Ik zie d'r toch echt net op bed liggen, met een boekje.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Lieke is ook al een poos uit beeld...ik dacht dat ze 'welterusten' zei maar ze is niet beneden.
Ik zie het verband niet...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef Day het volgende:
Hoe oud is Elly, weet iemand dat?
Ze heeft in ieder geval al jaren geen sex meer.
Is er ook niet.quote:
Als ze 59 is dan is 30 jaar geen sex meer ook een vrij triest gegevenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Elly 15 is kan ze onmogelijk al 30 jaar geen sex meer hebben gehad!![]()
Ze is onzeker. Ik kan haar alles over d'r pc lerenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:17 schreef Day het volgende:
Elly en Huub praten soms volledig langs elkaar heen.
H: Waarom zoek je geen mede-streamer?
E: Nee, dat wil ik niet. Ik weet nog zo weinig van die pc's af?
![]()
Je moet wel ouder dan 50 zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze is onzeker. Ik kan haar alles over d'r pc lereninclusief het online bankieren
![]()
Idd... Huub en Lieke vinden elkaar leuk, Brian en Amanda hebben iig graag elkaars aandacht en/of sex met elkaar, maar op Nadia en Dennis lijkt geen van dat alles van toepassing te zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:20 schreef heracles het volgende:
Het verschil tussen lieke en huub en mandala en brian is enorm maar het verschil tussen mandala en brian en dennis en nada is mischien nog wel tien keer zo groot.
Die was vanavond op TV.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap heeft dus een aflevering gezien...de aflevering met de catwalk .
Elly zei vanavond nog dat ze 58 is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef Day het volgende:
Hoe oud is Elly, weet iemand dat?
Ze heeft in ieder geval al jaren geen sex meer.
idd vaag ja,quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef Day het volgende:
Jaap doet weer vaag.
Hij zegt tegen Huub en Lieke dat ze nog maar een week ruzie moeten maken.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, ik bedoel Elly, koosnaampje lieve. sorry![]()
Als over een week bepaalde mensen geen verzengende haat meer tegen Lieke hebben weten we hoe het komt.quote:
Hij is naar de FEBO geweest?quote:
lijkt me een nette regel, nu Natasia nog naar huis.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Zozo ze mogen nu niet eens meer duwen..
Nog een week ruzie?? Met de rest??quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef Day het volgende:
Jaap doet weer vaag.
Hij zegt tegen Huub en Lieke dat ze nog maar een week ruzie moeten maken.
Hebben ze ook nog niet gehoordquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Nu heb ik overal die brief gezien van het evenement, maar ik heb nergens gelezen of Natas en jaap het ook al gehoord hebben dat ze niet gaan.
hij zei lieverd en verbeterde dat in slieke stokerd hehehequote:Op donderdag 19 juli 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap zegt: we moeten nog een week ruzie maken
Daarna zegt hij "het komt wel goed Slieko..ik bedoel Lieke"
OOk dat wat Jaap vanmiddag met de bloemen heeft gedaan mag niet meer, dat kost hem 1000 euro zei hij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef LoveProfusion het volgende:
wat natuurlijk niet geld voor natassia en brianquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef LoveProfusion het volgende:
jaap leek aardig opgewekt terug te komenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog een week ruzie?? Met de rest??
Dan worden ze nog populairder![]()
Heeft Jaap al een klacht ingediend over dit script??![]()
Nee hij zei juist ; het komt goed lievers euuhm Slieko.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap zegt: we moeten nog een week ruzie maken
Daarna zegt hij "het komt wel goed Slieko..ik bedoel Lieke"
Oooow, dan kan ik Lieke een bos rozen sturen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
OOk dat wat Jaap vanmiddag met de bloemen heeft gedaan mag niet meer, dat kost hem 1000 euro zei hij.
En dan houdt iedereen weer van 'm?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:27 schreef farceman het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat Jaap dan definitief terug in Huub kamp mag komen vana chter.
Want de ze Jap is zo overduidelijk getoneelspeelt en niet leuk en authentiek
Omdat hij dus Dennis mag laten vallen blijkbaar..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:27 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
jaap leek aardig opgewekt terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |