Neehoor.. 2 collegae van mij stonden vast op de A16, Moerdijkbrug...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee de enige file die er vanochtend stond, was op mijn weg
Ja, maar ik bedoel ook de file die er stond op het belachelijke uur dat ik weg moestquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef OA het volgende:
[..]
Neehoor.. 2 collegae van mij stonden vast op de A16, Moerdijkbrug...![]()
Motorrijder aangereden..![]()
06:50 was de aanrijding...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel ook de file die er stond op het belachelijke uur dat ik weg moest
quote:
Toen draaide ik net de parking op bij het werkquote:
Toen schoof ik ne cruesli naar binnen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen draaide ik net de parking op bij het werk![]()
Ik draaide net de parking hier voor het huis af!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen draaide ik net de parking op bij het werk![]()
juist ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voedsel was tegen die tijd al binnen!
Hmmm... 7:15 van huis, 7:35 op werk.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:09 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm... 7:15 van huis, 7:35 op werk.
Koffie zetten, 7:40 op fok!![]()
quote:
Ik doe er net iets langer over. Ik ging om 6.50 de deur uit en was daar om 7.45 ofzo. Helaas geen internet daarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:09 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm... 7:15 van huis, 7:35 op werk.
Koffie zetten, 7:40 op fok!![]()
Val niet in slaap hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:19 schreef OA het volgende:
ff in alle rust de avondetappe verder kijken!![]()
A demain. [afbeelding]
BXquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:22 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 'navond, thanks for the Coffee, Jolly Frits!!!![]()
Bennet terug van Harry Potter, nog iets enerverends gebeurt hier?
* gaat nu deze pagina lezen![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
MPG!
Ja viel me mee eigenlijk. zat lekker vaart in.
Het eten ervoor was tof![afbeelding]
Wat wordt ze al groot!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rosaatje
lol, het vooral is een goede vriendin, het waar isVapianoquote:Opdinsdag 17 juli 2007 23:27schreef MPG het volgende:
[..]
Waar ben je wezen eten? En vooral: met wie?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
RosaatjeO+
Oehquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:45 schreef BrandX het volgende:
lol, het vooral is een goede vriendin, het waar is [url=http://www.vapiano.de/index.php?lang=en]Vapiona[url]
briljant concept, lekker eten!
we hadden twee voorgerechten pp, bruchetta (stokbroodjes uit de oven met tomaat enz.) en pp een salade met verse scampi's; verder allebei een pizza, en allebei een grote tiramisu toe.
Beiden 3 drankjes op, en we moesten 20,25 p.p. afrekenen.
Je krijgt bij binnenkomst een chipkaartje, je kan dan allerlei 'barren' af. De bar-bar; de insalata bar; de pizza bar en de pasta bar. je besteld, zij zetten het op je chip en ze maken alles vers voor je neus klaar. Voor de pizza krijg je een soort lampjes ding mee, als je pizza's klaar zijn, gaat dat ding alle kleuren van de regenboog krijgen en akn je je pizza halen. Super chill restaurant om te zitten, modern maar heel cozy gemaakt, allerlei soorten zitplaatsen (hoog met krukken, gewone tafels, lounch0-achtig enz.)
Een aanrader!
absolutos! zit op het binnenhof, schuin tegen over de bioscoop, in de hoek. mocht je een keer in den haag zijn, check it out!quote:
Buitenhof zegt de site. Zal het onthoudenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
absolutos! zit op het binnenhof, schuin tegen over de bioscoop, in de hoek. mocht je een keer in den haag zijn, check it out!
Je post doet het niet PVquote:
* Papierversnipperaar smeltquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rosaatje
buitenhof-binnenhof... tis tegen over het binnenhof jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Buitenhof zegt de site. Zal het onthouden:9
[..]
Je post doet het niet PV[afbeelding]
nou, je photobucketplaatje doet het anders heul nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding]
Onzichtbaar? Oprah? I don't think zo[afbeelding]
trusten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trusten![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ciao baby!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik was even ingedut na de Avondetappe:@. En ik heb besloten toch maar helemaal te gaan slapen, het smaakte naar meer namelijk:')
A demain![afbeelding]
Bij mij welquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, je photobucketplaatje doet het anders heul niet
ja dûh, jij hebt toegang tot je eigen pagina... je moet hem bij instellilngen ofzo ook even openstellen voor anderen ofzo....?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij mij wel[afbeelding][afbeelding]
Zozoquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goeoeoeoedemorgen lieverdjes.....:WO+:*:**O**O**O*
quote:Opwoensdag 18 juli 2007 08:18schreef Kuukske het volgende:
Morgen jarig. Tudududu.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 17 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
005. 177 Kuukske
022. 113 Papierversnipperaar
044. 089 OA
050. 085 eer-ik
055. 084 Frutsel
116. 053 Pheno
137. 048 JortK
151. 046 Memento-Mori
227. 035 cablegunmaster
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:21 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding][afbeelding]het eerste verjaardagsfeest in je nieuwe stulpje[afbeelding]
Leuk hoor meidquote:
Kuuk!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
OA. Toetje. Hoe is het? Mag je al bijna op vakantie?
quote:
Lekker. En hoe is het met mevrouw OA?quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:27 schreef OA het volgende:
Kuuk!!![]()
Nog maar 90 nachtjes slapen en dan is het al zover!! [afbeelding]
Wacht maar tot het regent...quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben vandaag trouwens op de fiets naar mijn werk gegaan, slechts 5 minuten. Geweldig. Ik ga nooit meer met de auto.
Primaquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker. En hoe is het met mevrouw OA?
Hoe is het trouwens met Mr & Ms. Kuuk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker. En hoe is het met mevrouw OA?
vijf weken vakantie... dito!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:29 schreef OA het volgende:
[..]
Prima:7
Zij heeft het lekker druk, aangezien een collega slechts 5 weken op vakantie gaat...:s)
Volgende week gaat mijn collega, van wie ik het werk overneem, 4 weekjes weg, dus ook ik krijg het nog drukker![afbeelding]
Ah nicequote:Op woensdag 18 juli 2007 08:29 schreef OA het volgende:
Prima![]()
Zij heeft het lekker druk, aangezien een collega slechts 5 weken op vakantie gaat...![]()
Volgende week gaat mijn collega, van wie ik het werk overneem, 4 weekjes weg, dus ook ik krijg het nog drukker! [afbeelding]
Uitstekend.quote:
Nou ben ik nog die foto's vergeten...quote:
Mooi.quote:
idiotquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ben ik nog die foto's vergeten...[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:34 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Genoeg plichtmatig geneuzel, nu weer verder met SC-en, werken, verzaken etc... [afbeelding]
Zeg eer, heb jij mijn prachtige dialoog met OAdin nog gezien?quote:
Hier dus!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:41 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg eer, heb jij mijn prachtige dialoog met OAdin nog gezien?![]()
neen, ik ga 'm nu doorlezenquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:41 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg eer, heb jij mijn prachtige dialoog met OAdin nog gezien?![]()
Ik heb die smilie trouwens laten zien en ze vond dat ik het goed nadeed...quote:
Hoe laat ga je weg?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb die smilie trouwens laten zien en ze vond dat ik het goed nadeed...:+
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
HET AFTELLEN IS BEGONNEN....^O^8-)*)*O**O*
deze deed je na?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb die smilie trouwens laten zien en ze vond dat ik het goed nadeed...![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:19 schreef eer-ik het volgende:
ik wist helemaal niet, dat je naast de PI kan zien of iemand on- danwel offline is
sowieso een toffe smilie om na te doen.quote:
En hoe kijken je collega's nu?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso een toffe smilie om na te doen.vind ik lastig, die probeerdei ik net goed na te doen
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en ik fok al een stukje langer dan jij
quote:
die kijken nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
En hoe kijken je collega's nu? [afbeelding]
Ah, jij zit ook alleen?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die kijken niet
Die zitten niet in mijn ruimte.
uhuhquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, jij zit ook alleen?!![]()
Eigen kantoor ftw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Whehe!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
maar ik kan wel dom doen tegen klanten
Deze kan ik trouwens ook goed nadoen:
gewoon rondje spinnen op m'n bureaustoel
daar heb ik zo m'n mensen voorquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:32 schreef OA het volgende:
lukt nog niet zo...
M'n gewijei ligt nog thuis...![]()
Nu weer ff koffie halen!![]()
![]()
mag-ni-fi-centquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:33 schreef OA het volgende:
Het gaat trouwens weer helemaal nergens over....![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
Tenacious D:7
De koffie was op, dus ik heb een nieuwe pot gezetquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:37 schreef eer-ik het volgende:
ik heb gisteravond besloten om een 'zomerhitje' te gaan maken.
A la guillermo en tropical danny
kutmuziek, maar als ik ervoor kan zorgen dat mijn belachelijke muziek overal gedraaid wordt vind ik dat gaaf
Morgen even met een maat van me in een paar uur een lied in elkaar schroeven
jullie hebben ook zoiemand als ik lopen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:39 schreef OA het volgende:
[..]
De koffie was op, dus ik heb een nieuwe pot gezet![]()
Uiteraard laat ik dat niet aan anderen over, wat dan heb je onzuipbare koffie....![]()
[..]
![]()
![]()
Ik ga zo maar even de vakantiehulp helpen met archiveren!![]()
![]()
Heel veel doet ze niet, maar alle klusjes worden opgeknapt...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jullie hebben ook zoiemand als ik lopen?
Alleen moet die wél wat doen...
Ik in het begin ook, maar die schroom valt al snel weg hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
ik merk dat ik stiekem wel nog een beetje huiverig ben om te fokken tijdens werk...
Laten we het hopen!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
zullen we het weer voor elkaar krijgen? 50-60% van het topic met z'n 2en?
ik heb standaard een scherm van m'n bedrijf openstaan, dus met een klik staat ie daar weer opquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik in het begin ook, maar die schroom valt al snel weg hoor![]()
Al klik ik het scherm nog wel eens weg, want niet iedereen moet de indruk krijgen dat ik af en toe niet werk...![]()
[..]
Laten we het hopen!!!![]()
quote:
nee, klopt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:48 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je linkjes zijn niet 'clickable'...![]()
bahquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Er zijn alleen kutklusjes te doen hier. Buh.
Mja. Dat is het nadeel van de zomer op een Hogeschool.quote:
Ik heb allerlei schermen openstaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb standaard een scherm van m'n bedrijf openstaan, dus met een klik staat ie daar weer op
Ik wist in eerste instantie niet eens dat die ook gewoon open zijn in de vakantie...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Dat is het nadeel van de zomer op een Hogeschool.
ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb allerlei schermen openstaan.
Mail, orderverwerkingssysteem, word, excel, KSC, etc...![]()
Oh, dan hebben we nog wel even tijd om je uitgebreid uit te zwaaien!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
rond 1800 nemen we de trein naar Schiphol....![]()
![]()
![]()
IEquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
Hoe heet een bedrijf waarbij je logo's of teksten op je kleding kan laten stikken?
[..]
ik ook
valt wel mee nu.
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/507wqqd.jpg[/img]
Hup, keihard met de vlakke hand erover...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
Maar ze willen niet dat ik het verander
ja joh, maar er zitten hier van die mensen die netaan weten hoe je een pc gebruikt, als ik FF instel als browser, worden ze helemaal gekquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Hup, keihard met de vlakke hand erover...![]()
![]()
Of met de zweep...![]()
Stelletje prutsers...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja joh, maar er zitten hier van die mensen die netaan weten hoe je een pc gebruikt, als ik FF instel als browser, worden ze helemaal gek
Dan kunnen ze het in eens niet meer vinden enzo, die kennen alleen maar IE....
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
d'r wordt opeens een brok taart bezorgd voor me
kuuksterquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Muckster. Hoe is het?
EER-IKquote:
hoezo moest je zover rijden dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Zow..alweer 130 km erop zitten en nu nog werken ook![]()
zag ik nou vanochtend op het nieuws een item over die enorme brand waar je het over had?quote:
ik denk dat dat in roermond wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zag ik nou vanochtend op het nieuws een item over die enorme brand waar je het over had?
oh, ja!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:14 schreef OA het volgende:
Eer, nog geïnteresseerd in screen-clean doekjes?![]()
Ik heb hier dozen vol...![]()
we/ik zijn/ben al hard op wegquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
zullen we het weer voor elkaar krijgen? 50-60% van het topic met z'n 2en?
Per koerier...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ja!
kan je die per express laten bezorgen op kosten van jouw bedrijf op Hertog van Beijerenstraat 2
2461 nogwat te Ter Aar/Aerdam?
Zeker!quote:
Daar heb jij toch niks mee te schaften als je het via je bedrijf verstuurt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Per koerier...![]()
Weet je wat die prutsercollega's van jou daar voor rekenen?![]()
Nee, ik stuur het wel met de post...![]()
Officieel heet het Aardam.quote:Hoe zit dat nou met Aerdam?? Is dat een officiële benaming of een bijnaam voor TA??![]()
in wijk bij duurstedequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, klopt
Maar ik weet toch niet waar jou ouders wonen
In principe heb ik daar niets mee van doen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar heb jij toch niks mee te schaften als je het via je bedrijf verstuurt?
Kan je er effe tussenuit om naar het pkt te gaan
Dus als ik Aardam op de brief zet komt het aan?quote:[..]
Officieel heet het Aardam.
Aerdam is de verbastering voor mijn residentie
En het is (was) gemeente Ter Aar.
Gemeente Ter Aar bestaat uit Aerdam, Langeraar, Korteraar en Papenveer, en de gemeente ter aar is nu onderdeel van gemeente nieuwkoop
jazeker, dat zal geen enkel probleem vormenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
In principe heb ik daar niets mee van doen...
Echter, de factuur m.b.t. koeriers komt ter goedkeuring bij een collega terecht, die dan van niets weet en mij ter verantwoording roept...![]()
Veurts brengt dezelfde collega de post naar het pkt...![]()
[..]
Dus als ik Aardam op de brief zet komt het aan?
Maar Ter Aar is ook goed.![]()
jaaaaahhh... afscheid nemenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo moest je zover rijden dan?
Zat je in neymeeghen?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker, dat zal geen enkel probleem vormen
nee, ik ontvang de post.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi.
Dan zal ik eens even wat met de reguliere post versturen!
Als ik dat naar jouw arbeitsplatz stuur,wordt het dan nog door een derde eerst geopend?![]()
Morgen en vrijdag ben je gewoon aanwezig?
En jij woont 130 km bij Nijmeegen vandaan??quote:
nee joh, 1 uurtje...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
En jij woont 130 km bij Nijmeegen vandaan??![]()
Das ook telkens een pokke eind rijden...![]()
Goed. Dan verstuur ik het morgen, anders loop je natuurlijk de kans dat het wél door een derde wordt geopend...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ontvang de post.
Maar morgen ben ik er niet, vrijdag wel
Uurtje.. 's nachts dan..quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
lars en ik kunnen het toch ook?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook nog aan of je het grootste gedeelte over de snelweg kan of dat je ook nog door de polder moet karren en telkens je snelheid iets moet minderen bij het zoveelste boerengat dat letterlijk op de weg ligt..quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uurtje.. 's nachts dan..
En tja, daarom was het afgelopen tijd ook makkelijker dat ze een aantal daagjes achter elkaar bij mij bleef. Zolang ze nog geen werk heeft zal dat wel zo blijven. Daarna wordt het nog lastiger, maar hey... wat is een uurtje..![]()
Liefde enzo ftw!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
lars en ik kunnen het toch ook?!
hardenberg-arnhem is ook een kutafstand
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uurtje.. 's nachts dan..
En tja, daarom was het afgelopen tijd ook makkelijker dat ze een aantal daagjes achter elkaar bij mij bleef. Zolang ze nog geen werk heeft zal dat wel zo blijven. Daarna wordt het nog lastiger, maar hey... wat is een uurtje..![]()
quote:
OMFG....zo veel....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Liefde enzo ftw!!![]()
Ik moest altijd wel 8 hele kilometers rijden....![]()
Ik denk an sich dat dat handiger is, daar ik op werk niks heb aan de handelquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Goed. Dan verstuur ik het morgen, anders loop je natuurlijk de kans dat het wél door een derde wordt geopend...![]()
Ik kan het uyteraard ook naar je huisch sturen!![]()
A Ter Aarquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook nog aan of je het grootste gedeelte over de snelweg kan of dat je ook nog door de polder moet karren en telkens je snelheid iets moet minderen bij het zoveelste boerengat dat letterlijk op de weg ligt..![]()
ik 2quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Liefde enzo ftw!!![]()
ook nog eens een iets kutterige verbinding...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
lars en ik kunnen het toch ook?!
hardenberg-arnhem is ook een kutafstand
vluchstrookquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uurtje.. 's nachts dan..
Auto'squote:Op woensdag 18 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook nog eens een iets kutterige verbinding...
ehm, nogal jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook nog eens een iets kutterige verbinding...
Van mijn huis tot aan de hare is het denk ik 129 km snelwegquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook nog aan of je het grootste gedeelte over de snelweg kan of dat je ook nog door de polder moet karren en telkens je snelheid iets moet minderen bij het zoveelste boerengat dat letterlijk op de weg ligt..![]()
Dan kan je dat in een anderhalf uur mákkelijk rijden...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van mijn huis tot aan de hare is het denk ik 129 km snelweg
Ik heb toch ook een wagen..quote:
Liefde overwint allesquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Liefde enzo ftw!!![]()
quote:
meestal 1 uur en 15 minuten.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan kan je dat in een anderhalf uur mákkelijk rijden...
iddquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, nogal ja
kun je nagaan hoe leuk ik het vind dat ie nu in groningen in het ziekenhuis ligt![]()
Hier, dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
meestal 1 uur en 15 minuten.....![]()
![]()
![]()
Deed er vanochtend 1 uur en 10 minuten over... ging om 9.05 uur bij d'r huis weg, was om 10.15 uur op het werk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan kan je dat in een anderhalf uur mákkelijk rijden...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Liefde overwint allesZeker afstand
![]()
8 kmDamn... aai over bolletje geeft, arme jij
yep idd....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier, dat bedoel ik
En als je 140 rijdt, en het is rustig, doe je 't in een uur.
Die doet Lenny altijd..quote:
Moet heel goed te doen zijn...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier, dat bedoel ik
dat zeg ik... 's nachts ongeveer 55 minuten met 150quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier, dat bedoel ik
eeuuuuhhhhh.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MMM M MMMM Mmmmmmmmmmm MMMMMMm mmmmmmmmm M MMMMMM MMMM MMMM???
Lenny is op vakantie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die doet Lenny altijd..![]()
Waar is ie eigenlijk??![]()
[..]
Moet heel goed te doen zijn...
Zondagmiddag vanaf Arnhem in 59 minuten thuis...![]()
hij komt niet nmeer in de KSC.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die doet Lenny altijd..![]()
Waar is ie eigenlijk??![]()
[..]
Moet heel goed te doen zijn...
8 km, 59 minuten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:57 schreef OA het volgende:
O ja, dat ging al vrij snel gebeuren...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lenny is op vakantie.
Naar kroatie ofzo.
Citroen AXquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb toch ook een wagen..
Neem een oud barrel.
As a matter of fact, ik heb wel wat voor je in de aanbieding.
Ik krijg namelijk iemands auto, omdat ie geen geld heeft om mij te betalen
[img=578xnull]http://www.delest.nl/media/img/DCP_7227.JPG[/img]
oww jij was het.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zat in je koffer![]()
Hoorde je me niet?
dat is niet de reden waarom ie NU hier niet is...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij komt niet nmeer in de KSC.....![]()
![]()
![]()
![]()
jij woont nog bij je ouders jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb toch ook een wagen..
Neem een oud barrel.
As a matter of fact, ik heb wel wat voor je in de aanbieding.
Ik krijg namelijk iemands auto, omdat ie geen geld heeft om mij te betalen
[afbeelding]
topwagentje..quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, dat ging al vrij snel gebeuren...![]()
[..]
Citroen AX![]()
quote:
wat een oud nummer zeg...wel tof....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=-4WbwwhBmRk
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Neeheeee gek... [afbeelding]
Arnhem - Vlaardingen is al snel 100+ km...![]()
En ik woon samen, dus dat heen en weer gereis is verleeden tijd!![]()
Bel-gie-eh.... ♪♫♪♪quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
waar kan ik heen, ik kan niet naar duitsland...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
dus je woont samen in vlaardingen en af en toe scharrelen in Arnhem?![]()
![]()
![]()
CTDquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat een oud nummer zeg...wel tof....![]()
![]()
![]()
Ik moet nog een half uurtje langer blijven...quote:
Er valt weinig te creëeren hier.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef OA het volgende:
Ik moet nog een half uurtje langer blijven...![]()
Maar.... ik creeer m'n eigen werk...!!![]()
ik nog een half uur langer, maar ik creer helemaal niks hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet nog een half uurtje langer blijven...![]()
Maar.... ik creeer m'n eigen werk...!!![]()
Ik heb wat gevonden!quote:
Wellicht...quote:
Kalkoenquote:
Nee... Arnhem....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zei iemand koffie? ')
Daar zit ikquote:
Ja...?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
HE MENSEN!
HE VLEGEL!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
HE MENSEN!
Dus teveel Maccen kan schadelijk zijn voor je functioneren. Gebruik je nog meer drugs?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik ben echt heel snel gewend geraakt aan die mac, en doe nu op deze pc dingen op de mac manier, wat dus niet kan
mak aan he, ik ben een ex roker.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ja...?![]()
Ik was even Papier z'n rokers/niet-rokers/etc... topic aan het lezen...![]()
Rokers![]()
Rookvrije ruimtes!![]()
Hanny en de Rekels.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus teveel Maccen kan schadelijk zijn voor je functioneren. Gebruik je nog meer drugs?
Whehehe. Je bent vast zoeen rekel geweest in je vorige leven.quote:
Dat moet haast welquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Je bent vast zoeen rekel geweest in je vorige leven.
Ik moest helaas koffie-ronde doen, dus ik kon hem niet afmaken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ja...?![]()
Ik was even Papier z'n rokers/niet-rokers/etc... topic aan het lezen...![]()
Rokers![]()
Rookvrije ruimtes!![]()
Ik was lek-ker eeeeeerderquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
Pheno. Hoe ging het?
Er stond weinig filequote:
Ik ook.quote:
Ik ben nu bij het stuk waar hij erbij komt...quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moest helaas koffie-ronde doen, dus ik kon hem niet afmaken.![]()
Was wel gezellig daar met Danny.![]()
Ik hoor het binnen nu en 3 dagen. Ik heb geen verwachtingen.quote:
Duidelijk!quote:
wrom niet.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor het binnen nu en 3 dagen. Ik heb geen verwachtingen.
Omdat ik een stuk in een taal moest programmeren dat ik al 2 jaar niet gedaan hebquote:
geen verwachtingen is altijd wel goed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor het binnen nu en 3 dagen. Ik heb geen verwachtingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |