Ik zou er 2 sturen als ik jou was... voor iedere vernielde bos 1quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Oooow, dan kan ik Lieke een bos rozen sturen.![]()
Jij!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Het is niet me broer, maar wel een kind van me vader. Rara, wie is het.
Ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
M'n zus?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Elly kreeg dit zinnetje er niet helemaal correct uit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Wat Snip snapt, snapt Snap niet.
Ik hoop toch echt dat een grapje op de streams is... jij maakt ze intelligenterquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Goed idee, dan doe ik mee!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Oooow, dan kan ik Lieke een bos rozen sturen.![]()
Maar dat kost het hem dan toch nu? Waar is de brief dan? ( bij Huub lag de brief al op de mat als er de geur van sanctie maar aan gehangen kon worden ergens in de toekomst!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
OOk dat wat Jaap vanmiddag met de bloemen heeft gedaan mag niet meer, dat kost hem 1000 euro zei hij.
Waarschijnlijk is het opgelegde gehannes tussen Nadia en Dennis ook voorbij dan....quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Omdat hij dus Dennis mag laten vallen blijkbaar..
waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef Adothehague het volgende:
Elly vieze dikke zeekoe
Houdje bek man mongool. Elly is relaxtquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef Adothehague het volgende:
Elly vieze dikke zeekoe
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Goed idee, dan doe ik mee!Regel jij het?
![]()
Neuh ik mag mijn mening geven we leven in nederland, en ik vind Elly een vieze dikke zeekoequote:Op donderdag 19 juli 2007 00:36 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Houdje bek man mongool. Elly is relaxt![]()
![]()
![]()
Wederom mijn dank voor je enorm sterke inhoudelijke bijdragequote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef Adothehague het volgende:
Elly vieze dikke zeekoe
Snip & Snap. Helaas is die scene niet op YouTube te vinden. Elly maakte van 'broer' 'zus'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat een grapje op de streams is... jij maakt ze intelligenter![]()
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef Adothehague het volgende:
Elly vieze dikke zeekoe
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:33 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar dat kost het hem dan toch nu? Waar is de brief dan? ( bij Huub lag de brief al op de mat als er de geur van sanctie maar aan gehangen kon worden ergens in de toekomst!)
Natasja hoort NU ook een boete te krijgen voor het weggooien van de telegrammen!
( maar ja, het is zo moeilijk sanctioneren met iemand die er niet meer is? Ze is het huis al uit toch? )
Ligt Brian op Nena gitaar te spelen???quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef F04 het volgende:
Brian is boos op amanda, want ze is dronken en heeft op het dak lopen dansen en daarmee haar leven in gevaar gebracht. Brian is geschokt en neemt d'r mee naar buiten voor een sereis gesprek tussen beiden. Daarin geeft Brian aan dat ze moet oppassen als ze dronken is, en dat ze dit de volgende keer niet weer moet doen.
Amanda zeegt aan te luisteren, maar of het echt bij haar is aangekomen is nog maar de vraag.
[afbeelding]
Brian is inmiddels zwaar teleurgesteld op haar vriendinnetje, en gaat daarom even op zijn gitaar spelen,
Ik ken m, maar ik wist niet of het op de streams was of nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Snip & Snap. Helaas is die scene niet op YouTube te vinden. Elly maakte van 'broer' 'zus'.
Wat? Waarom nou?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:35 schreef Adothehague het volgende:
Elly vieze dikke zeekoe
Vind je het gek dat huub haar niet magquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Huub en Elly willen graag van Elly af, maar ze blijft maar kleppen.![]()
Huub mag elly welquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vind je het gek dat huub haar niet mag
Elly oprotte
Nog 1tje van ons poepie, maar dan is ze weg hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |