Dan kan ze ook niet naar buiten, toch??? Zelf mijn haar altijd naturel gehad...quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Lieke zit er nog..haar haar wordt geverfd..
Wil je dat ook even in het media-topic plaatsen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef getl0st het volgende:
[afbeelding]
Astu.. uit de metro
http://www.putfile.nl/uploads/87211182109070718114344.jpg Dit is de link aangezien hij gekrompen wordt
Attentie, attentie in de starthouding SCHATJES en zwaaienquote:
Ja. meldde Petraa net al. Ze doen net of er een "vondst" is gedaan van een geheim filmpje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:01 schreef CoT het volgende:
Telegraaf staat het ook weer in
http://www.telegraaf.nl/p(...)_duikt_op.html?p=2,1
Het is allemaal wat verwarrend.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:00 schreef demins het volgende:
[..]
Dan kan ze ook niet naar buiten, toch??? Zelf mijn haar altijd naturel gehad...![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je dat ook even in het media-topic plaatsen?
Thanks.![]()
DGK in de media
Het was een leuk open gesprek, zonder de opruiende dames.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Desii het volgende:
Ik weet niet of jullie het hoorde aan de ontbijttafel.... maar Jaap vroeg aan Brian aan wie heb jij de grootste hekel gehad in de kooi
Brian: aan Huub
daarop vroeg Jaap aan Huub aan wie hij de grootste hekel had:
Huub: aan Natanael.... Brian heeft tie geen hekel aan en Nix vind tie eigenlijk maar zielig![]()
idd.. was een leuk gesprek, maar Brian vond het volgens mij maar vreemd dat Huub uitsprak dat hij geen hekel aan hem heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:05 schreef Varen het volgende:
[..]
Het was een leuk open gesprek, zonder de opruiende dames.
Goed antwoord van Huub. Als hij Brian had gezegd had ie Brian teveel eer gegeven. Dit is eigenlijk kwetsender, alsof Brian niet de moeite waard is om een hekel aan te hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Desii het volgende:
Ik weet niet of jullie het hoorde aan de ontbijttafel.... maar Jaap vroeg aan Brian aan wie heb jij de grootste hekel gehad in de kooi
Huub: aan Natanael.... Brian heeft tie geen hekel aan en Nix vind tie eigenlijk maar zielig![]()
Perfectquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef CoT het volgende:
lol, de Telegraaf:
..totaal ontspoorde tv-programma..
..van het ranzige programma..
..Wie maakt een eind aan deze ranzigheid?..
Tegen Nathanael kon Huub verbaal en qua denksnelheid veel moeilijker op, en dat frustreerde hem. NL was bovendien iemand die er echt zichtbaar van genoot om iemand te kleineren, ook los van het spel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Desii het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:04 schreef petraa het volgende:
OP is ready
Veeel prettiger voor de orenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed antwoord van Huub. Als hij Brian had gezegd had ie Brian teveel eer gegeven. Dit is eigenlijk kwetsender, alsof Brian niet de moeite waard is om een hekel aan te hebben.
Wel grappig dat Jaap, Brian en Huub zo normaal kletsen overigens. Heel wat anders dan het constante geschreeuw van amanda en vooral natasia.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef demins het volgende:
Mits zich vandaag nog 72 maagden melden die zich, tot aanstaande zaterdagavond (ik ben agnosticus), tot mijn beschikking willen stellen, ven ik bereid een zelfmoordaanslag op Natasia te plegen. Ook maagden van andere fora zijn welkom...
wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef petraa het volgende:
Waar ging dat over tussen Brian en DOB
Geweldig!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:01 schreef CoT het volgende:
Telegraaf staat het ook weer in
http://www.telegraaf.nl/p(...)_duikt_op.html?p=2,1
Sorry ben geen maagd meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef demins het volgende:
Mits zich vandaag nog 72 maagden melden die zich, tot aanstaande zaterdagavond (ik ben agnosticus), tot mijn beschikking willen stellen, ben ik bereid een zelfmoordaanslag op Natasia te plegen. Ook maagden van andere fora zijn welkom...
Mits zich vandaag nog 72 maagden melden die zich, tot aanstaande zaterdagavond (ik ben agnosticus), tot mijn beschikking willen stellen, ben ik bereid een zelfmoordaanslag op Natasia te plegen. Ook maagden van andere fora zijn welkom...
Ik was net koffie aan het pakken en hoorde Brian zeggen dat de kapster er niet met Amanda over mocht praten , alleen met hem.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef petraa het volgende:
Waar ging dat over tussen Brian en DOB
Zo zeg, dá's lang geleden. Kom je speciaal voor de vliegtuigjes?quote:
Dat kreeg ik ook niet mee, alleen dat ze het tegen Brian zelf mochten zeggen.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef blomst het volgende:
Waar mag DOB niet over praten?
En zeker niet met Lieke erbij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef Varen het volgende:
Ze mocht er met niemand over praten alleen met Brian?
Iets over een massage van a.s. vrijdag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef blomst het volgende:
Waar mag DOB niet over praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |