Oh ja.. nog even sms-enquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De reactie van Japio zou ik wel willen zien. Als geen ander snapt hij het belang van fans en de popu-poll. Hij zal echt niet blij zijn, denk ik.
Kom op demins Ik ben erg goed in bed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef demins het volgende:
Zijn er maar zó weinig meisjes op het forum die nog maagd zijn, of bereid dat te worden?![]()
Palma zei net zo iets van er komt er nog eenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef blomst het volgende:
Als Huub en lieke straks maar weer buiten zijn.
De anderen zullen hen niet roepen ben ik bang.
oh oké. Thanks!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heb je idd verkeerd
Mijn sterrenbeeld is Maagd, telt dat ook?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef demins het volgende:
Zijn er maar zó weinig meisjes op het forum die nog maagd zijn, of bereid dat te worden?![]()
jongetjes zijn écht helemaal uitgesloten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef demins het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
Deze actie was toch al gepland voor zondag of heb ik dat verkeerd?
Oude fiets toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Kom op demins Ik ben erg goed in bed.Op een oud paard kan je het leren.
![]()
![]()
Die van mij ook, wij blijven eeuwig maagd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld is Maagd, telt dat ook?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
jongetjes zijn écht helemaal uitgesloten?![]()
Mochten ze de telegraaf niet lezen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Trouwens de krant was er vanmorgen niet, Lieke vroeg erom bij Palma, die navraag zou doen.
Dat ligt eraan welk sterrenbeeld je hebt. Wat voor sterrenbeeld heb je?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef demins het volgende:
Dr Laban zal best voor een nieuw velletje kunnen zorgen .....quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld is Maagd, telt dat ook?![]()
Ik ook 6 septemberquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Die van mij ook, wij blijven eeuwig maagd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |