Dan kan ze ook niet naar buiten, toch??? Zelf mijn haar altijd naturel gehad...quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Lieke zit er nog..haar haar wordt geverfd..
Wil je dat ook even in het media-topic plaatsen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef getl0st het volgende:
[afbeelding]
Astu.. uit de metro
http://www.putfile.nl/uploads/87211182109070718114344.jpg Dit is de link aangezien hij gekrompen wordt
Attentie, attentie in de starthouding SCHATJES en zwaaienquote:
Ja. meldde Petraa net al. Ze doen net of er een "vondst" is gedaan van een geheim filmpje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:01 schreef CoT het volgende:
Telegraaf staat het ook weer in
http://www.telegraaf.nl/p(...)_duikt_op.html?p=2,1
Het is allemaal wat verwarrend.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:00 schreef demins het volgende:
[..]
Dan kan ze ook niet naar buiten, toch??? Zelf mijn haar altijd naturel gehad...![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je dat ook even in het media-topic plaatsen?
Thanks.![]()
DGK in de media
Het was een leuk open gesprek, zonder de opruiende dames.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Desii het volgende:
Ik weet niet of jullie het hoorde aan de ontbijttafel.... maar Jaap vroeg aan Brian aan wie heb jij de grootste hekel gehad in de kooi
Brian: aan Huub
daarop vroeg Jaap aan Huub aan wie hij de grootste hekel had:
Huub: aan Natanael.... Brian heeft tie geen hekel aan en Nix vind tie eigenlijk maar zielig![]()
idd.. was een leuk gesprek, maar Brian vond het volgens mij maar vreemd dat Huub uitsprak dat hij geen hekel aan hem heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:05 schreef Varen het volgende:
[..]
Het was een leuk open gesprek, zonder de opruiende dames.
Goed antwoord van Huub. Als hij Brian had gezegd had ie Brian teveel eer gegeven. Dit is eigenlijk kwetsender, alsof Brian niet de moeite waard is om een hekel aan te hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Desii het volgende:
Ik weet niet of jullie het hoorde aan de ontbijttafel.... maar Jaap vroeg aan Brian aan wie heb jij de grootste hekel gehad in de kooi
Huub: aan Natanael.... Brian heeft tie geen hekel aan en Nix vind tie eigenlijk maar zielig![]()
Perfectquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef CoT het volgende:
lol, de Telegraaf:
..totaal ontspoorde tv-programma..
..van het ranzige programma..
..Wie maakt een eind aan deze ranzigheid?..
Tegen Nathanael kon Huub verbaal en qua denksnelheid veel moeilijker op, en dat frustreerde hem. NL was bovendien iemand die er echt zichtbaar van genoot om iemand te kleineren, ook los van het spel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Desii het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:04 schreef petraa het volgende:
OP is ready
Veeel prettiger voor de orenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed antwoord van Huub. Als hij Brian had gezegd had ie Brian teveel eer gegeven. Dit is eigenlijk kwetsender, alsof Brian niet de moeite waard is om een hekel aan te hebben.
Wel grappig dat Jaap, Brian en Huub zo normaal kletsen overigens. Heel wat anders dan het constante geschreeuw van amanda en vooral natasia.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef demins het volgende:
Mits zich vandaag nog 72 maagden melden die zich, tot aanstaande zaterdagavond (ik ben agnosticus), tot mijn beschikking willen stellen, ven ik bereid een zelfmoordaanslag op Natasia te plegen. Ook maagden van andere fora zijn welkom...
wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef petraa het volgende:
Waar ging dat over tussen Brian en DOB
Geweldig!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:01 schreef CoT het volgende:
Telegraaf staat het ook weer in
http://www.telegraaf.nl/p(...)_duikt_op.html?p=2,1
Sorry ben geen maagd meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef demins het volgende:
Mits zich vandaag nog 72 maagden melden die zich, tot aanstaande zaterdagavond (ik ben agnosticus), tot mijn beschikking willen stellen, ben ik bereid een zelfmoordaanslag op Natasia te plegen. Ook maagden van andere fora zijn welkom...
Mits zich vandaag nog 72 maagden melden die zich, tot aanstaande zaterdagavond (ik ben agnosticus), tot mijn beschikking willen stellen, ben ik bereid een zelfmoordaanslag op Natasia te plegen. Ook maagden van andere fora zijn welkom...
Ik was net koffie aan het pakken en hoorde Brian zeggen dat de kapster er niet met Amanda over mocht praten , alleen met hem.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef petraa het volgende:
Waar ging dat over tussen Brian en DOB
Zo zeg, dá's lang geleden. Kom je speciaal voor de vliegtuigjes?quote:
Dat kreeg ik ook niet mee, alleen dat ze het tegen Brian zelf mochten zeggen.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef blomst het volgende:
Waar mag DOB niet over praten?
En zeker niet met Lieke erbij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef Varen het volgende:
Ze mocht er met niemand over praten alleen met Brian?
Iets over een massage van a.s. vrijdag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef blomst het volgende:
Waar mag DOB niet over praten?
Ik hoopte dat iemand van jullie het kon horen.... Bianca mocht iig ergens niet meer over praten in het bijzijn van Lieke... maar waar het precies overging.... I dont knowquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef Varen het volgende:
Zegt Brian nou tegen die dame van DOB?
Dat werd een beetje bijgewerkt, Amanda krijgt dure.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef farceman het volgende:
Krijgt Lieke ook extensions?
Moeder van Brain had ik iets in een brief geschrevenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook niet mee, alleen dat ze het tegen Brian zelf mochten zeggen.....
Ik lurk hier al maanden. Maar ik heb geen streams dus weinig toe te voegen. Ik parasiteer op jullie verslagjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeg, dá's lang geleden. Kom je speciaal voor de vliegtuigjes?
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef getl0st het volgende:
Wie lachte mij nou gister uit toen ik zei dat het all-over het nieuws zou komen? Terwijl het nog alleen in de telegraaf stond?
Heeft ie zeker net 5 gestolen laptops verkocht om dat te betalen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:12 schreef Clank het volgende:
Weten Huub en Lieke inmiddels dat het vliegtuigjes zijn die gaan komen?
Heb ergens in de cos gelezen dat de broer van Brian ook vliegtuigjes geregeld zou hebben... met iets van anti Huub en Lieke .. ben benieuwd of dat waar is.
Nee, ze weten dat er iets gaat gebeuren, maar weten niet watquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:12 schreef Clank het volgende:
Weten Huub en Lieke inmiddels dat het vliegtuigjes zijn die gaan komen?
Heb ergens in de cos gelezen dat de broer van Brian ook vliegtuigjes geregeld zou hebben... met iets van anti Huub en Lieke .. ben benieuwd of dat waar is.
Ja hoezo partijdigquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef neehe het volgende:
Ze mag er alleen over praten met brian, en Lieke mag het niet horen.
Dus die DOB lult nog steeds, dat vraagt om wraak, terror op DOB !!
Toen ze bij een uitje waren ging brian praten met een of ander vrouwtje werd amoebe weer boos over ofzo, verder zal het wel spelinfo spelinfo spelinfo zijn wat ze krijgen maar nu flipt amoebe niet door om die vieze groupiequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik hoopte dat iemand van jullie het kon horen.... Bianca mocht iig ergens niet meer over praten in het bijzijn van Lieke... maar waar het precies overging.... I dont know
Denk je nou dat ík dat even voor je op ga zoeken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef getl0st het volgende:
Wie lachte mij nou gister uit toen ik zei dat het all-over het nieuws zou komen? Terwijl het nog alleen in de telegraaf stond?
Normale krant wel, online niet, ze hebben geen internet meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef itsme het volgende:
De telegraaf mogen ze daar toch ook lezen? online editie en gewone ed.?
