fijne vakantiequote:
yep vanaaf ben ik er nog ff....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
JJ, ben jij er vanavond nog, dan kan ik je een fijne vakantie toe gaan wensen!![]()
Nog geen fijne vakantiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep vanaaf ben ik er nog ff....![]()
![]()
![]()
helemal super geweldig....we vliegen een dag eerder, hebben een dagje LA op hun kosten geregeld (alles) en verliezen dus geen dag op Moorea...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog geen fijne vakantie
Ho eis het trouwens nu afgelopen?
Mooi, uiteindelijk toch netjes en zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
helemal super geweldig....we vliegen een dag eerder, hebben een dagje LA op hun kosten geregeld (alles) en verliezen dus geen dag op Moorea...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met jou afgelopen trouwens?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog geen fijne vakantie
Ho eis het trouwens nu afgelopen?
quote:
Geniet van je vakantie!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
helemal super geweldig....we vliegen een dag eerder, hebben een dagje LA op hun kosten geregeld (alles) en verliezen dus geen dag op Moorea...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bengeltje....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
Avond.![]()
Papier ik zie een kruisje, wat zou het kruisje eigenlijk moeten zijn?
Heyyy, vakantie ganger.quote:
Dat is een dansendequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
Avond.![]()
Papier ik zie een kruisje, wat zou het kruisje eigenlijk moeten zijn?
Pardon? Alles goed?quote:
als het werkt is alles goed, maar als het niet wilt werken is alles kutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Casema is ook niet al te populair geworden.![]()
Ja, heel herkenbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:49 schreef Houniet het volgende:
als het werkt is alles goed, maar als het niet wilt werken is alles kut
ik ben weer met upc bellen, wil goftedomme nu mijn 6mbit ipv 12kbpsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pardon? Alles goed? [afbeelding]
Je hebt nog steeds meer dan ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben weer met upc bellen, wil goftedomme nu mijn 6mbit ipv 12kbps
merci beaucoup...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heyyy, vakantie ganger.![]()
Je gaat wel naar een mooie vakantieplek.Fijne vakantie alvast, wil niet te laat zijn.
![]()
ho is how you doin'quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:27 schreef crossover het volgende:
Echo...
jazekerquote:
quote:
O!(a)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:20 schreef OA het volgende:
fipo
quote:
quote:
En hoe was de enige file vanochtend...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hallo collega M en collega OA!
Fluitend doorheen gereden to be honestquote:
Ik heb geen file gezien hoorquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |