veel plezier vanaaf dan....heel mss tot morgen en nders als ik terug ebn van vakantie....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:05 schreef BrandX het volgende:
benook weer pleitos, morgen pas weer aanwezig, heeeeeeel misschien dat ik vanavond na Harry Potter nog even langskom, maar reken er niet op!![]()
![]()
![]()
HFquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:05 schreef BrandX het volgende:
benook weer pleitos, morgen pas weer aanwezig, heeeeeeel misschien dat ik vanavond na Harry Potter nog even langskom, maar reken er niet op!![]()
![]()
![]()
Hoe laat ga je eigenlijk weg?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
veel plezier vanaaf dan....heel mss tot morgen en nders als ik terug ebn van vakantie....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen pas eind van de middag richting Schiphol...en donderdag om 1200 gaat het vliegtuig naar LA..quote:
alvast ciao, fijne vakantie en tot over een paar weken!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
veel plezier vanaaf dan....heel mss tot morgen en nders als ik terug ebn van vakantie....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we kunne n 450 foto's maken met mijn toestl, dus dat komt wel goed...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
alvast ciao, fijne vakantie en tot over een paar weken!
Niet vergeten tzt wat kiekjes van het paradijs te showen hier hè!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt maar erg pijnlijk dus als het wel gebeurd...![]()
Je overnacht morgen bij Schiphol?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
morgen pas eind van de middag richting Schiphol...en donderdag om 1200 gaat het vliegtuig naar LA..![]()
![]()
![]()
![]()
je ne sais pas, nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt maar erg pijnlijk dus als het wel gebeurd...![]()
aan de reactie van die brandweer-man te zien was het super pijnlijk..volgens hem veel meer dan een wespen steek enzo...quote:
okquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aan de reactie van die brandweer-man te zien was het super pijnlijk..volgens hem veel meer dan een wespen steek enzo...![]()
![]()
Zeker waer!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aan de reactie van die brandweer-man te zien was het super pijnlijk..volgens hem veel meer dan een wespen steek enzo...![]()
![]()
Alvast een toffe vakantie gewenst JJ!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
copy that.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alvast een toffe vakantie gewenst JJ!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:27 schreef JortK het volgende:
Zo net nieuwe banden onder mn auto laten zetten [afbeelding]
quote:
je ne sais pas, niks van gehoord nog...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:12 schreef Kuukske het volgende:
Hoe zou het Ph. vergaan zijn trouwens?
Ben benieuwd. Nu duurt een assesment altijd vrij lang geloof ik..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:13 schreef eer-ik het volgende:
je ne sais pas, niks van gehoord nog...
ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Thuis
Ligt te liggenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in elk geval een silhouet van iemand die iets aan het doen is
fijne vakantiequote:
yep vanaaf ben ik er nog ff....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
JJ, ben jij er vanavond nog, dan kan ik je een fijne vakantie toe gaan wensen!![]()
Nog geen fijne vakantiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep vanaaf ben ik er nog ff....![]()
![]()
![]()
helemal super geweldig....we vliegen een dag eerder, hebben een dagje LA op hun kosten geregeld (alles) en verliezen dus geen dag op Moorea...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog geen fijne vakantie
Ho eis het trouwens nu afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |