In een van de vorige topics staat dat dat evenement een mail had gestuurd met de medeling dat ze niet met de gang van zaken in de gouden kooi willen worden gedistancieerd (ehhh als ik het goed schrijf) daarom zijn ze niet welkom op het feestquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb dit x geen zin om terug te lezen, dus vertel![]()
6 miljonairs die haar niets vinden, oh jawel een Huub groupie dus kans is klein dat ze er nog lang zit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kan Palma toch nooit doen, Elly doet haar werk uitstekend!
ze zal zeggen:"Hier klopt niets van kiddies, ik had echt flink in z'n noten getrapt"quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef Mika25 het volgende:
Heftig anti-DGK artikel in de party door Andries. Ben benieuwd hoe "mama" Natasja dat aan haar dochtertje wilt gaan uitleggen in de toekomst.
Yeahhhhhhhhhh LP heeft zijn werk goed gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
In een van de vorige topics staat dat dat evenement een mail had gestuurd met de medeling dat ze niet met de gang van zaken in de gouden kooi willen worden gedistancieerd (ehhh als ik het goed schrijf) daarom zijn ze niet welkom op het feest![]()
Wat nou, hij kan Lieke niet eens bijhouden.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze zal zeggen:"Hier klopt niets van kiddies, ik had echt flink in z'n noten getrapt"
als ik dan dat ventje dan zo zie zitten denk ik.........................STERRUF JONGUH STERRUF !!quote:
Misschien maar beter ook (voor Natasja en Jaap), want je weet gewoon dat ze met hun acties geconfronteerd zullen gaan worden. En die reality-check zullen ze waarschijnlijk niet aankunnenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef pasjesjen het volgende:
In een van de vorige topics staat dat dat evenement een mail had gestuurd met de medeling dat ze niet met de gang van zaken in de gouden kooi willen worden gedistancieerd (ehhh als ik het goed schrijf) daarom zijn ze niet welkom op het feest![]()
Huub drinkt toch niet ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef Prospera het volgende:
Die fles Hooghoudt is ook alweer half leeg![]()
[afbeelding]
Ze moeten Elly ook niet TE veel laten drinken.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
De organisator van dat discofeest is sufgemaild, en heeft nu de kaarten e.d. voor DGK gecanceled.
Elly vindt Huub een geilzak.![]()
De brief was gericht aan iemand van VOL...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Yeahhhhhhhhhh LP heeft zijn werk goed gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Karima, mooie meid, geen gezeik, geen vuile bek, goddelijk lijntje, heeft een week rust gegeven in de hut..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
6 miljonairs die haar niets vinden, oh jawel een Huub groupie dus kans is klein dat ze er nog lang zit.
Ik denk dat er inmiddels zoveel streamers de weg kwijt zijn dat ze een serieus beveiligingsprobleem zouden hebben als Natasia en Jaap nog wel zouden gaan...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook (voor Natasja en Jaap), want je weet gewoon dat ze met hun acties geconfronteerd zullen gaan worden. En die reality-check zullen ze waarschijnlijk niet aankunnen
Ja daar heb je honderd procent gelijk in,quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook (voor Natasja en Jaap), want je weet gewoon dat ze met hun acties geconfronteerd zullen gaan worden. En die reality-check zullen ze waarschijnlijk niet aankunnen
Ik dacht meer zoiets van: nee hoor schatjuuuuuuuus, dat is niet waar, dat heeft mama niet gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze zal zeggen:"Hier klopt niets van kiddies, ik had echt flink in z'n noten getrapt"
Die eerste avond dat ze niet meer kon lopen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ze moeten Elly ook niet TE veel laten drinken.....![]()
Ja een psychiater voor jezelfquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Zijn er nog meer mensen/instanties die we kunnen mailen?:)
Heeft dat DGK artikel van Party hier gestaan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien de fabrikant van die gitaar?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn in totaal 1082 mensen die de brief van Ashrak hebben ondertekend voor de exit van Natasia. Tering dat is best veel.
scherpquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien de fabrikant van die gitaar?
Die man wil wel DUIZEND gitaren voor Brian kopen, zolang er maar een stickerquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien de fabrikant van die gitaar?
En bevooroordeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Karima, mooie meid, geen gezeik, geen vuile bek, goddelijk lijntje, heeft een week rust gegeven in de hut..
![]()
Die heb ik al, die zei dat ik assertiever moest zijn. Vandaar dat ik zoveel mail-->therapie.quote:
In combinatie met personeel en bedrijven die geen medewerking met het programma willen zou het best impact kunnen hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:53 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
maar of het inderdaad zal helpen ik hoop het wel natuurlijk
idd, ze kroop zowat in brians holquote:
Huisvrouwen die Jaap met hun tasje gaan slaan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef pasjesjen het volgende:
daarbij heb je er gekken bij die daadwerkelijk in staat zijn om ze wat aan te doen![]()
Ik kom jou wel aangenaam in bedwang houden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat er inmiddels zoveel streamers de weg kwijt zijn dat ze een serieus beveiligingsprobleem zouden hebben als Natasia en Jaap nog wel zouden gaan...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik dacht meer zoiets van: nee hoor schatjuuuuuuuus, dat is niet waar, dat heeft mama niet gedaan.
Ja maar mama, u....
Horen jullie me schatjuuuuus, je moet niet alles geloven
Ja maar mama...........
Ik heb jullie niet voor niets uit mijn kut gescheten, hoor je me?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die heb ik al, die zei dat ik assertiever moest zijn. Vandaar dat ik zoveel mail-->therapie.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huisvrouwen die Jaap met hun tasje gaan slaan?
Laat dat nou net bij mij niet nodig zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik kom jou wel aangenaam in bedwang houden.![]()
Jah, Talpa voor gratis streams en de CristenUnie/SGP die misselen wel naar je verhaal/gezeik wil luisteren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
geassocieerdquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik geniet ook van haar hoor....;-)quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die eerste avond dat ze niet meer kon lopen.![]()
Toch mooi dat ze terug mocht komen.
Dat is idd erg veelquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn in totaal 1101 mensen die de brief van Ashrak hebben ondertekend voor de exit van Natasia. Tering dat is best veel.
Toe ff...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef Liess het volgende:
K hoop eigk dat Brian der zon stoot verkoopt dat der lip flink kapot is of een blauw oog ofzo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |