Ondanks die blauwe plekken is het nog steeds een plaatje.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Liekes linker dijbeen zit vol blauwe plekken. Hoezo, alleen maar zender afdoen en in vijver gooien.
[afbeelding]
De KLODDERquote:
Jezus wat een stuk vleesquote:Op maandag 16 juli 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Ondertitel: Dijbeen in Landelijke Setting.
[afbeelding]
Ofwel: hoe slijm ik iemand naar de bekquote:Op maandag 16 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Nada vindt Natasja echt een leuke moeder voor haar kindjes en zo lekker jong nog.![]()
Laat het nu al verkocht zijn, jammer Japio.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap:"als ik alle dingen op ga schrijven.....nou dan verkoopt het niet meer in het buitenland!"
(Hoor ik daar chantagepoging-2 ???)
Ik vraag me werkelijk af wie hem aanpraat dat hij met zijn huidige bagage en hangups een man van gewicht is.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap:"als ik alle dingen op ga schrijven.....nou dan verkoopt het niet meer in het buitenland!"
Ja, maar ze willen het nog véél vaker verkopen. Net als BB.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat het nu al verkocht zijn, jammer Japio.
Ja het is nu al aan alle landen in de wereld verkocht...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is nog niet genoeg verkochtquote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg ik dat?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja het is nu al aan alle landen in de wereld verkocht...![]()
![]()
![]()
Brian had lekker exit moeten zijn, hij mag blij zijn met een boete.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef schatje het volgende:
Brian gaat weer janken omdat ie een boete heeft gehad.
Ik denk ook niet dat iemand die format nog wil kopen en de Amerikanen al spijt hebben.quote:
Ik denk dat hij dat zelf denkt. Omdat een hoop mensen hem 'wel leuk' vinden (lees:vonden) denktquote:Op maandag 16 juli 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af wie hem aanpraat dat hij met zijn huidige bagage en hangups een man van gewicht is.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf denkt. Omdat een hoop mensen hem 'wel leuk' vinden (lees:vonden) denkt
hij nu dat hij een tweede Theo Maassen is. Hij vergeet alleen dat we al zijn leukheid nu wel zo'n beetje
gezien hebben.......
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Op een Jaap?quote:Lieke drijft ondertussen rustig op een Jaap in het zwembad
Ja, ik denk ook dat hij het grootste gedeelte zelf verzint... om zichzelf op te peppen. Maar hij zei ook dat hooggeplaatste mensen zeiden dat hij 'het' in zich had. Jaaps leukheid wordt pas leuk als hij echt naar zichzelf kan kijken en verantwoordelijk voor zichzelf wil zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf denkt. Omdat een hoop mensen hem 'wel leuk' vinden (lees:vonden) denkt
hij nu dat hij een tweede Theo Maassen is. Hij vergeet alleen dat we al zijn leukheid nu wel zo'n beetje
gezien hebben.......
Mooooooooooooooooooooi,quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Boete, alle 6 een boete.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Dus natasia heeft niets gekregen?
Hoezo. Het is een prima format. Het ligt aan de redactie van het programma hoezeer je het uit de hand laat lopen. In NL hebben ze het duidelijk verkeerd gedaan (na gisteren). In het buitenland kunnen ze van die fouten leren.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand die format nog wil kopen en de Amerikanen al spijt hebben.
Ja hoor, iedereen uitgezonderd H&L.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Ja hoor, haar zinquote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Inderdaad, ik ga Japio niet meer bezoeken of bekijken na de Kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
gezien hebben.......
Ik denk dat je in the U.S.A. na geweld gelijk buiten staat.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand die format nog wil kopen en de Amerikanen al spijt hebben.
Een boete, that's it. Alleen Huub en Lieke niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Neuh want het boeit ze niet. Ze vinden het zelfs raar dat Huub en Lieke geen boete hebben gehad.quote:
Meestal gebruiken ze wel het format, maar dan met andere regels.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo. Het is een prima format. Het ligt aan de redactie van het programma hoezeer je het uit de hand laat lopen. In NL hebben ze het duidelijk verkeerd gedaan (na gisteren). In het buitenland kunnen ze van die fouten leren.
Ik kan me het ook niet voorstellen dat het leuk is. Hij wil dan iedere avond om 20h zijn eigenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga Japio niet meer bezoeken of bekijken na de Kooi.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef mazaru het volgende:
Als wij hier al zo veel walging voelen voor die zes, wat moeten Lieke en Huub dan wel niet voelen?
Of hun familie?
Ja, want daar zijn ze heel erg tegen geweld. (films met geweld zijn 12 jaar en ouder of alle leeftijden. Films met een blote tiet zijn 16 jaar en ouder). Verder beginnen ze daar ook niet snel oorlogen enzo.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat je in the U.S.A. na geweld gelijk buiten staat.
Dat is natuurlijk waar maar stilletjes hoop ik van niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo. Het is een prima format. Het ligt aan de redactie van het programma hoezeer je het uit de hand laat lopen. In NL hebben ze het duidelijk verkeerd gedaan (na gisteren). In het buitenland kunnen ze van die fouten leren.
Wat was poging 1?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef dgk_fan het volgende:
Dat zijn wij natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 16:57 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
![]()
En alle fatsoenlijke mensen die hiermee geconfronteerd worden.....
Ik wel. Stiekem mag ik JdM wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar maar stilletjes hoop ik van niet.
Schatjeeeequote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)en_vs_sterk_ges.htmlquote:Op maandag 16 juli 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, want daar zijn ze heel erg tegen geweld. (films met geweld zijn 12 jaar en ouder of alle leeftijden. Films met een blote tiet zijn 16 jaar en ouder). Verder beginnen ze daar ook niet snel oorlogen enzo.
Nee Scan, dit programma is slecht voorbereid, en nog veel slechter gemaakt door incompetente mensen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Stiekem mag ik JdM wel.Hoe meer mensen op hem kotsen, hoe leuker ik hem vind. Dus ik vind hem inmiddels héél leuk.
Jep.. dat bedoelde ik dus. Zeer gewelddadig volkje. Ze groeien er mee op.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef Borga het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)en_vs_sterk_ges.html
En nou vind ik jou opeens een stuk minder leuk, en ook niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Stiekem mag ik JdM wel.Hoe meer mensen op hem kotsen, hoe leuker ik hem vind. Dus ik vind hem inmiddels héél leuk.
Jaap is een kinderachtig ventje. Hij wil niet onder ogen zien waaraan hij gisteren heeft meegewerkt.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap: "Ik wil focking weg hier"
En vergeet niet de verkeerde keuze van bewoners.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee Scan, dit programma is slecht voorbereid, en nog veel slechter gemaakt door incompetente mensen.![]()
Die moeten eerst nog even door de censuur. Maar hij zal ze vandaag nog wel krijgen. Een extra steuntje in de rug van Stijnquote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef heracles het volgende:
Waar blijven al die kaartjes voor huub eigenlijk? Ik had ze toch vandaag of morgen verwacht.
Jaap is een KLODDERquote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap is een kinderachtig ventje. Hij wil niet onder ogen zien waaraan hij gisteren heeft meegewerkt.
Omdat ik JdM wel mag? Dus wij volgen hier al heel veel maanden een programma met toch overwgend vrij veel plezier, maar je mag de bedenker/maker ervan niet leuk vinden? Ik kaats de bal terug; ik ga jou vanaf nu niet serieus meer nemenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
[..]
En nou vind ik jou opeens een stuk minder leuk, en ook niet meer serieus te nemen.
Voor mij mag hij, staatsmongool number one, opzouten .quote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap voelt trouwens ook een "Staak-Jaap" opkomen.....
Ik overschat Jaap zeker niet qua inlevingsvermogen in een ander...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap is een kinderachtig ventje. Hij wil niet onder ogen zien waaraan hij gisteren heeft meegewerkt.
Dat is een van de zaken die vallen onder voorbereiding.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vergeet niet de verkeerde keuze van bewoners.
Het is een zeer goed format, maar de redactie heeft het uit de hand laten lopen vanwege hun drang om bepaalde bewoners er in te WILLEN houden. Daardoor moesten ze de regels wel aanpassen en dat hadden ze in feite niet moeten doen. Maar dan had je inmiddels al wel 30 wannabe miljonairs gehad.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee Scan, dit programma is slecht voorbereid, en nog veel slechter gemaakt door incompetente mensen.![]()
link Opnieuw fysiek geweld in De Gouden Kooiquote:Door Danny (Administrator) - maandag 16 juli 2007 @ 16:49 - (Niveau 0)
Kan dit programma die gewoon doodgezwegen worden? Begin er sterk over na te denken ons eigen DGK forum ook te sluiten. Dit is slecht voor zelfs ONZE naam
Ow, filmpjes hoef ik niet te zien om te weten dat het te debiel voor woorden is.
In het begin heb ik ook gedacht dat hij misschien een Asperger was of licht autistisch. Maar dat geloof ik allang niet meer. Om de een of andere reden is Jaap voornamelijk met zichzelf gepreoccupeerd... en ik denk dat dat niet eens aan zijn moeder of het overlijden van zijn broertje hoeft te liggen. Jaap vindt stelselmatig dat hij tekort komt en wordt benadeeld in het leven.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik overschat Jaap zeker niet qua inlevingsvermogen in een ander...![]()
Autistische trekjes zijn hem niet vreemd....
MUTEquote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een zeer goed format, maar de redactie heeft het uit de hand laten lopen vanwege hun drang om bepaalde bewoners er in te WILLEN houden. Daardoor moesten ze de regels wel aanpassen en dat hadden ze in feite niet moeten doen. Maar dan had je inmiddels al wel 30 wannabe miljonairs gehad.
mag ik u er even op wijzen dat de zgn boetes niks voorstellenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef Pritt het volgende:
Zo'n straf in geldvorm is natuurlijk relatief.
Achteraf (einde spel) kan zo'n boete natuurlijk linea recta herzien worden.
Zo sus je de gemoederen en je schaadt niemand.
Zal me niks verbazen als ze wel gewoon hun 10k terug krijgen ipv de verminderde versie.
Je kan niet alles voorbereiden, vergeet niet dat dit een experiment is. En dan ook nog voor de eerste keer. Je kan / kon nooit inschatten hoe mensen zich gaan gedragen wanneer ze voor 'ik weet niet hoelang' in zo een hok worden opgeslotenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is een van de zaken die vallen onder voorbereiding.
Ik kan er niet mee zitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
link Opnieuw fysiek geweld in De Gouden Kooi
Nou jongens![]()
Triest.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou jongens![]()
Niet gedacht dat wij het nog eens eens zouden worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Je kan niet alles voorbereiden, vergeet niet dat dit een experiment is. En dan ook nog voor de eerste keer. Je kan / kon nooit inschatten hoe mensen zich gaan gedragen wanneer ze voor 'ik weet niet hoelang' in zo een hok worden opgesloten
'quote:Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef Liess het volgende:
Mijne had er al moeten zijn, vrijdag verstuurd.
quote:
Zaterdags wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
[..]
'
Maandag komt er toch nooit post??? Hier tenminste niet.
nogmaals, gewoon triest.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef mazaru het volgende:
Wat is dit nou voor naar dreigement?
Door Danny (Administrator) - maandag 16 juli 2007 @ 16:49 - (Niveau 0) quote PM FB
Kan dit programma die gewoon doodgezwegen worden? Begin er sterk over na te denken ons eigen DGK forum ook te sluiten. Dit is slecht voor zelfs ONZE naam
Ow, filmpjes hoef ik niet te zien om te weten dat het te debiel voor woorden is.
Inzichzelfgekeerd, en niet in staat te relativeren, en het geheel op een afstandje te bekijken.... Welke ander term dan "autistisch" zou je er aan willen hangen dan ?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
In het begin heb ik ook gedacht dat hij misschien een Asperger was of licht autistisch. Maar dat geloof ik allang niet meer. Om de een of andere reden is Jaap voornamelijk met zichzelf gepreoccupeerd... en ik denk dat dat niet eens aan zijn moeder of het overlijden van zijn broertje hoeft te liggen. Jaap vindt stelselmatig dat hij tekort komt en wordt benadeeld in het leven.
Waar staat dit? Is het publiek of een PM? Een PM aan jou?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef mazaru het volgende:
Door Danny (Administrator) - maandag 16 juli 2007 @ 16:49 - (Niveau 0) quote PM FB
Ze is heel erg in de war. Volkomen de weg kwijt en alle gevoel voor realiteit verloren.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Mijn kindjhus mogen ook niet pesten.
Fijn rolmodel hebben die kids, zielig gewoon.
Staat op de frontpage ergens.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar staat dit? Is het publiek of een PM? Een PM aan jou?
Het lijkt er ook op dat hij manieren aan het zoeken is om Huub te provoceren zonder aangepakt te worden door de FEBO.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Dennis heeft alle informatie vanmorgen tot zich genomen. Alleen het provoceren vond hij niet fair.
Ik zou bijna denken dat ze een lezing over pesten hebben gehad.
Publiek!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Publiek kijk op frontpagequote:Op maandag 16 juli 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Egocentrischquote:Op maandag 16 juli 2007 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Inzichzelfgekeerd, en niet in staat te relativeren, en het geheel op een afstandje te bekijken.... Welke ander term dan "autistisch" zou je er aan willen hangen dan ?![]()
Tijd voor een nieuw forum denk ik, jammer op fok wordt het altijd op een leuke manier belicht, VOL en NO-live die gaan mij tever dat zijn echt fanatiekelingen die nog naar eemnes rijden ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef mazaru het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Natasia: Mijn kindjes mogen ook niet pesten. Als dat van gisteren met Jenna of Yairo zou gebeuren, nou dan word ik helemaal gek.
Wat een volslagen idioot.
He lees mn posten dan ookquote:Op maandag 16 juli 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Durft 'ie toch niet joh......quote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef mazaru het volgende:
Door Danny (Administrator)
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/79235#3774106quote:Op maandag 16 juli 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
ik zou daar vrede mee hebben ik kijk alleen nog om te weten hoe deze aanranding gestraft gaat wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef mazaru het volgende:
Dan begin je toch niet met een stel duidelijk herkenbare aso's zoals Tas en Loco.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Je kan niet alles voorbereiden, vergeet niet dat dit een experiment is. En dan ook nog voor de eerste keer. Je kan / kon nooit inschatten hoe mensen zich gaan gedragen wanneer ze voor 'ik weet niet hoelang' in zo een hok worden opgesloten
Ja grappig...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou jongens![]()
Jaap is nog een grotere looser dan ik al dacht....wat een mongool om te gaan lopen janken om 1000 Eurootjes, terwijl je in een situatie zit waar je gewoon een eigen bedrijf op kan zetten.quote:
het zou misschien wel een idee zijn om het voor 1 dag dicht te gooien als protest tegen vrouwenmishandelingquote:Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw forum denk ik, jammer op fok wordt het altijd op een leuke manier belicht, VOL en NO-live die gaan mij tever dat zijn echt fanatiekelingen die nog naar eemnes rijden ook.
Maar goed ik dacht dat dit soort programma's fok! groot hebben gemaakt, en als ik me niet vergis poste ook danny regelmatig in dit forum. Maarja dat het hele DGK prgramma zeer triest aan het worden is, is wel duidelijk.
Opnieuw fysiek geweld in De Gouden Kooiquote:Op maandag 16 juli 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe eens nietquote:Op maandag 16 juli 2007 17:15 schreef willem-jozef het volgende:
Doe net de streams aan, ligt er een pratende paarse gorilla in het gras. Heel apart
Hoe kon ik weten waarnaar dat verweesquote:Op maandag 16 juli 2007 17:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
He lees mn posten dan ook![]()
Opnieuw fysiek geweld in De Gouden Kooi
Dank.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/79235#3774106
Dank. Het zou niet fijn zijn als de goeden onder de slechten moeten lijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Opnieuw fysiek geweld in De Gouden Kooi
Hoe weet je dat, ik zie nog hoor Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef Kimberleyy het volgende:
Lieke moet naar achter komen!
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef mazaru het volgende:
Waarom het discussieforum sluiten omdat het programma uit de klauwen loopt?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Het zou niet fijn zijn als de goeden onder de slechten moeten lijden.
Vrouwelijke speaker....quote:Op maandag 16 juli 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, ik zie nog hoor Lieke.
Ok, thanks.quote:
Preciesquote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom het discussieforum sluiten omdat het programma uit de klauwen loopt?
Dan moet er juist over gesproken worden, met vereende krachten zijn mensen eerder geneigd iets te ondernemen dan alleen.
Ik vind het goed dat erover wordt gesproken. En excessen zoals gisteren, afrekeningen, komen ook rond voetbalstadia en weet ik waar voor. Als dat volk enigszins een overlap vertoont met het gajes in De Kooi, dan is het programma ook een aanleiding het daarover te hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet er juist over gesproken worden, met vereende krachten zijn mensen eerder geneigd iets te ondernemen dan alleen.
Net toen de streams voor op het huis stonden riep een vrouw door de microfoon: '' Lieke, wil je even naar achter komen?'.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, ik zie nog hoor Lieke.
HOI DENNISFAN !! Ben je klaar voor de terror van vanacht ? Ik denk dat onze held weerquote:Op maandag 16 juli 2007 17:22 schreef Dennisfan het volgende:
Hallooo iedereen weer
Dank je, ik kreeg het inmiddels al mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:24 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Net toen de streams voor op het huis stonden riep een vrouw door de microfoon: '' Lieke, wil je even naar achter komen?'.
Ik hoop toch zo dat er eens een kwajongen met een pompbuks en een pluimpje (pijltje) haar tieten lek-schiet vanuit het bos daar bij DGK.......(of breng ik nou mensen op een idee?quote:
Wie weet welke afspraken Danny heeft met sjon?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft van Dr.Klapband van De Bergmankliniek een reparatie-setje gekregen dus dat schiet niet op..quote:
ja ik ook het brengt rust in de kooi en bij huubquote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik vind het echt mooi om te beluisteren; Huub's pianokunsten
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik vind het echt mooi om te beluisteren; Huub's pianokunsten
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ze heeft van Dr.Klapband van De Bergmankliniek een reparatie-setjegekregen dus dat schiet niet op..
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ze heeft van Dr.Klapband van De Bergmankliniek een reparatie-setjegekregen dus dat schiet niet op..
[afbeelding]
Er zijn ergere landen om te wonen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. dat bedoelde ik dus. Zeer gewelddadig volkje. Ze groeien er mee op.
Ik moet morgen weer werken, dus snachts is voor mij niet de beste tijd om te kijken helaas!!! maar ik weet zeker dat jij voor mij een mooi verslag bij houd, volgende week een weekje vrij, dus reken maar dat ik dan s nachts aan de streams zitquote:Op maandag 16 juli 2007 17:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
HOI DENNISFAN !! Ben je klaar voor de terror van vanacht ? Ik denk dat onze held weer
VELE PLANNEN heeft !!!!!
Voor een passieve dennix te volgenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken, dus snachts is voor mij niet de beste tijd om te kijken helaas!!! maar ik weet zeker dat jij voor mij een mooi verslag bij houd, volgende week een weekje vrij, dus reken maar dat ik dan s nachts aan de streams zit
Sorry, ik ben Jaap nog niet zat. Ik heb nog steeds een zwak voor die knul! Mensen die ik daar zat zijn zijn vooral Huub (op de eerste plaats) onmiddelijk gevolgd door Natasiaquote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jaap is nog een grotere looser dan ik al dacht....wat een mongool om te gaan lopen janken om 1000 Eurootjes, terwijl je in een situatie zit waar je gewoon een eigen bedrijf op kan zetten.
Die zogenaamde lolligheid van Jaap is iedereen ook al zat.
Ga toch naar je vette Cora toe, idioot ! (die heeft toch poen zat, of haar ouders *kuch* (Of die ouders Jaap gaan onderhouden![]()
)
Die Dennis die gaat te keer .....echt ongelofelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken, dus snachts is voor mij niet de beste tijd om te kijken helaas!!! maar ik weet zeker dat jij voor mij een mooi verslag bij houd, volgende week een weekje vrij, dus reken maar dat ik dan s nachts aan de streams zit
Die jij daar zat bent.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik ben Jaap nog niet zat. Ik heb nog steeds een zwak voor die knul! Mensen die ik daar zat zijn zijn vooral Huub (op de eerste plaats) onmiddelijk gevolgd door Natasia
van mij mag Amanda het eerst...Natas gaat wel (hoop ik vanzelf)quote:Op maandag 16 juli 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik ben Jaap nog niet zat. Ik heb nog steeds een zwak voor die knul! Mensen die ik daar zat zijn zijn vooral Huub (op de eerste plaats) onmiddelijk gevolgd door Natasia
Ik heb ook wel met Jaap te doen omdat ik oprecht denk dat die jongen grote psychische problemen heeft (niet sarcastisch). Maar mocht hij dit niet hebben is zijn 'karakter' werkelijk verknipt.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ik ook, een zwak voor Jaap, maar nu stelt ie zich wel heeeel erg aan. En dan die onozele gedachte dat ie Paul de Leeuw kan evenaren kwa grappigheid......gevoed door de slijmerigheid van Brian.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mootie, het is allemaal tuig, niemand uitgezonderd. Een normaal mens gaat daar niet zitten en laat zich niet lenen voor dat werk. En het grootste tuig zit daarnachter de schermen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
Onverteerbaar dat dat tuig nog steeds de schuld niet bij zichzelf zoekt....... de boetes en het filmpje zijn dus duidelijk niet afdoende. Het enige wat nog zou kunnen helpen is een breintransplantatie.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou jongens![]()
Schandalige opmerking.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mootie, het is allemaal tuig, niemand uitgezonderd. Een normaal mens gaat daar niet zitten en laat zich niet lenen voor dat werk. En het grootste tuig zit daarnachter de schermen.
gelijk beboeten met de nieuwe strenge regelsquote:Op maandag 16 juli 2007 17:45 schreef Dementor het volgende:
Amanda stak haar tong uit naar de camera
Lieskequote:Op maandag 16 juli 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik las net een opmerking over dat de boetes waarschijnlijk niks uitmaken omdat ze toch hun 10.000 euro wel krijgen mocht er een exit komen. Lieske uit Bigbrother ken ik goed en toen ze in big brother zat kreeg ze een vergoeding per dag, het lijkt me dat DGK ook een soortgelijks systeem heeft en daarom de boete´s nog minder zin hebben...
Nou valt best mee hoor, tenzij je natuurlijk bevooroordeeld bentquote:Op maandag 16 juli 2007 17:32 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Voor een passieve dennix te volgen? Triest heur
Ja, de één is een kilo fout, de ander twee pond. Als je toch een maatstaf wenst, kijk dan maar naar de uitgedeelde boetes. Lieke zit nog zonder, maar als die normaal zou zijn, zou ze er dan tussen blijven zitten?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Schandalige opmerking.
Er is een enorm verschil tussen de verschillende mensen daar qua integriteit, fatsoen etc.
Allemaal camerageil kan ik het mee eens zijn.
Mag ook wel als die nu al 6 maanden bezig is met het zelfde melodietjequote:Op maandag 16 juli 2007 17:34 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Die jij daar zat bent.
Huub speelt wel steeds beter piano
Vind jij echt dat ze aan het tuig moet toegeven en moet opstappen?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de één is een kilo fout, de ander twee pond. Als je toch een maatstaf wenst, kijk dan maar naar de uitgedeelde boetes. Lieke zit nog zonder, maar als die normaal zou zijn, zou ze er dan tussen blijven zitten?
Het is een spel waar je een hoog tuiggehalte moet hebben om te kunnen functioneren, gezien de gebeurtenissen in een half jaar tijd.
En de kans op meer dan 1 miljoen zomaar even opgeven? Natuurlijk niet. Zo'n kans krijg je nooit weer.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind jij echt dat ze aan het tuig moet toegeven en moet opstappen?
Ze had er uberhaupt nooit in moeten gaan. En ja, ze moet eruit stappen als ze echt van mening is dat ze stijl en klasse heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind jij echt dat ze aan het tuig moet toegeven en moet opstappen?
Ik kan me echt voorstellen dat dat haar eer te na is.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze had er uberhaupt nooit in moeten gaan. En ja, ze moet eruit stappen als ze echt van mening is dat ze stijl en klasse heeft.
Niet specifiek Natasia. Het was de laatste waarschuwing voor allemaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
Anywas, Natasja heeft nu dus een laatste allerlaatste waarschuwing?![]()
Wat heeft dat mens voor info of invloed dat ze dit voor elkaar krijgt?
Ja kan die jongen het niet wat rustiger aan doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Die Dennis die gaat te keer .....echt ongelofelijk![]()
Ach, de excuus neger moet in het spel blijven om het ethisch verantwoord te houden en een breder publiek te blijven trekken!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
Wat heeft dat mens voor info of invloed dat ze dit voor elkaar krijgt?
Zonder boete en met uitermate fatsoenlijk en sociaal gedrag, en dan durf jij haar als tuig zonder uitzondering over een kam te scheren met anderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de één is een kilo fout, de ander twee pond. Als je toch een maatstaf wenst, kijk dan maar naar de uitgedeelde boetes. Lieke zit nog zonder, maar als die normaal zou zijn, zou ze er dan tussen blijven zitten?
Het is een spel waar je een hoog tuiggehalte moet hebben om te kunnen functioneren, gezien de gebeurtenissen in een half jaar tijd.
Zelfs al als het zonder prijs was ja... maar nu gaat het ook nog om miljonair worden of niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me echt voorstellen dat dat haar eer te na is.
Zie opmerking Scan....blijkbaar legt geld en mensen weg pesten meer gewicht in de schaal dan fatsoen. Lieke is ook niet onschuldig. Ze wist wat er zich afspeelde in die villa en gaat er bewust in zitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me echt voorstellen dat dat haar eer te na is.
Ik had moeite om het te volgen.. Natasia loopt er steeds doorheen te bleren.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Dark, Lieke las jouw kaart voor, Huub voegde toe 'Van FOK'.
Jaap denkt ook een film te kunnen maken a la Quentin Tarrantino en dat voor slecht 25.000 euro, hij gaat zichzelf op een livestream zetten als hij DGK uit is, tussen 7 en 8 s'avonds en verwacht meer dan 50.000 bezoekers per dag en voorts wil hij studentenfeesten en huizen opvrolijken om betaald: "Hier komt terrorJaap" te roepen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:37 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Had ik ook, een zwak voor Jaap, maar nu stelt ie zich wel heeeel erg aan. En dan die onozele gedachte dat ie Paul de Leeuw kan evenaren kwa grappigheid......gevoed door de slijmerigheid van Brian.![]()
En ik verdenk hem ook dat ie dat hele afpersingsplan gewoon wist van te voren....![]()
Zou ik ook doen als er zoveel geld was te verdienen. Maar welk punt maak je eigenlijk?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie opmerking Scan....blijkbaar legt geld en mensen weg pesten meer gewicht in de schaal dan fatsoen. Lieke is ook niet onschuldig. Ze wist wat er zich afspeelde in die villa en gaat er bewust in zitten.
Deze verstond ik omdat Huub het herhaaldequote:Op maandag 16 juli 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had moeite om het te volgen.. Natasia loopt er steeds doorheen te bleren.
Dan nog, dit is nooit de bedoeling van het spel geweest, niemand was er aan begonnen als ze wisten dat het hier op zou uitdraaien.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie opmerking Scan....blijkbaar legt geld en mensen weg pesten meer gewicht in de schaal dan fatsoen. Lieke is ook niet onschuldig. Ze wist wat er zich afspeelde in die villa en gaat er bewust in zitten.
Nee, als ze echt karakter had, dan stapte ze op, net als Bart. Verkoop jij jezelf voor 10 K?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Zonder boete en met uitermate fatsoenlijk en sociaal gedrag, en dan durf jij haar als tuig zonder uitzondering over een kam te scheren met anderen.![]()
Jaap gaf aan dat hij andere verwachtingen had van de redaktie, zoals eerder Bart en anderen.
Lieke is er waarschijnlijk ook ingetuind en of ze blijft is aan haarzelf.
Zij heeft in ieder geval veel meer karakter dan de rest en ik vertrouw er op dat ze de goede beslissingen neemt.
Maar mijn kaart geldt wel namens HEEL Fok! he !!!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:57 schreef petraa het volgende:
Dennis heeft 2 envelopjes haahah
Dat het allemaal tuig is, dat was de aanvangsprik waarop ik commentaar kreeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als er zoveel geld was te verdienen. Maar welk punt maak je eigenlijk?
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar mijn kaart geldt wel namens HEEL Fok! he !!!![]()
Als er in staat dat het een jongetje is die ik graag zou willen pesten dan ja, daar schaar ik me achterquote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
jammer dat ik nu niet mee kan luisteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klasse. Huub heeft nu al de tweede kaart met een Surinaamse kreet. Natasia mag het vertalen en komt tot teksten als "Lieveling" en "Jullie zijn heel goed". De moeite die Natasia heeft om het uit te spreken is zooooooo mooi !
Lekker makkelijk zeg, zo'n opmerking. Liek zit daar voor haar toekomst. Ze heeft de kans van haar even om schatrijk te worden. Die ga je niet even opgeven door een stelletje randdebielen. Natuurlijk moet ze in feite blijven zitten. Blijven vertrouwen op de redactie, die nu dus eindelijk enigszins hebben ingegrepen. Fysiek geweld mag nu absoluut niet meer, wat Lieke's kansen in één klap enorm vergroot heeft. Zij is de enige die nog geen boete heeft gehad. Grote klasse dat ze er niet is uitgewandeld! Deze kans moet ze zich niet laten ontnemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, als ze echt karakter had, dan stapte ze op, net als Bart. Verkoop jij jezelf voor 10 K?
Ze heeft het er al over in de chill. Ze klinkt erg geirriteerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:02 schreef avonne het volgende:
[..]
jammer dat ik nu niet mee kan luisteren.
Dat zal pijn doen bij natasia!!
En bij de volgende overtreding krijgt ze dan eindelijk haar echte laatste waarschuwing. En dan nog een, en nog een, tot dat ze de villa heeft gewonnen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
Dat zou brrrrrian nooit doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:47 schreef Dementor het volgende:
En Brian heeft het meteen over het leeg roven van een huis.
Lieke heeft veel meer karakter en stamina dan Bartje rozenwater.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, als ze echt karakter had, dan stapte ze op, net als Bart. Verkoop jij jezelf voor 10 K?
[..]
Dan ben je wel erg veranderd in een paar uurtjesquote:Op maandag 16 juli 2007 18:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zeg, zo'n opmerking. Liek zit daar voor haar toekomst. Ze heeft de kans van haar even om schatrijk te worden. Die ga je niet even opgeven door een stelletje randdebielen. Natuurlijk moet ze in feite blijven zitten. Blijven vertrouwen op de redactie, die nu dus eindelijk enigszins hebben ingegrepen. Fysiek geweld mag nu absoluut niet meer, wat Lieke's kansen in één klap enorm vergroot heeft. Zij is de enige die nog geen boete heeft gehad. Grote klasse dat ze er niet is uitgewandeld! Deze kans moet ze zich niet laten ontnemen.
Waarom zou danny het sluiten??quote:Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Brechtje het volgende:
Ik lees ookal een poosje mee samen met yvonne en wat er allemaal gebeurt vind ik echt belachelijk!![]()
Wie vooral naar huis mag van mij is natasiamaar dat zal toch niet gebeuren.
Stiekem hoop ik toch dat dit forum niet gesloten wordt door Danny, toch wel handig om soms bij te lezen en dan toch hopen dat er een exit komt..
Zonder fysiek geweld. Dat is de opzet van het prgramma.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg veranderd in een paar uurtjesJe was van mening dat het programma gestopt moest worden toch? Hou even in beeld dat het nog steeds een pestshow is en dat op die manier mensen weg getreiterd moeten worden.
Lieke mag van mij genieten. Huub wat mij betreft niet, hij verdiend geen één minuut genot.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef De_Moester het volgende:
goed te zien dat huub en lieke van hun post genieten![]()
Ik stel voor dat wij als die-hard-Dennis-fans gewoon iedere dag een lief kaartjequote:
doe normaalquote:Op maandag 16 juli 2007 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke mag van mij genieten. Huub wat mij betreft niet, hij verdiend geen één minuut genot.
Dat is dan wel 1 kaart per dag.........quote:Op maandag 16 juli 2007 18:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij als die-hard-Dennis-fans gewoon iedere dag een lief kaartje
aan onze Held sturen................
Huh, eerst was danny zo´n fan van het programma!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/79235#3774106
Ik zou pertinent geen onderdeel wensen te zijn van een pest en treitershow. Jij wel? Ik vind dat nu eigenlijk niet zo heel intelligent om daarvoor mijzelf in een villa op te sluiten. Het lijkt mij toch meer een gebrek aan zinvolle alternatieven in de buitenwereld.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke heeft veel meer karakter en stamina dan Bartje rozenwater.
Ze houdt van uitdagingen, is sportief en heeft ook nog eens een kans op de hoofdprijs.
Zolang ze het aankan en bij zichzelf blijft zoals tot dusverre is ze positief bezig.
Ik acht haar als intelligent mens zeer goed in staat haar eigen grenzen te bepalen.
Niet meer sinds je moet betalen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Huh, eerst was danny zo´n fan van het programma!
Ze blijven zichzelf opfokken richting volgende moment van fysiek geweld.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef petraa het volgende:
N: Het is zo'n irritant KUT KIND
Nadia: Het is gewoon een KUT KIND
N: Ik heb zo'n hekel aan haar, vanuit de grond van mijn tenen.
Rara over wie ging dit
Scan zwabbert nog wel eens, maar in dit geval haal je een drogreden aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg veranderd in een paar uurtjesJe was van mening dat het programma gestopt moest worden toch? Hou even in beeld dat het nog steeds een pestshow is en dat op die manier mensen weg getreiterd moeten worden.
Trots op Nadia omdat ze iedere nacht Dennis zo vakkundig leegzuigt op de streams. Welke moeder zou daar niet trots op zijn? En trots op de vuilbekkerij van haar dochter. Daar heeft toch iedere moeder een zwak voor. Natuurlijkquote:
Als escort is het niet verkeerd hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef avonne het volgende:
Nieuwe walrus aangespoeld, geloof ik.
Dat is toch niet charmant en miljonairsachtig
Inderdaad, en als we dan uitgenodigd zijn bij dennis, en lekker in het zwembad rondhangen zorgen we dat er tegen die tijd nog 1 stream even beschikbaar is waar alle fokkers even op mogen kijken!!!!! en zullen we zwaaien en al onze kaartjes voorlezen hehehehehehehehequote:Op maandag 16 juli 2007 18:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij als die-hard-Dennis-fans gewoon iedere dag een lief kaartje
aan onze Held sturen................
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Trots op Nadia omdat ze iedere nacht Dennis zo vakkundig leegzuigt op de streams. Welke moeder zou daar niet trots op zijn? En trots op de vuilbekkerij van haar dochter. Daar heeft toch iedere moeder een zwak voor. Natuurlijk
WAS inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Huh, eerst was danny zo´n fan van het programma!
Neej hoor zijn al zekers 3 Dennisfans, wel een beetje bijblijven he!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Dat is dan wel 1 kaart per dag.........
Als ik daarmee schatrijk kan worden? JAZEKER!!! Goed voor mijzelf, goed voor mijn kinderen.. goed voor de toekomst dus. En het liep gisteren volkomen uit de hand idd, maar gelukkig is dat vandaag (kostte wel veel moeite) eindelijk gecorrigeerd (het mag niet meer).quote:Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou pertinent geen onderdeel wensen te zijn van een pest en treitershow. Jij wel?
Absoluut niet, als je natasia zoals ze nu is zou terugzetten in het begin was ze er linea recta uitgevlogen!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:12 schreef avonne het volgende:
[..]
WAS inderdaad.
Danny heeft ook vurig gepleit voor het correct toepassen van de regels in het verleden.
Het programma is niet meer wat het geweest is.
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Inderdaad, en als we dan uitgenodigd zijn bij dennis, en lekker in het zwembad rondhangen zorgen we dat er tegen die tijd nog 1 stream even beschikbaar is waar alle fokkers even op mogen kijken!!!!! en zullen we zwaaien en al onze kaartjes voorlezen hehehehehehehehe
Ik denk het wel. Je gaat toch niet vrijwillig in zo iets rondlopen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:16 schreef Nicoss het volgende:
Moet Nadia nu verplicht in dat pakje rondlopen???
Dus het liep alleen gisteren uit de hand? Die 20 keer daarvoor was het eigenlijk veel normaler?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik daarmee schatrijk kan worden? JAZEKER!!! Goed voor mijzelf, goed voor mijn kinderen.. goed voor de toekomst dus. En het liep gisteren volkomen uit de hand idd, maar gelukkig is dat vandaag (kostte wel veel moeite) eindelijk gecorrigeerd (het mag niet meer).
Ze hebben het er laatst nog over gehad. Lieke heeft vaker zin dan Huub.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij mijn weten neukt Lieke daar ook voor haar dekking, soms ook als ze liever niet wil maar Huub het voor zichzelf toch wenselijk acht om van zijn kwakkie af te komen. Beetje flauw om het Nadia te verwijten vind ik
Hiermee erken je dus dat sjondrol debielaflens en stijnzwijn er een zooitje van hebben gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou pertinent geen onderdeel wensen te zijn van een pest en treitershow. Jij wel? Ik vind dat nu eigenlijk niet zo heel intelligent om daarvoor mijzelf in een villa op te sluiten. Het lijkt mij toch meer een gebrek aan zinvolle alternatieven in de buitenwereld.
Gisteren was echt de grens over ja (vond ik). Wat daarvoor gebeurde was alle behalve mooi, maar ja... de buitenwereld is nog veel erger.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus het liep alleen gisteren uit de hand? Die 20 keer daarvoor was het eigenlijk veel normaler?
Dat zal mevrouw flensindehens niet accepteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:06 schreef Nostalgist het volgende:
Wie weet komt er nog wel een keer een brief die helemaal in het Surinaams is, en de misstanden aan de kaak stelt.....
Normale mensen neuken omdat het een natuurlijk iets is en zeer prettig en gezond.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij mijn weten neukt Lieke daar ook voor haar dekking, soms ook als ze liever niet wil maar Huub het voor zichzelf toch wenselijk acht om van zijn kwakkie af te komen. Beetje flauw om het Nadia te verwijten vind ik
Ja, natuurlijk doe ik dat!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Hiermee erken je dus dat sjondrol debielaflens en stijnzwijn er een zooitje van hebben gemaakt.![]()
Nadia half Marokkaans.....hum dan is papa zeker de Marokkaan.quote:
Als ze nog 1 keertje zo'n streek als gisteren uithaalt welquote:Op maandag 16 juli 2007 18:20 schreef Dark het volgende:
Voor Nadia kan dit programma nog wel 10 jaar duren, want zij gaat nergens!
Waarom speel je het nu op de man? Ik heb overigens soms wel te klagen, hoofdpijn hequote:Op maandag 16 juli 2007 18:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Normale mensen neuken omdat het een natuurlijk iets is en zeer prettig en gezond.
Uit jouw post zou ik bijna concluderen dat je sexueel niet lekker in je vel zit.![]()
Ik weet het, ik weet het....Amanda!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef petraa het volgende:
N: Het is zo'n irritant KUT KIND
Nadia: Het is gewoon een KUT KIND
N: Ik heb zo'n hekel aan haar, vanuit de grond van mijn tenen.
Rara over wie ging dit
Moeten we dit nu echt serieus nemen ?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:22 schreef DeVinger het volgende:
Zijn die blauwe plek niet gewoon van heftige seks met Huubje?
We moeten wel opletten dat we niet alles door elkaar gaan halen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |