Ach welnee, als ze bijgekomen is van de schrik vraagt ze hem liefdevol en bezorgd of hij zijn vuisten misschien zeer gedaan heeftquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is dat er camera's hangen anders had Amanda alle hoeken van het huis gezien en
zich gemeld bij het Blijf van mijn lijf huis![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohhhh HiDiHo ik ben je zo dankbaar dat je de streams weer uitzend... Je bent echt de beste. Snap je echt wel maar zoveel mensen met bufferende streams, da's ook niet wat
Je bent lief!!!!!!!
HiDiHo's streams zijn TOP ! !!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohhhh HiDiHo ik ben je zo dankbaar dat je de streams weer uitzend... Je bent echt de beste. Snap je echt wel maar zoveel mensen met bufferende streams, da's ook niet wat
Je bent lief!!!!!!!
De "getergde" artiest, tot aan het diepst in zijn "hart"quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:36 schreef Meganog het volgende:
En daar is de triomfantelijke blik: de artiest in zijn grootse moment van muzikale genialiteit terwijl zijn muze haar hoofd op zijn schoot legt.
Pabo doe met "persoonlijke gebruiksartikelen" Gouden Zaken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
'Persoonlijk gebruiksartikel' vind ik ook wel toepasselijk.
Kippenvelmoment.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De "getergde" artiest, tot aan het diepst in zijn "hart"
Ik heb echt geen verstand van gitaren, maar ik hoor echt vreemde ploinkjes.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef Meneermax het volgende:
jemig die gast kan echt gewoon totaal geen gitaar spelen. Echt helemaal niet...
Die streams is tot daar aan toe, maar dat geluid erbijquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef tutjehola het volgende:
Wie wil en kan mij vertellen waarom twee streams op Brian met gitaar.
Zomergriepje?quote:
Daar denkt dat jongetje van 12 die een kaart stuurde heel anders over...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef MissSomebody het volgende:
Mijn god, tis echt niet om aan te horen...![]()
[afbeelding]
Ik ben hartstikke toondoof, maar ik hoor het ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen verstand van gitaren, maar ik hoor echt vreemde ploinkjes.
Ik heb erg medelijden met haar als over een tijdje de Gouden Kooi stopt..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef dgk_fan het volgende:
Elly is echt ZOOOHOOO tof !!!!
2x kans voor een cariere voor gitarist. Zanger heeft ie hopelijk al afgeschaft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef tutjehola het volgende:
Wie wil en kan mij vertellen waarom twee streams op Brian met gitaar.
Nou dan. De eerste paar jaar kan Amanda best nog tegen een aardig tarief gepimpt worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pabo doe met "persoonlijke gebruiksartikelen" Gouden Zaken.
Ophouden nou.quote:
ik wel en als ik zo arrogant mag zijn, in de tijd dat hij in het zit had ie allang kunnen spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen verstand van gitaren, maar ik hoor echt vreemde ploinkjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |