En ze had vandaag net nieuwe extensions gekregen.. zou pure kapitaalverspilling zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Je gaat toch niet stom dronken op het randje van het dak staan met boks handschoenen? Dalijk is Amanda nog dood en dan ook haar haren! :|
Om met Amanda te spreken, ik stop een hele pauw in je toges !quote:
Absurde ??quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef demins het volgende:
bijna morbide gevoel voor het absurde beschikt, kan je nooit een Dennisfan worden!
Dat zit er volgens mij ook wel aan te komen....quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
De buren starten continu sexy muziek... ze wachten zeker op een zoenende Amanda & Nadia
Sjon moet wat over hebben voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze had vandaag net nieuwe extensions gekregen.. zou pure kapitaalverspilling zijn
Wat heeft Lieke hem dan gedaan? En waar is zijn vrouwvriendelijkheid dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis, de knul is super ijdel. Heeft een hoog vrouwelijk gehalte.
arggggg lekker een pauw uit je kut schijtenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Om met Amanda te spreken, ik stop een hele pauw in je toges !![]()
Mag ik je verwijzen naar dit topic?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Om op z'n vingers te kunnen fluiten zal hij ze wel eerst uit zijn zakken moeten halen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Absurde ??
Jullie zien het ECHT niet he dat Dennis de kooi fluitend op zijn vingers wint ??!!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Absurde ??
Jullie zien het ECHT niet he dat Dennis de kooi fluitend op zijn vingers wint ??!!
Dan hadden ze de twee nog maar even moeten laten doordrinkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
De buren starten continu sexy muziek... ze wachten zeker op een zoenende Amanda & Nadia
De beleefdheid van haar kinderen komt voort uit terror en niet uit respect. Het is zo iemand die tegen haar kinderen zegt : als je dit niet doet danquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natasia, de dame met diepe dalen en hoge pieken. Het zorgzame type. Ze kook, doet de was, ruimt de vaat op, troost links en rechts en is gek op aandacht. Een echte vrouwelijke vrouw, die nooit aandacht genoeg kan krijgen. Daarnaast een enorme bitch en vermoedelijk groot geworden op de straat. Ze heeft geleerd om daar voor zichzelf op te komen tegen gelijke types. Dat patroon van verdedigen past ze op iedereen toe die ze tegen komt, niet beseffend dat niet alle mensen van de straat zijn en dat je met velen ook normaal een geschil kunt uitpraten. Ik heb respect voor haar als de beleefdheid van die kinderen zie en vermoed dat ze slimmer is dan menigeen denkt. Ik denk dan ook dat ze van Tien ook aardig wat afgedwongen heeft, anders was ze menig keer al exit geweest.
Hij is gewoon gefrustreerd dat hij homo is dat ie in de knoop zit met zichzelf.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wat heeft Lieke hem dan gedaan? En waar is zijn vrouwvriendelijkheid dan?
Kijkcijfers of niet, als 1 van die stoephoeren met dr bezopen kop doodvalt van het dakterras dan is dat het einde van het programma, nou heb ik niet zo'n moeite met het einde van het programma maar wel als dat is omdat een van die domme dozen een stapje te ver naar achteren heeft gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon moet wat over hebben voor de kijkcijfers.![]()
Jij bent dus een Dennisfan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef demins het volgende:
[..]
Natuurlijk, joh! Als je niet over een gezond gevoel voor humor, een gigantisch relativeringsvermogen en een bijna morbide gevoel voor het absurde beschikt, kan je nooit een Dennisfan worden!![]()
Heel misschien, als hij het voor elkaar kan krijgen om z'n handen uit z'n zakken te halen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Absurde ??
Doelend op Lieke.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef farscapevr6 het volgende:
zei amandel nou dat action man in t huis woonde?? (doelend op nix???? )
Ik dacht dat hij er mee gestopt was?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef Lady-night het volgende:
Dank HIDIHO voor het eerst in 2 dagen weer werkende streams....wel handig als je en SV doet....super
Mag ik uw menining onderschrijven?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De beleefdheid van haar kinderen komt voort uit terror en niet uit respect. Het is zo iemand die tegen haar kinderen zegt : als je dit niet doet dan. Die kotertjes hebben er schrik voor om een weerwoordje te doen omdat ze daarop zal dreigen met voor die kotertjes hele nare dingen, in plaats van ze te stimuleren. Dat is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen.
Niet in beeld helaas.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben Huub en Lieke al de kans gehad om de stapel kaarten van vandaag te lezen?
''He homo'' tegen Gordon.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De beleefdheid van haar kinderen komt voort uit terror en niet uit respect. Het is zo iemand die tegen haar kinderen zegt : als je dit niet doet dan. Die kotertjes hebben er schrik voor om een weerwoordje te doen omdat ze daarop zal dreigen met voor die kotertjes hele nare dingen, in plaats van ze te stimuleren. Dat is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen.
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natasia, de dame met diepe dalen en hoge pieken. Het zorgzame type. Ze kook, doet de was, ruimt de vaat op, troost links en rechts en is gek op aandacht. Een echte vrouwelijke vrouw, die nooit aandacht genoeg kan krijgen. Daarnaast een enorme bitch en vermoedelijk groot geworden op de straat. Ze heeft geleerd om daar voor zichzelf op te komen tegen gelijke types. Dat patroon van verdedigen past ze op iedereen toe die ze tegen komt, niet beseffend dat niet alle mensen van de straat zijn en dat je met velen ook normaal een geschil kunt uitpraten. Ik heb respect voor haar als de beleefdheid van die kinderen zie en vermoed dat ze slimmer is dan menigeen denkt. Ik denk dan ook dat ze van Tien ook aardig wat afgedwongen heeft, anders was ze menig keer al exit geweest.
Toch lijkt het me een mooi einde van de Kooi, dood door ongeval ipv moord.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijkcijfers of niet, als 1 van die stoephoeren met dr bezopen kop doodvalt van het dakterras dan is dat het einde van het programma, nou heb ik niet zo'n moeite met het einde van het programma maar wel als dat is omdat een van die domme dozen een stapje te ver naar achteren heeft gedaan.
Er zijn betere redenen om de stekker er per direct uit te trekken.
jup, ken je het verhaal van de rechtsback van de Alphense Boys en Denniks al?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hij is gewoon gefrustreerd dat hij homo is dat ie in de knoop zit met zichzelf.
Of het gevolg van de opvoeding die anderen regelmatig voor haar op zich genomen hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!
Nou had ik hier op willen reageren met iets heel naars, maar ik ben niet van dat slag volk en je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef FdW het volgende:
[..]
''He homo'' tegen Gordon.
Vindt U dat ik het goed gezegd heb mamma?
Ik heb nog nooit muziek van hem gehoord, dus ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn niet vies van Dries
Q music met Dries Roelvink
Geweldig, hoe jij altijd dat rotjong op het moment dat hij er op zijn voordeligst op staat weet te cappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |