ter verantwoording roepen en dan zeggen: "Ga lekker genieten",
HE'S GOT THE BLUES BRODDAquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:35 schreef Meganog het volgende:
Schitterend: Brian als de getergde artiest die al zijn frustraties in zijn muziek legt.
'Persoonlijk gebruiksartikel' vind ik ook wel toepasselijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al zo vaak gepost over dat eigendom. En dat trutje zal het NOOIT beseffen.
Iig beter dan brulboei Natasia of geschreeuw bij terrorquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee gelukkig nog niet, ik vind het geen slechte gast maar hij moet kappen met die gitaar, dat doet werkelijk pijn aan mijn muziekanten oor
Alleen figuurlijk...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:36 schreef tutjehola het volgende:
Ligt ze nou zijn kont te likken?
Ach welnee, als ze bijgekomen is van de schrik vraagt ze hem liefdevol en bezorgd of hij zijn vuisten misschien zeer gedaan heeftquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is dat er camera's hangen anders had Amanda alle hoeken van het huis gezien en
zich gemeld bij het Blijf van mijn lijf huis![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohhhh HiDiHo ik ben je zo dankbaar dat je de streams weer uitzend... Je bent echt de beste. Snap je echt wel maar zoveel mensen met bufferende streams, da's ook niet wat
Je bent lief!!!!!!!
HiDiHo's streams zijn TOP ! !!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohhhh HiDiHo ik ben je zo dankbaar dat je de streams weer uitzend... Je bent echt de beste. Snap je echt wel maar zoveel mensen met bufferende streams, da's ook niet wat
Je bent lief!!!!!!!
De "getergde" artiest, tot aan het diepst in zijn "hart"quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:36 schreef Meganog het volgende:
En daar is de triomfantelijke blik: de artiest in zijn grootse moment van muzikale genialiteit terwijl zijn muze haar hoofd op zijn schoot legt.
Pabo doe met "persoonlijke gebruiksartikelen" Gouden Zaken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
'Persoonlijk gebruiksartikel' vind ik ook wel toepasselijk.
Kippenvelmoment.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De "getergde" artiest, tot aan het diepst in zijn "hart"
Ik heb echt geen verstand van gitaren, maar ik hoor echt vreemde ploinkjes.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef Meneermax het volgende:
jemig die gast kan echt gewoon totaal geen gitaar spelen. Echt helemaal niet...
Die streams is tot daar aan toe, maar dat geluid erbijquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef tutjehola het volgende:
Wie wil en kan mij vertellen waarom twee streams op Brian met gitaar.
Zomergriepje?quote:
Daar denkt dat jongetje van 12 die een kaart stuurde heel anders over...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef MissSomebody het volgende:
Mijn god, tis echt niet om aan te horen...![]()
[afbeelding]
Ik ben hartstikke toondoof, maar ik hoor het ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen verstand van gitaren, maar ik hoor echt vreemde ploinkjes.
Ik heb erg medelijden met haar als over een tijdje de Gouden Kooi stopt..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef dgk_fan het volgende:
Elly is echt ZOOOHOOO tof !!!!
2x kans voor een cariere voor gitarist. Zanger heeft ie hopelijk al afgeschaft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef tutjehola het volgende:
Wie wil en kan mij vertellen waarom twee streams op Brian met gitaar.
Nou dan. De eerste paar jaar kan Amanda best nog tegen een aardig tarief gepimpt worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pabo doe met "persoonlijke gebruiksartikelen" Gouden Zaken.
Ophouden nou.quote:
ik wel en als ik zo arrogant mag zijn, in de tijd dat hij in het zit had ie allang kunnen spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zal ook vast aan mij liggen dat ik het gepingel vind......quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar denkt dat jongetje van 12 die een kaart stuurde heel anders over...
die krijgt immers les van Brian![]()
Voor 1 keer ben ik het met je eens...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef dgk_fan het volgende:
Elly is echt ZOOOHOOO tof !!!!
Even Dr. H raadplegen?quote:
Plonkjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
IK ben bang dat je niet lang kan genieten van Elly, want ik denk dat ze snel ontslagen gaat worden door Palma en consorten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
Bekentenis:Ik, een 31 jarige knappe succesvolle sportieve jongeman, ben stapelverliefd op Elly![]()
![]()
Daar kon je weleens gelijk in hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
IK ben bang dat je niet lang kan genieten van Elly, want ik denk dat ze snel ontslagen gaat worden door Palma en consorten.![]()
Ik zou het moment graag willen zien waarop ze het te horen krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef pasjesjen het volgende:
Zo even terug gelezen echt super dat natasia en jaap niet mogen gaan dansen!!!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
Bekentenis:Ik, een 31 jarige knappe succesvolle sportieve jongeman, ben stapelverliefd op Elly![]()
![]()
Volgens mij durft pannekoek haar vingers nergens meer in te steken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:43 schreef tipsch het volgende:
zo kan ie wel weer pannekoek, haal je vingers uit je doos en switch
Ja please vanavond nogquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het moment graag willen zien waarop ze het te horen krijgen![]()
Ik heb dit x geen zin om terug te lezen, dus vertelquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef pasjesjen het volgende:
Zo even terug gelezen echt super dat natasia en jaap niet mogen gaan dansen!!!
Dat kan Palma toch nooit doen, Elly doet haar werk uitstekend!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
IK ben bang dat je niet lang kan genieten van Elly, want ik denk dat ze snel ontslagen gaat worden door Palma en consorten.![]()
De organisator van dat discofeest is sufgemaild, en heeft nu de kaarten e.d. voor DGK gecanceled.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb dit x geen zin om terug te lezen, dus vertel![]()
Lees terug...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat hij nooit enige verbetering zal vertonen. Hij vindt zijn gitaarspel gewoon goed!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Wtf moet je Brian zien genieten van zn getingel @@
Wat dacht je, hij is vandaag door iemand gevraagd om les te geven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Wtf moet je Brian zien genieten van zn getingel @@
In een van de vorige topics staat dat dat evenement een mail had gestuurd met de medeling dat ze niet met de gang van zaken in de gouden kooi willen worden gedistancieerd (ehhh als ik het goed schrijf) daarom zijn ze niet welkom op het feestquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
6 miljonairs die haar niets vinden, oh jawel een Huub groupie dus kans is klein dat ze er nog lang zit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kan Palma toch nooit doen, Elly doet haar werk uitstekend!
ze zal zeggen:"Hier klopt niets van kiddies, ik had echt flink in z'n noten getrapt"quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef Mika25 het volgende:
Heftig anti-DGK artikel in de party door Andries. Ben benieuwd hoe "mama" Natasja dat aan haar dochtertje wilt gaan uitleggen in de toekomst.
Yeahhhhhhhhhh LP heeft zijn werk goed gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
In een van de vorige topics staat dat dat evenement een mail had gestuurd met de medeling dat ze niet met de gang van zaken in de gouden kooi willen worden gedistancieerd (ehhh als ik het goed schrijf) daarom zijn ze niet welkom op het feest![]()
Wat nou, hij kan Lieke niet eens bijhouden.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze zal zeggen:"Hier klopt niets van kiddies, ik had echt flink in z'n noten getrapt"
als ik dan dat ventje dan zo zie zitten denk ik.........................STERRUF JONGUH STERRUF !!quote:
Misschien maar beter ook (voor Natasja en Jaap), want je weet gewoon dat ze met hun acties geconfronteerd zullen gaan worden. En die reality-check zullen ze waarschijnlijk niet aankunnenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef pasjesjen het volgende:
In een van de vorige topics staat dat dat evenement een mail had gestuurd met de medeling dat ze niet met de gang van zaken in de gouden kooi willen worden gedistancieerd (ehhh als ik het goed schrijf) daarom zijn ze niet welkom op het feest![]()
Huub drinkt toch niet ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef Prospera het volgende:
Die fles Hooghoudt is ook alweer half leeg![]()
[afbeelding]
Ze moeten Elly ook niet TE veel laten drinken.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
De organisator van dat discofeest is sufgemaild, en heeft nu de kaarten e.d. voor DGK gecanceled.
Elly vindt Huub een geilzak.![]()
De brief was gericht aan iemand van VOL...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Yeahhhhhhhhhh LP heeft zijn werk goed gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Karima, mooie meid, geen gezeik, geen vuile bek, goddelijk lijntje, heeft een week rust gegeven in de hut..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
6 miljonairs die haar niets vinden, oh jawel een Huub groupie dus kans is klein dat ze er nog lang zit.
Ik denk dat er inmiddels zoveel streamers de weg kwijt zijn dat ze een serieus beveiligingsprobleem zouden hebben als Natasia en Jaap nog wel zouden gaan...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook (voor Natasja en Jaap), want je weet gewoon dat ze met hun acties geconfronteerd zullen gaan worden. En die reality-check zullen ze waarschijnlijk niet aankunnen
Ja daar heb je honderd procent gelijk in,quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook (voor Natasja en Jaap), want je weet gewoon dat ze met hun acties geconfronteerd zullen gaan worden. En die reality-check zullen ze waarschijnlijk niet aankunnen
Ik dacht meer zoiets van: nee hoor schatjuuuuuuuus, dat is niet waar, dat heeft mama niet gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze zal zeggen:"Hier klopt niets van kiddies, ik had echt flink in z'n noten getrapt"
Die eerste avond dat ze niet meer kon lopen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ze moeten Elly ook niet TE veel laten drinken.....![]()
Ja een psychiater voor jezelfquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Zijn er nog meer mensen/instanties die we kunnen mailen?:)
Heeft dat DGK artikel van Party hier gestaan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien de fabrikant van die gitaar?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn in totaal 1082 mensen die de brief van Ashrak hebben ondertekend voor de exit van Natasia. Tering dat is best veel.
scherpquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien de fabrikant van die gitaar?
Die man wil wel DUIZEND gitaren voor Brian kopen, zolang er maar een stickerquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien de fabrikant van die gitaar?
En bevooroordeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Karima, mooie meid, geen gezeik, geen vuile bek, goddelijk lijntje, heeft een week rust gegeven in de hut..
![]()
Die heb ik al, die zei dat ik assertiever moest zijn. Vandaar dat ik zoveel mail-->therapie.quote:
In combinatie met personeel en bedrijven die geen medewerking met het programma willen zou het best impact kunnen hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:53 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
maar of het inderdaad zal helpen ik hoop het wel natuurlijk
idd, ze kroop zowat in brians holquote:
Huisvrouwen die Jaap met hun tasje gaan slaan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef pasjesjen het volgende:
daarbij heb je er gekken bij die daadwerkelijk in staat zijn om ze wat aan te doen![]()
Ik kom jou wel aangenaam in bedwang houden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat er inmiddels zoveel streamers de weg kwijt zijn dat ze een serieus beveiligingsprobleem zouden hebben als Natasia en Jaap nog wel zouden gaan...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik dacht meer zoiets van: nee hoor schatjuuuuuuuus, dat is niet waar, dat heeft mama niet gedaan.
Ja maar mama, u....
Horen jullie me schatjuuuuus, je moet niet alles geloven
Ja maar mama...........
Ik heb jullie niet voor niets uit mijn kut gescheten, hoor je me?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die heb ik al, die zei dat ik assertiever moest zijn. Vandaar dat ik zoveel mail-->therapie.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huisvrouwen die Jaap met hun tasje gaan slaan?
Laat dat nou net bij mij niet nodig zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik kom jou wel aangenaam in bedwang houden.![]()
Jah, Talpa voor gratis streams en de CristenUnie/SGP die misselen wel naar je verhaal/gezeik wil luisteren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
geassocieerdquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik geniet ook van haar hoor....;-)quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die eerste avond dat ze niet meer kon lopen.![]()
Toch mooi dat ze terug mocht komen.
Dat is idd erg veelquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn in totaal 1101 mensen die de brief van Ashrak hebben ondertekend voor de exit van Natasia. Tering dat is best veel.
Toe ff...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef Liess het volgende:
K hoop eigk dat Brian der zon stoot verkoopt dat der lip flink kapot is of een blauw oog ofzo....
Nee serieus, misschien word ze dan wakker, en hij er misschien uit...quote:
Nee sorry... ten eerste ben ik er vrij zeker van dat ze er niet wakker van wordt, ten tweede vind ik dat te allen tijde te ver gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee serieus, misschien word ze dan wakker, en hij er misschien uit...
Nadia gaat nog even heur haar stijltangen voordat ze naar bed gaat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Waarom is hier bijna geen woord te lezen van wat er op de streams gebeurd?
Ik kan niet voor anderen spreken maar ik heb mijn abonnement op de streams niet verlengd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Ik heb geen streamsquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Waarom is hier bijna geen woord te lezen van wat er op de streams gebeurt?
Zal niet zijn omdat het zo boeiend isquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Denk t wel, hoe zou Amanda het vinden als ze er een week niet uitziet ivm een dikke lip of oog....quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee sorry... ten eerste ben ik er vrij zeker van dat ze er niet wakker van wordt, ten tweede vind ik dat te allen tijde te ver gaan.
Dat is een serieus probleem momenteel. Vele streamers hebben geen streams meer, dus als het verboden wordt voor die mensen om in de COS te praten, tja...dan heb je een lege COS, en dat is natuurlijk ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
mmm mmm, meer dan gezelligquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef dgk_fan het volgende:
Elly: "ik neem er nog eentje en dan gaan ik naar huis.....altijd gezellie met elly"![]()
Je beschikt over een warm kloppend hart...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Denk t wel, hoe zou Amanda het vinden als ze er een week niet uitziet ivm een dikke lip of oog....
En tuurlijk gaat het te ver, maar toch hoop ik t stiekem wel.
Kan er ook niks aan doen.
oequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Nou ik denk t serieus voor Amanda's bestwil.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:03 schreef demins het volgende:
[..]
Je beschikt over een warm kloppend hart...![]()
Het was niet ironisch bedoeld, hoor!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou ik denk t serieus voor Amanda's bestwil.
De laatste keer dat Brian haar fysiek aanpakte heeft ook geen indruk gemaaktquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou ik denk t serieus voor Amanda's bestwil.
Omdat de mensen afgelopen weekend hebben aangekondigd geen streams meer te kijken. Om hun lege leventje wat invulling te geven beschouwen ze dit als chatbox.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Het gaat idd te ver, en haar uiterlijk zal dan wellicht wel haar grootste zorg zijn, maar ze zal de schuld bij zichzelf blijven zoeken en nooit bij hem leggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Denk t wel, hoe zou Amanda het vinden als ze er een week niet uitziet ivm een dikke lip of oog....
Welkom, chatter zonder leven!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:05 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Omdat de mensen afgelopen weekend hebben aangekondigd geen streams meer te kijken. Om hun lege leventje wat invulling te geven beschouwen ze dit als chatbox.
Als je bij je vent blijft die je slaat dan gun ik het je wel, eigen schuld...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat idd te ver, en haar uiterlijk zal dan wellicht wel haar grootste zorg zijn, maar ze zal de schuld bij zichzelf blijven zoeken en nooit bij hem leggen.
Daarbij weet ik uit ervaring dat je niemand dat gunt.
Ik ben een fan van Klaas Vaak, jij ook zo te zien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:05 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Omdat de mensen afgelopen weekend hebben aangekondigd geen streams meer te kijken. Om hun lege leventje wat invulling te geven beschouwen ze dit als chatbox.
quote:
nou is dit het laatste plaatje voor ik slapen ga..............lekker weerquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:07 schreef MissSomebody het volgende:
Camouflage Natasja....
[afbeelding]
Trusten....morgen weer een dag...![]()
![]()
Ik zag alleen een metale deurknop..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:09 schreef droomkoningin het volgende:
nou elly zout ff op.. ik wil slapen... maar eerst moet ik zeker weten of er nou wel of niet een brief bezorgd is
Truste.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou is dit het laatste plaatje voor ik slapen ga..............lekker weer![]()
Lekker makkelijk oordelen hè...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:08 schreef Liess het volgende:
[..]
Als je bij je vent blijft die je slaat dan gun ik het je wel, eigen schuld...
Maargoed, daar gaat het ff niet om.... tis bij Brian een kwestie van tijd, en liever nu dan over 2 maanden.
Het zou leuk zijn als Amanda werd gestoken door een paardenhorzelquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst niet op reageren maar doe het tochquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker makkelijk oordelen hè...
Het is vrijwel nooit eigen schuld. Daarbij is Amanda een domme postpuber die nog een hoop moet leren, maar ik hoop echt voor haar dat ze dat niet op die manier hoeft te leren.
Je hebt echt geen flauw idee wat je iemand toewenst als je dat roept.
Lieke is ook al een poos uit beeld...ik dacht dat ze 'welterusten' zei maar ze is niet beneden.quote:
59 jaar geloof ik..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef Day het volgende:
Hoe oud is Elly, weet iemand dat?
Ze heeft in ieder geval al jaren geen sex meer.
Ze leest een boek in bed..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Lieke is ook al een poos uit beeld...ik dacht dat ze 'welterusten' zei maar ze is niet beneden.
Ik zie d'r toch echt net op bed liggen, met een boekje.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Lieke is ook al een poos uit beeld...ik dacht dat ze 'welterusten' zei maar ze is niet beneden.
Ik zie het verband niet...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef Day het volgende:
Is er ook niet.quote:
Als ze 59 is dan is 30 jaar geen sex meer ook een vrij triest gegevenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Elly 15 is kan ze onmogelijk al 30 jaar geen sex meer hebben gehad!![]()
Ze is onzeker. Ik kan haar alles over d'r pc lerenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:17 schreef Day het volgende:
Elly en Huub praten soms volledig langs elkaar heen.
H: Waarom zoek je geen mede-streamer?
E: Nee, dat wil ik niet. Ik weet nog zo weinig van die pc's af?
![]()
Je moet wel ouder dan 50 zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze is onzeker. Ik kan haar alles over d'r pc lereninclusief het online bankieren
![]()
Idd... Huub en Lieke vinden elkaar leuk, Brian en Amanda hebben iig graag elkaars aandacht en/of sex met elkaar, maar op Nadia en Dennis lijkt geen van dat alles van toepassing te zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:20 schreef heracles het volgende:
Het verschil tussen lieke en huub en mandala en brian is enorm maar het verschil tussen mandala en brian en dennis en nada is mischien nog wel tien keer zo groot.
Die was vanavond op TV.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap heeft dus een aflevering gezien...de aflevering met de catwalk .
Elly zei vanavond nog dat ze 58 is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef Day het volgende:
idd vaag ja,quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef Day het volgende:
Jaap doet weer vaag.
Hij zegt tegen Huub en Lieke dat ze nog maar een week ruzie moeten maken.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, ik bedoel Elly, koosnaampje lieve. sorry![]()
Als over een week bepaalde mensen geen verzengende haat meer tegen Lieke hebben weten we hoe het komt.quote:
Hij is naar de FEBO geweest?quote:
lijkt me een nette regel, nu Natasia nog naar huis.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Zozo ze mogen nu niet eens meer duwen..
Nog een week ruzie?? Met de rest??quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef Day het volgende:
Jaap doet weer vaag.
Hij zegt tegen Huub en Lieke dat ze nog maar een week ruzie moeten maken.
Hebben ze ook nog niet gehoordquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Nu heb ik overal die brief gezien van het evenement, maar ik heb nergens gelezen of Natas en jaap het ook al gehoord hebben dat ze niet gaan.
hij zei lieverd en verbeterde dat in slieke stokerd hehehequote:Op donderdag 19 juli 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap zegt: we moeten nog een week ruzie maken
Daarna zegt hij "het komt wel goed Slieko..ik bedoel Lieke"
OOk dat wat Jaap vanmiddag met de bloemen heeft gedaan mag niet meer, dat kost hem 1000 euro zei hij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef LoveProfusion het volgende:
wat natuurlijk niet geld voor natassia en brianquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef LoveProfusion het volgende:
jaap leek aardig opgewekt terug te komenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog een week ruzie?? Met de rest??
Dan worden ze nog populairder![]()
Heeft Jaap al een klacht ingediend over dit script??![]()
Nee hij zei juist ; het komt goed lievers euuhm Slieko.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap zegt: we moeten nog een week ruzie maken
Daarna zegt hij "het komt wel goed Slieko..ik bedoel Lieke"
Oooow, dan kan ik Lieke een bos rozen sturen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
OOk dat wat Jaap vanmiddag met de bloemen heeft gedaan mag niet meer, dat kost hem 1000 euro zei hij.
En dan houdt iedereen weer van 'm?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:27 schreef farceman het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat Jaap dan definitief terug in Huub kamp mag komen vana chter.
Want de ze Jap is zo overduidelijk getoneelspeelt en niet leuk en authentiek
Omdat hij dus Dennis mag laten vallen blijkbaar..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:27 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
jaap leek aardig opgewekt terug te komen
Ik zou er 2 sturen als ik jou was... voor iedere vernielde bos 1quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Oooow, dan kan ik Lieke een bos rozen sturen.![]()
Jij!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Het is niet me broer, maar wel een kind van me vader. Rara, wie is het.
Ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
M'n zus?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Elly kreeg dit zinnetje er niet helemaal correct uit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Wat Snip snapt, snapt Snap niet.
Ik hoop toch echt dat een grapje op de streams is... jij maakt ze intelligenterquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Goed idee, dan doe ik mee!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Oooow, dan kan ik Lieke een bos rozen sturen.![]()
Maar dat kost het hem dan toch nu? Waar is de brief dan? ( bij Huub lag de brief al op de mat als er de geur van sanctie maar aan gehangen kon worden ergens in de toekomst!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
OOk dat wat Jaap vanmiddag met de bloemen heeft gedaan mag niet meer, dat kost hem 1000 euro zei hij.
Waarschijnlijk is het opgelegde gehannes tussen Nadia en Dennis ook voorbij dan....quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Omdat hij dus Dennis mag laten vallen blijkbaar..
waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef Adothehague het volgende:
Elly vieze dikke zeekoe
Houdje bek man mongool. Elly is relaxtquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef Adothehague het volgende:
Elly vieze dikke zeekoe
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Goed idee, dan doe ik mee!Regel jij het?
![]()
Neuh ik mag mijn mening geven we leven in nederland, en ik vind Elly een vieze dikke zeekoequote:Op donderdag 19 juli 2007 00:36 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Houdje bek man mongool. Elly is relaxt![]()
![]()
![]()
Wederom mijn dank voor je enorm sterke inhoudelijke bijdragequote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef Adothehague het volgende:
Elly vieze dikke zeekoe
Snip & Snap. Helaas is die scene niet op YouTube te vinden. Elly maakte van 'broer' 'zus'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat een grapje op de streams is... jij maakt ze intelligenter![]()
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef Adothehague het volgende:
Elly vieze dikke zeekoe
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:33 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar dat kost het hem dan toch nu? Waar is de brief dan? ( bij Huub lag de brief al op de mat als er de geur van sanctie maar aan gehangen kon worden ergens in de toekomst!)
Natasja hoort NU ook een boete te krijgen voor het weggooien van de telegrammen!
( maar ja, het is zo moeilijk sanctioneren met iemand die er niet meer is? Ze is het huis al uit toch? )
Ligt Brian op Nena gitaar te spelen???quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef F04 het volgende:
Brian is boos op amanda, want ze is dronken en heeft op het dak lopen dansen en daarmee haar leven in gevaar gebracht. Brian is geschokt en neemt d'r mee naar buiten voor een sereis gesprek tussen beiden. Daarin geeft Brian aan dat ze moet oppassen als ze dronken is, en dat ze dit de volgende keer niet weer moet doen.
Amanda zeegt aan te luisteren, maar of het echt bij haar is aangekomen is nog maar de vraag.
[afbeelding]
Brian is inmiddels zwaar teleurgesteld op haar vriendinnetje, en gaat daarom even op zijn gitaar spelen,
Ik ken m, maar ik wist niet of het op de streams was of nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Snip & Snap. Helaas is die scene niet op YouTube te vinden. Elly maakte van 'broer' 'zus'.
Wat? Waarom nou?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef Adothehague het volgende:
Elly vieze dikke zeekoe
Vind je het gek dat huub haar niet magquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Huub en Elly willen graag van Elly af, maar ze blijft maar kleppen.![]()
Huub mag elly welquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vind je het gek dat huub haar niet mag
Elly oprotte
Nog 1tje van ons poepie, maar dan is ze weg hoorquote:
Elly is een flopperquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
aaaaah, ADO![]()
Elly is een topper, rukker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |