Dat zou magnefiek zijn, dat ze Huub en Lieke dan hebben geïnstrueerd naar de schuilkelder te gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:18 schreef Flabberguest het volgende:
Ik zag net 2 F16 vliegen vol gepakt met minutie. zouden die ook naar eemnes gaan?![]()
![]()
heheh eindelijk iemand die het ook hoortquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:21 schreef Varen het volgende:
Wat hoor ik allemaal op die andere streams?
Waar hoor je dat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:19 schreef itsme het volgende:
Ik hoor van alles op de achtergrond. stemmetjes, man in walkie talkie, vliegtuig
Duh, die heeft iig nog haar van zichzelf wat eruit ziet. Amanda's hele kop moet volgehangen worden omdat haar eigen haar helemaal niks meer is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:23 schreef blomst het volgende:
Amanda met een Lach, Lieke heeft maar 25 extensieons gekregen. tegen Brian.
Bah, vals kreng.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:23 schreef riri het volgende:
Amanda....Lieke krijgt maar 25 extensions...hahahaha zit ze er vals bij te lachen
Precies wat ik dacht. Om Amanda's haar een beetje toonbaar te maken, zijn veel extensions nodig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Duh, die heeft iig nog haar van zichzelf wat eruit ziet. Amanda's hele kop moet volgehangen worden omdat haar eigen haar helemaal niks meer is.
Melissa had Huub ook al geïnfomeerdquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:18 schreef SiRojK het volgende:
Palma had iets gezegd.. Huub zit met een schone zonnebril klaar om naar de lucht te kijken
Ze zijn er stil van.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef Liess het volgende:
HOe reageren ze?
ze vinden het helemaal te gek en bedanken Nowlivequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef Liess het volgende:
HOe reageren ze?
Ik zie alleen Dennix kijken, waar is de rest?quote:
ze vinden het heel erg leuk. Palam maakt soms wat opmerkingjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef Liess het volgende:
HOe reageren ze?
Gelukkig, jij ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:29 schreef Varen het volgende:
Ben er ontroerd van
Ik ook, maar ze zijn zo jaloers, die laten zich niet zien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zou ik graag de koppen van de kutwijven willen zien....
Voelde opeens wat brandende ogen. Schijnt te heersen he, oogontstekingquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje kippenvel. Is hier ook koud hoor.![]()
Die zitten klassikaal in de meterkast denk ik en daar zijn geen camera's.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ook. heb weliswaar geen streams maar zou me erg verheugen op jullie verslagquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef Sebi het volgende:
Lieke: "Ik snap niet dat de rest het niet wil zien!"
Daar is die sleep iets te groot voor. Buiten dat, het is een standaard ding, waar ze letters op plakken, naaien zeg maar, dus de tekst wordt op de sleep veranderd, niet de hele sleep.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:32 schreef Nicoss het volgende:
Kunnen ze na gebruik die vlag niet afleveren bij de kooi????
Kunnen ze die mooi ophangen in de slaapkamer
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voelde opeens wat brandende ogen. Schijnt te heersen he, oogontsteking![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |