quote:Op zondag 24 juni 2007 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
en![]()
.
Daarnaast nog twee nieuwe broeken, maar die show ik wel een ander keertje.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef Pie.cr het volgende:
Chuck Norris
American Apparel
American Apparel
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Pick-ups van deze warme zomerdag:
Tee's:
2 Diamond Supply Co. shirts
1 Freshjive shirt
1 DC shirt
Vest:
1 Fuct vest
Totale damage 240 euro
Omdat ik zo'n aardige gozer ben (en afwist van de sale bij concrete) 60 euro
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:23 schreef KD-fotografie het volgende:
ik heb ook nieuwe kleren, nu ik 12 kilo ben afgevallen kan ik eindelijk wat meer dragen wat ik leuk vind.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:57 schreef revolutionx het volgende:
zal ik ook maar ff pix maken danjovink, mijn vriendin zeurt nu al dat ze em vant weekend aan wil. mooi niet dus he!
broek is bekend geloof ikt-shirt en vestje van american apparel
p.s. ik heb geen buik maar foto ff snel genomen.
w00t. Ik heb hem ondertussen ook weten te vinden.quote:
Waar heb je 't vandaan? vooral de schoenenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Vandaag gehaald (excl. riem):
[afbeelding]
[afbeelding]
lekker felle kleurtjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef Pie.cr het volgende:
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even kijken of ik mijn dr. denim verkoop. Ik vind de kleur van de CM toch net iets
Die jas is vet, iemand zocht hem in het kledingzoek topicquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:20 schreef SuperS het volgende:
Eindelijk ook weer eens wat kleren gekocht:
trui:
[afbeelding]
jas:
[afbeelding]
riem:
[afbeelding]
die andere is blauwerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef revolutionx het volgende:
pie, leg eens uit, je hebt een vette blauwe broek (van denim wat een stuk beter is dan katoen) en ga je nog een CM kopen.
De kleur van de CM vind ik net iets vetter dan de dr. Denim. Ik wou sowieso ook de CM in eerste instantie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef revolutionx het volgende:
pie, leg eens uit, je hebt een vette blauwe broek (van denim wat een stuk beter is dan katoen) en ga je nog een CM kopen.
zeer gewaagd om zo rond te lopen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef Pie.cr het volgende:
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even kijken of ik mijn dr. denim verkoop. Ik vind de kleur van de CM toch net iets
Waar haal je die bovenste?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:20 schreef SuperS het volgende:
Eindelijk ook weer eens wat kleren gekocht:
trui:
[afbeelding]
jas:
[afbeelding]
riem:
[afbeelding]
Stoer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef navigator het volgende:
[..]
hehehe, ga janken man.
Ik probeer hem juist te helpen, die hele strakke broeken klemmen je ballen af waardoor je onvruchtbaar kunt worden.
Al zal dat in zijn specifieke geval toch niet echt veel uitmaken![]()
Echt typisch zo'n lelijke modelloze J&J broekquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:11 schreef kastanova het volgende:
Jack & Jones Goa:
[afbeelding][afbeelding]
J&J in het algemeenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Echt typisch zo'n lelijke modelloze J&J broek![]()
ik zei toch ook: 'alleen maar zeggen dat het lelijk is', als ze dat doen is het wel kansloos.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:38 schreef Pie.cr het volgende:
Depends. Dat is niet kansloos maar gewoon een mening. Uiteraard is het fijner als diegene post "ik vind het lelijk omdat...."
Ik vind 'm leuk!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
Broek van Esprit in de uitverkoop voor ¤34,96.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
deze jassen blijven leukquote:Op zondag 29 juli 2007 06:05 schreef zwahiel het volgende:
[afbeelding]
Voor weinâg.
(pic van een of andere Duitse seite)
Ah hendige tip! Ik vind 'm achteraf iets te wijd, maar mijn moeder gaat 'm wat innemen voor mequote:Op zondag 29 juli 2007 14:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Pas maar op, die stiksel bij je pols kunnen gaan loslaten zwahiel.
Dus niet aan je mouw trekken bij het uitrekken of whatever want dan zijn ze in een maand los.
Bij mij zijn ze nog nooit stuk gegaan, terwijl ik alleen maar bijna JJ broeken hebquote:Op maandag 30 juli 2007 00:33 schreef Calva het volgende:
Ik zag in dit topic iemand met een Jack&Jones broek. Leuke broek enzo, maar hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van deze broeken. heb namelijk weinâg zin om 80eus te gaan betalen voor een broek die het een maand houdt...
Ik koop meestal Diesel of Taketwo maar dan krijg je ook waar voor je geld zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 00:33 schreef Calva het volgende:
Ik zag in dit topic iemand met een Jack&Jones broek. Leuke broek enzo, maar hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van deze broeken. heb namelijk weinâg zin om 80eus te gaan betalen voor een broek die het een maand houdt...
Idem.. Het enige wat slijt zijn de onderkant van de pijpen, maar dat is simpelweg omdat ik te lui ben op m'n broek op te hijsenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze nog nooit stuk gegaan, terwijl ik alleen maar bijna JJ broeken heb![]()
juistquote:Op maandag 30 juli 2007 08:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Idem.. Het enige wat slijt zijn de onderkant van de pijpen, maar dat is simpelweg omdat ik te lui ben op m'n broek op te hijsen.
Met Diesel broeken moet ik je inderdaad gelijk geven. Deze zijn gewoon goed van kwaliteit.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik koop meestal Diesel of Taketwo maar dan krijg je ook waar voor je geld zeg maar
dan heb je ook iets in handen zeg maar en dat vinden ik bij J&J soms wel n's niet het geval
Ziet er goed uit. Maar het is wel handig als je er ff bij zet van welke merken/winkels die kleding is.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Sleepto het volgende:
Nieuwe broek, schoenen, riem en trui:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bent breederquote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Life het volgende:
[afbeelding]
Overhemd: G-star ( de enige reden waarom ik hem wel kocht was omdat er geen logo's op staan)
Broek: Mexx
Riem: Petrol
Schoenen: All stars (ja, ik was te lui om ze te strikken)
Ja, ik doe nu ongeveer 1.5 jaar aan krachttraining/bodybuilding, dus daardoor komt hetquote:Op maandag 30 juli 2007 20:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
je bent breeder
ik dacht
oeh hunk
huh het is life
nu weet je niet wie ik ben maar ik heb je wel eens gemeet![]()
Wa voor kleur tractor hedde gai?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:43 schreef jovink het volgende:
geekeweerk
kben dr ook weer
@ braun hahah geweldig dat je dr weer bent
Och, als ze me thuis komen bodypainten in plaats van lapjes stof opsturen vind ik het ook goedquote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef revolutionx het volgende:
lijkt er wel op gefotoshopt man
uhm je kan ook die onderbroek gewoon dragen zonder ermee te patsen ... :/quote:Op maandag 30 juli 2007 22:21 schreef kastanova het volgende:
Nu Bjorn Börg zo'n fout patsmerk is geworden, werd het tijd voor een nieuw merk.
True, true, maar mocht men (een nieuwe vriendin of whatever) je eens in een Bjorn zien, dan word je dus wél geassocieerd met dat soort figurenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:30 schreef kevne het volgende:
[..]
uhm je kan ook die onderbroek gewoon dragen zonder ermee te patsen ... :/
je hoeft m niet een meter boven je broek te hebben...
die meiden zijn zielig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
True, true, maar mocht men (een nieuwe vriendin of whatever) je eens in een Bjorn zien, dan word je dus wél geassocieerd met dat soort figuren.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:23 schreef Sylvana het volgende:
LANG LEVE DE UITVERKOOP!!!!
Dit alles voor maar 22,50 euro
Jurkje en rokje waren samen 10 euro ( 2 voor de prijs van 1) en de hotpants waren 12,50
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat eerste hotpants ding ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef Sylvana het volgende:
Waarom? Iedereen mag een mening hebben, maar beargumenteer het wel dan. Niet dat het mij verder uitmaakt, als ik het maar leuk vind
Het was origineel 40 euro, nu in de uitverkoop 12,50quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat eerste hotpants ding ziet er echt niet uiten het oogt goedkoop, ziet er kamper uit
, maar dat is mijn mening.
Ik vermoed dat hij "goedkoop" bedoelde als in "Achter het Centraal Station voor een shot heroïne"-goedkoopquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:50 schreef Sylvana het volgende:
Het was origineel 40 euro, nu in de uitverkoop 12,50
tja, misschien als je 1.85 ben en hakken aan heb, maar bij mij ziet het er heel normaal uit, omdat ik zo klein ben, gewoon net een normale korte broek voor mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij "goedkoop" bedoelde als in "Achter het Centraal Station voor een shot heroïne"-goedkoop [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij "goedkoop" bedoelde als in "Achter het Centraal Station voor een shot heroïne"-goedkoop [afbeelding]
hihi, die blauwe skinny heb ik gister ook gekocht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef Pie.cr het volgende:
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoera, nog een paupermerk dat die dure jeans gaat namaken door er kamperkroontjes op te zettenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:23 schreef Sylvana het volgende:
LANG LEVE DE UITVERKOOP!!!!
Dit alles voor maar 22,50 euro
Jurkje en rokje waren samen 10 euro ( 2 voor de prijs van 1) en de hotpants waren 12,50
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
eigenlijk ben jij best grappigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waar ik bijna al m'n kleding haal tegenwoordigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:43 schreef Ednet het volgende:
Waar heb je die jeans van Lee gehaald kastanova?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |