De rest is stil..... voor de veranderingquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat ik de rest er niet over hoor . . . .
Lief van je!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
L gaat snel de camera pakken
(ik schrijf dit omdat mensen geen streams hebben)
Komt nog welquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat ik de rest er niet over hoor . . . .
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef Nicoss het volgende:
Kom op DGK_REDACTie, laat ons de verbeten blikken van de medebewoners een s zien.........
Ik meen van niet....quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
Deze actie was toch al gepland voor zondag of heb ik dat verkeerd?
Dat heb je idd verkeerdquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
Deze actie was toch al gepland voor zondag of heb ik dat verkeerd?
hehehequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:40 schreef Desii het volgende:
[..]
FOK doet bommenwerpers, maar dan moeten we eerst een masterplan maken om Huub en Lieke uit de villa te krijgen.![]()
Reken maar dat ze flink zitten te roddelen binnen, de bende van 6.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef Desii het volgende:
[..]
De rest is stil..... voor de verandering![]()
Jawel. Paar dagen ervoor al.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef pasjesjen het volgende:
Ik meen van niet....
Ik vond de tijd ook niet slim uitgekozen, maargoed actie is leukquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef Anderkeertje het volgende:
als dat vliegtuig van VOL komt zijn er wel 4 streams als het goed is en dan zien we de anderen vanzelf
Oh ja.. nog even sms-enquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De reactie van Japio zou ik wel willen zien. Als geen ander snapt hij het belang van fans en de popu-poll. Hij zal echt niet blij zijn, denk ik.
Kom op demins Ik ben erg goed in bed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef demins het volgende:
Zijn er maar zó weinig meisjes op het forum die nog maagd zijn, of bereid dat te worden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |