Maar twee streams tot 1 uur hè..quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:36 schreef riri het volgende:
Waarom zijn er geen beelden van de andere bewoners?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Een luchtballon van Fok maar regelen dan???
Ik hoop met de tekst 'BANDDJ stinkt, Huub en Lieke the best'quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Tussen 1 en 2 komt VOL. We missen dan alleen FOK nog
Idd, een stuk midner fanatiek... volgens mij stuurt Fok nooit taarten bloemen en hele vliegtuigenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef itsme het volgende:
[..]
fok deed een kaartenactie en daar knapten ze ook al van op. Wij zijn cheap![]()
![]()
en misschien iets minder fanatiek?
Kewl ! En die dan de protestbrief tegen Natasia in grote getalen laten dumpen in de tuinquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Een luchtballon van Fok maar regelen dan???
Ja, iddquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef blomst het volgende:
Willen we een keer de anderen zien, krijgen we ze niet in beeld.
Hmmm denkt hij nu echt dat Sly dat in zijn eentje betaald heeft?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar twee streams tot 1 uur hè..![]()
Huub: Sly is echt gek... weet je wel wat dat kost?!!!
Ja normaal zijn ze allemaal zo camerageil en nu krijgen we ze niet in beel dquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef blomst het volgende:
Willen we een keer de anderen zien, krijgen we ze niet in beeld.
FOK doet bommenwerpers, maar dan moeten we eerst een masterplan maken om Huub en Lieke uit de villa te krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Tussen 1 en 2 komt VOL. We missen dan alleen FOK nog
Ik doe meequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik hoop met de tekst 'BANDDJ stinkt, Huub en Lieke the best'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |