Ik zie d'r toch echt net op bed liggen, met een boekje.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Lieke is ook al een poos uit beeld...ik dacht dat ze 'welterusten' zei maar ze is niet beneden.
Ik zie het verband niet...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef Day het volgende:
Hoe oud is Elly, weet iemand dat?
Ze heeft in ieder geval al jaren geen sex meer.
Is er ook niet.quote:
Als ze 59 is dan is 30 jaar geen sex meer ook een vrij triest gegevenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Elly 15 is kan ze onmogelijk al 30 jaar geen sex meer hebben gehad!![]()
Ze is onzeker. Ik kan haar alles over d'r pc lerenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:17 schreef Day het volgende:
Elly en Huub praten soms volledig langs elkaar heen.
H: Waarom zoek je geen mede-streamer?
E: Nee, dat wil ik niet. Ik weet nog zo weinig van die pc's af?
![]()
Je moet wel ouder dan 50 zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze is onzeker. Ik kan haar alles over d'r pc lereninclusief het online bankieren
![]()
Idd... Huub en Lieke vinden elkaar leuk, Brian en Amanda hebben iig graag elkaars aandacht en/of sex met elkaar, maar op Nadia en Dennis lijkt geen van dat alles van toepassing te zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:20 schreef heracles het volgende:
Het verschil tussen lieke en huub en mandala en brian is enorm maar het verschil tussen mandala en brian en dennis en nada is mischien nog wel tien keer zo groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |