Nowlive:::
Geen uitje en geen juf Judith meer!
Geplaatst op 18-07 om 22:50
Beste Danique, Als organisator van Festa Productions geef ik een persoonlijke reactie op je mail. In de voorbereiding op het Grootste Discofeest van Europa in de ArenA van Amsterdam hebben wij begin dit jaar de mediastrategie bepaald om Nederland kenbaar te maken wanneer en waar dit dansfeest zou worden gegeven. Naast het uitzenden van reguliere tv- en radiocommercials zijn er ook advertenties geplaatst in tijdschriften en kranten. Als afgeleide hiervan is besloten om enkele barters aan te gaan. Zoals een lezersactie in de Telegraaf, SMS acties met IP en kaartverkoop via Schoolbank.nl Daarnaast is er begin dit jaar besloten om een samenwerking aan te gaan met De Gouden Kooi. Wel te verstaan in de setting zoals deze ons toen voor ogen stond. Ook wij zijn enorm geschrokken van het toenemende (fysieke) geweld, met het afgelopende weekend als dieptepunt van deze soap. Wij keuren dit ook zonder enkele pardon af! Wij hebben daarom gisteren al besloten, na overleg met de producent van De Gouden Kooi, om ons te distantiëren van deze serie. Wat onder andere concreet betekent dat in de ArenA van Amsterdam geen gasten uit de serie aanwezig zullen zijn en uiteraard dus ook geen meet en greet. Dit heeft echter een doorlooptijd van 24 uur. Het was voor ons niet mogelijk eerdere (opgenomen) items te laten stoppen. Wij hopen vanaf vanavond dat er geen connectie meer bestaat tussen De Gouden Kooi en Festa Productions (lees: Het Grootste Discofeest van Europa). Met vriendelijke groet, Richard Neuteboom Directeur Festa Productions
Mededeling:
Bij het zien van de gebeurtenissen van afgelopen weekend en kijkend naar gebeurtenissen in het verleden heb ik zondagavond definitief besloten per direct mijn medewerking aan het programma de Gouden Kooi stop te zetten en zal hieraan ook in de toekomst mijn medewerking niet meer verlenen.
Maandag het ik hiervan de redactie van de Gouden Kooi op de hoogte gesteld.
Zoals het programma zich de afgelopen maanden heeft ontwikkeld kan ik mij daarmee, zoals ik ben niet meer vereenzelvigen.
Daarnaast zie ik geen toegevoegde waarde meer van mijn lessen in de Gouden Kooi.
Ik wil alle Vollers, de mensen van Nowlive en FOK! hartelijk bedanken voor hun steun en lieve en leuke berichtjes.
Ik beloof dat jullie me nog tegen zullen komen op de forums!
Met lieve groet,
Judith
Bron: Vol