Links of rechts?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef SiRojK het volgende:
Lieke ziet er wel echt enorm moe uit de laatste tijd, naast die oogontsteking
Degene die dat zei weet dat vast nog wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef demins het volgende:
[..]
Denk je nou dat ík dat even voor je op ga zoeken?![]()
Amanda heeft haar eigen stem weer terug!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef itsme het volgende:
ik hoor kinderstemmetjes?
Dit soort nieuws knippen ze eruit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef itsme het volgende:
De telegraaf mogen ze daar toch ook lezen? online editie en gewone ed.?
Hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:12 schreef Kaleddis het volgende:
HiDiHo![]()
![]()
![]()
Waar konden we ook alweer op je adwords klikken ?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Heeft ie zeker net 5 gestolen laptops verkocht om dat te betalen.
ah oke. bedanktquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:14 schreef CoT het volgende:
[..]
Normale krant wel, online niet, ze hebben geen internet meer
Stuur ze gewoon nog een mailtje met ALLE negatieve media uitingen omtrent DGK, als ze dan alsnog doorgaan met het sponsoren van het programma...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef neehe het volgende:
Ze mag er alleen over praten met brian, en Lieke mag het niet horen.
Dus die DOB lult nog steeds, dat vraagt om wraak, terror op DOB !!
Dan ging dat eerste ws over Karima.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Toen ze bij een uitje waren ging brian praten met een of ander vrouwtje werd amoebe weer boos over ofzo, verder zal het wel spelinfo spelinfo spelinfo zijn wat ze krijgen maar nu flipt amoebe niet door om die vieze groupie
Owjaaaaaa, heb hem gelijk ff gebookmarkedquote:
VOL en Nowlivequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:19 schreef Liess het volgende:
Door wie zijn die dingen besteld eigk?
nowlive en daarna ook vol. hun vliegtuigje komt tussen 13.00 en 14.00quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:19 schreef Liess het volgende:
Door wie zijn die dingen besteld eigk?
Ja maar die komt pas na 1 uur , Nowlive komt tussen 12 en 1.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:17 schreef CoT het volgende:
Live cam van het vliegveld, van VOL
http://webcams.ehhv.nl/SnapshotJPEG?Quality=Clarity&c=1184753182
deze site is ofline iemand hem wel goed!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:17 schreef CoT het volgende:
Live cam van het vliegveld, van VOL
http://webcams.ehhv.nl/SnapshotJPEG?Quality=Clarity&c=1184753182
ik hoorde het ook.... maar die zijn zo dom, dat ze zich constant tegensprekenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:18 schreef noekje het volgende:
Ze kijken geen streams hoor..
- wat was dat met die bikini's vorige week?
- ik vind Mitch leuker dan Dimitri
![]()
Dat zou magnefiek zijn, dat ze Huub en Lieke dan hebben geïnstrueerd naar de schuilkelder te gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:18 schreef Flabberguest het volgende:
Ik zag net 2 F16 vliegen vol gepakt met minutie. zouden die ook naar eemnes gaan?![]()
![]()
heheh eindelijk iemand die het ook hoortquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:21 schreef Varen het volgende:
Wat hoor ik allemaal op die andere streams?
Waar hoor je dat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:19 schreef itsme het volgende:
Ik hoor van alles op de achtergrond. stemmetjes, man in walkie talkie, vliegtuig
Duh, die heeft iig nog haar van zichzelf wat eruit ziet. Amanda's hele kop moet volgehangen worden omdat haar eigen haar helemaal niks meer is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:23 schreef blomst het volgende:
Amanda met een Lach, Lieke heeft maar 25 extensieons gekregen. tegen Brian.
Bah, vals kreng.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:23 schreef riri het volgende:
Amanda....Lieke krijgt maar 25 extensions...hahahaha zit ze er vals bij te lachen
Precies wat ik dacht. Om Amanda's haar een beetje toonbaar te maken, zijn veel extensions nodig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Duh, die heeft iig nog haar van zichzelf wat eruit ziet. Amanda's hele kop moet volgehangen worden omdat haar eigen haar helemaal niks meer is.
Melissa had Huub ook al geïnfomeerdquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:18 schreef SiRojK het volgende:
Palma had iets gezegd.. Huub zit met een schone zonnebril klaar om naar de lucht te kijken
Ze zijn er stil van.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef Liess het volgende:
HOe reageren ze?
ze vinden het helemaal te gek en bedanken Nowlivequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef Liess het volgende:
HOe reageren ze?
Ik zie alleen Dennix kijken, waar is de rest?quote:
ze vinden het heel erg leuk. Palam maakt soms wat opmerkingjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef Liess het volgende:
HOe reageren ze?
Gelukkig, jij ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:29 schreef Varen het volgende:
Ben er ontroerd van
Ik ook, maar ze zijn zo jaloers, die laten zich niet zien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zou ik graag de koppen van de kutwijven willen zien....
Voelde opeens wat brandende ogen. Schijnt te heersen he, oogontstekingquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje kippenvel. Is hier ook koud hoor.![]()
Die zitten klassikaal in de meterkast denk ik en daar zijn geen camera's.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ook. heb weliswaar geen streams maar zou me erg verheugen op jullie verslagquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef Sebi het volgende:
Lieke: "Ik snap niet dat de rest het niet wil zien!"
Daar is die sleep iets te groot voor. Buiten dat, het is een standaard ding, waar ze letters op plakken, naaien zeg maar, dus de tekst wordt op de sleep veranderd, niet de hele sleep.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:32 schreef Nicoss het volgende:
Kunnen ze na gebruik die vlag niet afleveren bij de kooi????
Kunnen ze die mooi ophangen in de slaapkamer
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voelde opeens wat brandende ogen. Schijnt te heersen he, oogontsteking![]()
dat zat ik ook al te denkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef Shayndel het volgende:
het lijkt wel of nix bijna janken gaat.
Haha denk niet echt dat dat past he...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:32 schreef Nicoss het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:32 schreef Nicoss het volgende:
Goed je zalf in de gaten houdenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hangen ze hem aan de gevel.........quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:34 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha denk niet echt dat dat past he...
Sterk spul hoor, Fisherman's Friend.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
ik zie liever de jaloerse kop van natasiaquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:34 schreef farceman het volgende:
Waarom krijgen we Brian niet in beeld met zijn rotsjmoel
Tussen 1 en 2 komt VOL. We missen dan alleen FOK nogquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:33 schreef riri het volgende:
Komt er nog een vliegtuig?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterk spul hoor, Fisherman's Friend.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterk spul hoor, Fisherman's Friend.![]()
Amanda haar rotkop helaas ook niet in beeld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik zie liever de jaloerse kop van natasia![]()
fok deed een kaartenactie en daar knapten ze ook al van op. Wij zijn cheapquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Tussen 1 en 2 komt VOL. We missen dan alleen FOK nog
ja, dat kan eigenlijk niet he.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Een luchtballon van Fok maar regelen dan???quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Maar twee streams tot 1 uur hè..quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:36 schreef riri het volgende:
Waarom zijn er geen beelden van de andere bewoners?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Een luchtballon van Fok maar regelen dan???
Ik hoop met de tekst 'BANDDJ stinkt, Huub en Lieke the best'quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Idd, een stuk midner fanatiek... volgens mij stuurt Fok nooit taarten bloemen en hele vliegtuigenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef itsme het volgende:
[..]
fok deed een kaartenactie en daar knapten ze ook al van op. Wij zijn cheap![]()
![]()
en misschien iets minder fanatiek?
Kewl ! En die dan de protestbrief tegen Natasia in grote getalen laten dumpen in de tuinquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Een luchtballon van Fok maar regelen dan???
Ja, iddquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef blomst het volgende:
Willen we een keer de anderen zien, krijgen we ze niet in beeld.
Hmmm denkt hij nu echt dat Sly dat in zijn eentje betaald heeft?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar twee streams tot 1 uur hè..![]()
Huub: Sly is echt gek... weet je wel wat dat kost?!!!
Ja normaal zijn ze allemaal zo camerageil en nu krijgen we ze niet in beel dquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef blomst het volgende:
Willen we een keer de anderen zien, krijgen we ze niet in beeld.
FOK doet bommenwerpers, maar dan moeten we eerst een masterplan maken om Huub en Lieke uit de villa te krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik doe meequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik hoop met de tekst 'BANDDJ stinkt, Huub en Lieke the best'
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef elcastel het volgende:
Is die brandstof niet een keer op ? Of is dat de bedoeling ook ?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef demins het volgende:
Nog maar 71 maagden te gaan! Wie maakt me los?![]()
Count me inquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoop met de tekst 'BANDDJ stinkt, Huub en Lieke the best'
De rest is stil..... voor de veranderingquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat ik de rest er niet over hoor . . . .
Lief van je!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
L gaat snel de camera pakken
(ik schrijf dit omdat mensen geen streams hebben)
Komt nog welquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat ik de rest er niet over hoor . . . .
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef Nicoss het volgende:
Kom op DGK_REDACTie, laat ons de verbeten blikken van de medebewoners een s zien.........
Ik meen van niet....quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
Deze actie was toch al gepland voor zondag of heb ik dat verkeerd?
Dat heb je idd verkeerdquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
hehehequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:40 schreef Desii het volgende:
[..]
FOK doet bommenwerpers, maar dan moeten we eerst een masterplan maken om Huub en Lieke uit de villa te krijgen.![]()
Reken maar dat ze flink zitten te roddelen binnen, de bende van 6.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef Desii het volgende:
[..]
De rest is stil..... voor de verandering![]()
Jawel. Paar dagen ervoor al.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef pasjesjen het volgende:
Ik meen van niet....
Ik vond de tijd ook niet slim uitgekozen, maargoed actie is leukquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef Anderkeertje het volgende:
als dat vliegtuig van VOL komt zijn er wel 4 streams als het goed is en dan zien we de anderen vanzelf
Oh ja.. nog even sms-enquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De reactie van Japio zou ik wel willen zien. Als geen ander snapt hij het belang van fans en de popu-poll. Hij zal echt niet blij zijn, denk ik.
Kom op demins Ik ben erg goed in bed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef demins het volgende:
Zijn er maar zó weinig meisjes op het forum die nog maagd zijn, of bereid dat te worden?![]()
Palma zei net zo iets van er komt er nog eenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef blomst het volgende:
Als Huub en lieke straks maar weer buiten zijn.
De anderen zullen hen niet roepen ben ik bang.
oh oké. Thanks!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heb je idd verkeerd
Mijn sterrenbeeld is Maagd, telt dat ook?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef demins het volgende:
Zijn er maar zó weinig meisjes op het forum die nog maagd zijn, of bereid dat te worden?![]()
jongetjes zijn écht helemaal uitgesloten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef demins het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
Oude fiets toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Kom op demins Ik ben erg goed in bed.Op een oud paard kan je het leren.
![]()
![]()
Die van mij ook, wij blijven eeuwig maagd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld is Maagd, telt dat ook?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
jongetjes zijn écht helemaal uitgesloten?![]()
Mochten ze de telegraaf niet lezen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Trouwens de krant was er vanmorgen niet, Lieke vroeg erom bij Palma, die navraag zou doen.
Dat ligt eraan welk sterrenbeeld je hebt. Wat voor sterrenbeeld heb je?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef demins het volgende:
Dr Laban zal best voor een nieuw velletje kunnen zorgen .....quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld is Maagd, telt dat ook?![]()
Ik ook 6 septemberquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Die van mij ook, wij blijven eeuwig maagd.![]()
7 september dus ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Die van mij ook, wij blijven eeuwig maagd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |