quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef yellowfirst het volgende:
En hoppà..Amanda ligt klaar voor Brian terwijl Brian een weergaloos solospel speelt op zijn gitaar..![]()
Waar blijft dat bufferen als je het nodig hebt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef tutjehola het volgende:
Streams allert: Brian met gitaar
Eeerst preken en ter verantwoording roepen en dan zeggen: "Ga lekker genieten",quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian is verdomme haar vader niet, ik zou me niet zo laten behandelen. Flikker op zeik Brian. Amanda mag doen wat ze wil ... Dit is dus zo'n geval van Je bent mijn eigendom![]()
idd op gehoor ! een aap die geen bananen eet !quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef dgk_fan het volgende:
Je gitaar stemmen met zo'n electrisch chinees display prulletje.................![]()
![]()
Dat heb ik hier al zo vaak gepost over dat eigendom. En dat trutje zal het NOOIT beseffen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian is verdomme haar vader niet, ik zou me niet zo laten behandelen. Flikker op zeik Brian. Amanda mag doen wat ze wil ... Dit is dus zo'n geval van Je bent mijn eigendom![]()
En: Je hebt niks fout gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Eeerst preken en ter verantwoording roepen en dan zeggen: "Ga lekker genieten",
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Waar blijft dat bufferen als je het nodig hebt!
Heb je brians hit al eens gehoord ?? (Daar 'zingt' ie in) ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd op gehoor ! een aap die geen bananen eet !
Dat komt omdat we het tegen elkaar zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al zo vaak gepost over dat eigendom. En dat trutje zal het NOOIT beseffen.
Heeeeeee, jij zit bij ons aan tafel? Ik zeg er dan nog wel bij, kijk me aan als ik tegen je praatquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef Meneermax het volgende:
Hij praat alsof hij het tegen een kleuter heeft, maar dan af en toe met scheldwoorden.
'Nee Amanda, je mag geen snoepje. Mannie, luister naar wat ik zeg. Mannie je geeft geen antwoord. Nee Mannie, niet praten, luisteren. Mannie, je mag pas een snoepje als je je korstjes hebt opgegeten. Mannie eet je fokking korstjes op'.
zoiets dus.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Waar blijft dat bufferen als je het nodig hebt!
Nee gelukkig nog niet, ik vind het geen slechte gast maar hij moet kappen met die gitaar, dat doet werkelijk pijn aan mijn muziekanten oorquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Heb je brians hit al eens gehoord ?? (Daar 'zingt' ie in) ?
Onvoorspelbaarheid. Da's precies de kracht van Al Queda en andere terreurorganisaties. Geen idee hebben wat je van ze kan verwachten. Plegen ze een aanslag of niet? Is Brian boos, teleurgesteld of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Eeerst preken en ter verantwoording roepen en dan zeggen: "Ga lekker genieten",
HE'S GOT THE BLUES BRODDAquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:35 schreef Meganog het volgende:
Schitterend: Brian als de getergde artiest die al zijn frustraties in zijn muziek legt.
'Persoonlijk gebruiksartikel' vind ik ook wel toepasselijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al zo vaak gepost over dat eigendom. En dat trutje zal het NOOIT beseffen.
Iig beter dan brulboei Natasia of geschreeuw bij terrorquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee gelukkig nog niet, ik vind het geen slechte gast maar hij moet kappen met die gitaar, dat doet werkelijk pijn aan mijn muziekanten oor
Alleen figuurlijk...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:36 schreef tutjehola het volgende:
Ligt ze nou zijn kont te likken?
Ach welnee, als ze bijgekomen is van de schrik vraagt ze hem liefdevol en bezorgd of hij zijn vuisten misschien zeer gedaan heeftquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is dat er camera's hangen anders had Amanda alle hoeken van het huis gezien en
zich gemeld bij het Blijf van mijn lijf huis![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohhhh HiDiHo ik ben je zo dankbaar dat je de streams weer uitzend... Je bent echt de beste. Snap je echt wel maar zoveel mensen met bufferende streams, da's ook niet wat
Je bent lief!!!!!!!
HiDiHo's streams zijn TOP ! !!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohhhh HiDiHo ik ben je zo dankbaar dat je de streams weer uitzend... Je bent echt de beste. Snap je echt wel maar zoveel mensen met bufferende streams, da's ook niet wat
Je bent lief!!!!!!!
De "getergde" artiest, tot aan het diepst in zijn "hart"quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:36 schreef Meganog het volgende:
En daar is de triomfantelijke blik: de artiest in zijn grootse moment van muzikale genialiteit terwijl zijn muze haar hoofd op zijn schoot legt.
Pabo doe met "persoonlijke gebruiksartikelen" Gouden Zaken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
'Persoonlijk gebruiksartikel' vind ik ook wel toepasselijk.
Kippenvelmoment.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De "getergde" artiest, tot aan het diepst in zijn "hart"
Ik heb echt geen verstand van gitaren, maar ik hoor echt vreemde ploinkjes.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef Meneermax het volgende:
jemig die gast kan echt gewoon totaal geen gitaar spelen. Echt helemaal niet...
Die streams is tot daar aan toe, maar dat geluid erbijquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef tutjehola het volgende:
Wie wil en kan mij vertellen waarom twee streams op Brian met gitaar.
Zomergriepje?quote:
Daar denkt dat jongetje van 12 die een kaart stuurde heel anders over...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef MissSomebody het volgende:
Mijn god, tis echt niet om aan te horen...![]()
[afbeelding]
Ik ben hartstikke toondoof, maar ik hoor het ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen verstand van gitaren, maar ik hoor echt vreemde ploinkjes.
Ik heb erg medelijden met haar als over een tijdje de Gouden Kooi stopt..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef dgk_fan het volgende:
Elly is echt ZOOOHOOO tof !!!!
2x kans voor een cariere voor gitarist. Zanger heeft ie hopelijk al afgeschaft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef tutjehola het volgende:
Wie wil en kan mij vertellen waarom twee streams op Brian met gitaar.
Nou dan. De eerste paar jaar kan Amanda best nog tegen een aardig tarief gepimpt worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pabo doe met "persoonlijke gebruiksartikelen" Gouden Zaken.
Ophouden nou.quote:
ik wel en als ik zo arrogant mag zijn, in de tijd dat hij in het zit had ie allang kunnen spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zal ook vast aan mij liggen dat ik het gepingel vind......quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar denkt dat jongetje van 12 die een kaart stuurde heel anders over...
die krijgt immers les van Brian![]()
Voor 1 keer ben ik het met je eens...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef dgk_fan het volgende:
Elly is echt ZOOOHOOO tof !!!!
Even Dr. H raadplegen?quote:
Plonkjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
IK ben bang dat je niet lang kan genieten van Elly, want ik denk dat ze snel ontslagen gaat worden door Palma en consorten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
Bekentenis:Ik, een 31 jarige knappe succesvolle sportieve jongeman, ben stapelverliefd op Elly![]()
![]()
Daar kon je weleens gelijk in hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
IK ben bang dat je niet lang kan genieten van Elly, want ik denk dat ze snel ontslagen gaat worden door Palma en consorten.![]()
Ik zou het moment graag willen zien waarop ze het te horen krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef pasjesjen het volgende:
Zo even terug gelezen echt super dat natasia en jaap niet mogen gaan dansen!!!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
Bekentenis:Ik, een 31 jarige knappe succesvolle sportieve jongeman, ben stapelverliefd op Elly![]()
![]()
Volgens mij durft pannekoek haar vingers nergens meer in te steken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:43 schreef tipsch het volgende:
zo kan ie wel weer pannekoek, haal je vingers uit je doos en switch
Ja please vanavond nogquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het moment graag willen zien waarop ze het te horen krijgen![]()
Ik heb dit x geen zin om terug te lezen, dus vertelquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef pasjesjen het volgende:
Zo even terug gelezen echt super dat natasia en jaap niet mogen gaan dansen!!!
Dat kan Palma toch nooit doen, Elly doet haar werk uitstekend!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
IK ben bang dat je niet lang kan genieten van Elly, want ik denk dat ze snel ontslagen gaat worden door Palma en consorten.![]()
De organisator van dat discofeest is sufgemaild, en heeft nu de kaarten e.d. voor DGK gecanceled.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb dit x geen zin om terug te lezen, dus vertel![]()
Lees terug...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb dit x geen zin om terug te lezen, dus vertel![]()
Dat is dus de reden dat hij nooit enige verbetering zal vertonen. Hij vindt zijn gitaarspel gewoon goed!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Wtf moet je Brian zien genieten van zn getingel @@
Wat dacht je, hij is vandaag door iemand gevraagd om les te geven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Wtf moet je Brian zien genieten van zn getingel @@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |