Zo zeg, dá's lang geleden. Kom je speciaal voor de vliegtuigjes?quote:
Dat kreeg ik ook niet mee, alleen dat ze het tegen Brian zelf mochten zeggen.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef blomst het volgende:
Waar mag DOB niet over praten?
En zeker niet met Lieke erbij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef Varen het volgende:
Ze mocht er met niemand over praten alleen met Brian?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef demins het volgende:
Mits zich vandaag nog 72 maagden melden die zich, tot aanstaande zaterdagavond (ik ben agnosticus), tot mijn beschikking willen stellen, ben ik bereid een zelfmoordaanslag op Natasia te plegen. Ook maagden van andere fora zijn welkom...
Iets over een massage van a.s. vrijdag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef blomst het volgende:
Waar mag DOB niet over praten?
Ik hoopte dat iemand van jullie het kon horen.... Bianca mocht iig ergens niet meer over praten in het bijzijn van Lieke... maar waar het precies overging.... I dont knowquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef Varen het volgende:
Zegt Brian nou tegen die dame van DOB?
Dat werd een beetje bijgewerkt, Amanda krijgt dure.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef farceman het volgende:
Krijgt Lieke ook extensions?
Moeder van Brain had ik iets in een brief geschrevenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook niet mee, alleen dat ze het tegen Brian zelf mochten zeggen.....
Ik lurk hier al maanden. Maar ik heb geen streams dus weinig toe te voegen. Ik parasiteer op jullie verslagjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeg, dá's lang geleden. Kom je speciaal voor de vliegtuigjes?
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef getl0st het volgende:
Wie lachte mij nou gister uit toen ik zei dat het all-over het nieuws zou komen? Terwijl het nog alleen in de telegraaf stond?
Heeft ie zeker net 5 gestolen laptops verkocht om dat te betalen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:12 schreef Clank het volgende:
Weten Huub en Lieke inmiddels dat het vliegtuigjes zijn die gaan komen?
Heb ergens in de cos gelezen dat de broer van Brian ook vliegtuigjes geregeld zou hebben... met iets van anti Huub en Lieke .. ben benieuwd of dat waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |