Nee serieus, misschien word ze dan wakker, en hij er misschien uit...quote:
Nee sorry... ten eerste ben ik er vrij zeker van dat ze er niet wakker van wordt, ten tweede vind ik dat te allen tijde te ver gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee serieus, misschien word ze dan wakker, en hij er misschien uit...
Nadia gaat nog even heur haar stijltangen voordat ze naar bed gaat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Waarom is hier bijna geen woord te lezen van wat er op de streams gebeurd?
Ik kan niet voor anderen spreken maar ik heb mijn abonnement op de streams niet verlengd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Ik heb geen streamsquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Waarom is hier bijna geen woord te lezen van wat er op de streams gebeurt?
Zal niet zijn omdat het zo boeiend isquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Denk t wel, hoe zou Amanda het vinden als ze er een week niet uitziet ivm een dikke lip of oog....quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee sorry... ten eerste ben ik er vrij zeker van dat ze er niet wakker van wordt, ten tweede vind ik dat te allen tijde te ver gaan.
Dat is een serieus probleem momenteel. Vele streamers hebben geen streams meer, dus als het verboden wordt voor die mensen om in de COS te praten, tja...dan heb je een lege COS, en dat is natuurlijk ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
mmm mmm, meer dan gezelligquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef dgk_fan het volgende:
Elly: "ik neem er nog eentje en dan gaan ik naar huis.....altijd gezellie met elly"![]()
Je beschikt over een warm kloppend hart...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Denk t wel, hoe zou Amanda het vinden als ze er een week niet uitziet ivm een dikke lip of oog....
En tuurlijk gaat het te ver, maar toch hoop ik t stiekem wel.
Kan er ook niks aan doen.
oequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Nou ik denk t serieus voor Amanda's bestwil.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:03 schreef demins het volgende:
[..]
Je beschikt over een warm kloppend hart...![]()
Het was niet ironisch bedoeld, hoor!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou ik denk t serieus voor Amanda's bestwil.
De laatste keer dat Brian haar fysiek aanpakte heeft ook geen indruk gemaaktquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou ik denk t serieus voor Amanda's bestwil.
Omdat de mensen afgelopen weekend hebben aangekondigd geen streams meer te kijken. Om hun lege leventje wat invulling te geven beschouwen ze dit als chatbox.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Het gaat idd te ver, en haar uiterlijk zal dan wellicht wel haar grootste zorg zijn, maar ze zal de schuld bij zichzelf blijven zoeken en nooit bij hem leggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Denk t wel, hoe zou Amanda het vinden als ze er een week niet uitziet ivm een dikke lip of oog....
Welkom, chatter zonder leven!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:05 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Omdat de mensen afgelopen weekend hebben aangekondigd geen streams meer te kijken. Om hun lege leventje wat invulling te geven beschouwen ze dit als chatbox.
Als je bij je vent blijft die je slaat dan gun ik het je wel, eigen schuld...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat idd te ver, en haar uiterlijk zal dan wellicht wel haar grootste zorg zijn, maar ze zal de schuld bij zichzelf blijven zoeken en nooit bij hem leggen.
Daarbij weet ik uit ervaring dat je niemand dat gunt.
Ik ben een fan van Klaas Vaak, jij ook zo te zien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:05 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Omdat de mensen afgelopen weekend hebben aangekondigd geen streams meer te kijken. Om hun lege leventje wat invulling te geven beschouwen ze dit als chatbox.
quote:
nou is dit het laatste plaatje voor ik slapen ga..............lekker weerquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:07 schreef MissSomebody het volgende:
Camouflage Natasja....
[afbeelding]
Trusten....morgen weer een dag...![]()
![]()
Ik zag alleen een metale deurknop..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:09 schreef droomkoningin het volgende:
nou elly zout ff op.. ik wil slapen... maar eerst moet ik zeker weten of er nou wel of niet een brief bezorgd is
Truste.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou is dit het laatste plaatje voor ik slapen ga..............lekker weer![]()
Lekker makkelijk oordelen hè...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:08 schreef Liess het volgende:
[..]
Als je bij je vent blijft die je slaat dan gun ik het je wel, eigen schuld...
Maargoed, daar gaat het ff niet om.... tis bij Brian een kwestie van tijd, en liever nu dan over 2 maanden.
Het zou leuk zijn als Amanda werd gestoken door een paardenhorzelquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst niet op reageren maar doe het tochquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker makkelijk oordelen hè...
Het is vrijwel nooit eigen schuld. Daarbij is Amanda een domme postpuber die nog een hoop moet leren, maar ik hoop echt voor haar dat ze dat niet op die manier hoeft te leren.
Je hebt echt geen flauw idee wat je iemand toewenst als je dat roept.
Lieke is ook al een poos uit beeld...ik dacht dat ze 'welterusten' zei maar ze is niet beneden.quote:
59 jaar geloof ik..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef Day het volgende:
Hoe oud is Elly, weet iemand dat?
Ze heeft in ieder geval al jaren geen sex meer.
Ze leest een boek in bed..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Lieke is ook al een poos uit beeld...ik dacht dat ze 'welterusten' zei maar ze is niet beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |