Amanda haar rotkop helaas ook niet in beeld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik zie liever de jaloerse kop van natasia![]()
fok deed een kaartenactie en daar knapten ze ook al van op. Wij zijn cheapquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Tussen 1 en 2 komt VOL. We missen dan alleen FOK nog
ja, dat kan eigenlijk niet he.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Een luchtballon van Fok maar regelen dan???quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Maar twee streams tot 1 uur hè..quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:36 schreef riri het volgende:
Waarom zijn er geen beelden van de andere bewoners?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Een luchtballon van Fok maar regelen dan???
Ik hoop met de tekst 'BANDDJ stinkt, Huub en Lieke the best'quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Idd, een stuk midner fanatiek... volgens mij stuurt Fok nooit taarten bloemen en hele vliegtuigenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef itsme het volgende:
[..]
fok deed een kaartenactie en daar knapten ze ook al van op. Wij zijn cheap![]()
![]()
en misschien iets minder fanatiek?
Kewl ! En die dan de protestbrief tegen Natasia in grote getalen laten dumpen in de tuinquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Een luchtballon van Fok maar regelen dan???
Ja, iddquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef blomst het volgende:
Willen we een keer de anderen zien, krijgen we ze niet in beeld.
Hmmm denkt hij nu echt dat Sly dat in zijn eentje betaald heeft?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar twee streams tot 1 uur hè..![]()
Huub: Sly is echt gek... weet je wel wat dat kost?!!!
Ja normaal zijn ze allemaal zo camerageil en nu krijgen we ze niet in beel dquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef blomst het volgende:
Willen we een keer de anderen zien, krijgen we ze niet in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |