Veeel prettiger voor de orenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed antwoord van Huub. Als hij Brian had gezegd had ie Brian teveel eer gegeven. Dit is eigenlijk kwetsender, alsof Brian niet de moeite waard is om een hekel aan te hebben.
Wel grappig dat Jaap, Brian en Huub zo normaal kletsen overigens. Heel wat anders dan het constante geschreeuw van amanda en vooral natasia.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef demins het volgende:
Mits zich vandaag nog 72 maagden melden die zich, tot aanstaande zaterdagavond (ik ben agnosticus), tot mijn beschikking willen stellen, ven ik bereid een zelfmoordaanslag op Natasia te plegen. Ook maagden van andere fora zijn welkom...
wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef petraa het volgende:
Waar ging dat over tussen Brian en DOB
Geweldig!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:01 schreef CoT het volgende:
Telegraaf staat het ook weer in
http://www.telegraaf.nl/p(...)_duikt_op.html?p=2,1
Sorry ben geen maagd meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef demins het volgende:
Mits zich vandaag nog 72 maagden melden die zich, tot aanstaande zaterdagavond (ik ben agnosticus), tot mijn beschikking willen stellen, ben ik bereid een zelfmoordaanslag op Natasia te plegen. Ook maagden van andere fora zijn welkom...
Mits zich vandaag nog 72 maagden melden die zich, tot aanstaande zaterdagavond (ik ben agnosticus), tot mijn beschikking willen stellen, ben ik bereid een zelfmoordaanslag op Natasia te plegen. Ook maagden van andere fora zijn welkom...
Ik was net koffie aan het pakken en hoorde Brian zeggen dat de kapster er niet met Amanda over mocht praten , alleen met hem.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef petraa het volgende:
Waar ging dat over tussen Brian en DOB
Zo zeg, dá's lang geleden. Kom je speciaal voor de vliegtuigjes?quote:
Dat kreeg ik ook niet mee, alleen dat ze het tegen Brian zelf mochten zeggen.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef blomst het volgende:
Waar mag DOB niet over praten?
En zeker niet met Lieke erbij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef Varen het volgende:
Ze mocht er met niemand over praten alleen met Brian?
Iets over een massage van a.s. vrijdag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef blomst het volgende:
Waar mag DOB niet over praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |