Ondanks die blauwe plekken is het nog steeds een plaatje.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Liekes linker dijbeen zit vol blauwe plekken. Hoezo, alleen maar zender afdoen en in vijver gooien.
[afbeelding]
De KLODDERquote:
Jezus wat een stuk vleesquote:Op maandag 16 juli 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Ondertitel: Dijbeen in Landelijke Setting.
[afbeelding]
Ofwel: hoe slijm ik iemand naar de bekquote:Op maandag 16 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Nada vindt Natasja echt een leuke moeder voor haar kindjes en zo lekker jong nog.![]()
Laat het nu al verkocht zijn, jammer Japio.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap:"als ik alle dingen op ga schrijven.....nou dan verkoopt het niet meer in het buitenland!"
(Hoor ik daar chantagepoging-2 ???)
Ik vraag me werkelijk af wie hem aanpraat dat hij met zijn huidige bagage en hangups een man van gewicht is.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap:"als ik alle dingen op ga schrijven.....nou dan verkoopt het niet meer in het buitenland!"
(Hoor ik daar chantagepoging-2 ???)
Ja, maar ze willen het nog véél vaker verkopen. Net als BB.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat het nu al verkocht zijn, jammer Japio.
Ja het is nu al aan alle landen in de wereld verkocht...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is nog niet genoeg verkochtquote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg ik dat?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja het is nu al aan alle landen in de wereld verkocht...![]()
![]()
![]()
Brian had lekker exit moeten zijn, hij mag blij zijn met een boete.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef schatje het volgende:
Brian gaat weer janken omdat ie een boete heeft gehad.
Ik denk ook niet dat iemand die format nog wil kopen en de Amerikanen al spijt hebben.quote:
Ik denk dat hij dat zelf denkt. Omdat een hoop mensen hem 'wel leuk' vinden (lees:vonden) denktquote:Op maandag 16 juli 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af wie hem aanpraat dat hij met zijn huidige bagage en hangups een man van gewicht is.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf denkt. Omdat een hoop mensen hem 'wel leuk' vinden (lees:vonden) denkt
hij nu dat hij een tweede Theo Maassen is. Hij vergeet alleen dat we al zijn leukheid nu wel zo'n beetje
gezien hebben.......
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Op een Jaap?quote:Lieke drijft ondertussen rustig op een Jaap in het zwembad
Ja, ik denk ook dat hij het grootste gedeelte zelf verzint... om zichzelf op te peppen. Maar hij zei ook dat hooggeplaatste mensen zeiden dat hij 'het' in zich had. Jaaps leukheid wordt pas leuk als hij echt naar zichzelf kan kijken en verantwoordelijk voor zichzelf wil zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf denkt. Omdat een hoop mensen hem 'wel leuk' vinden (lees:vonden) denkt
hij nu dat hij een tweede Theo Maassen is. Hij vergeet alleen dat we al zijn leukheid nu wel zo'n beetje
gezien hebben.......
Mooooooooooooooooooooi,quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Boete, alle 6 een boete.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Dus natasia heeft niets gekregen?
Hoezo. Het is een prima format. Het ligt aan de redactie van het programma hoezeer je het uit de hand laat lopen. In NL hebben ze het duidelijk verkeerd gedaan (na gisteren). In het buitenland kunnen ze van die fouten leren.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand die format nog wil kopen en de Amerikanen al spijt hebben.
Ja hoor, iedereen uitgezonderd H&L.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Ja hoor, haar zinquote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Inderdaad, ik ga Japio niet meer bezoeken of bekijken na de Kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
gezien hebben.......
Ik denk dat je in the U.S.A. na geweld gelijk buiten staat.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand die format nog wil kopen en de Amerikanen al spijt hebben.
Een boete, that's it. Alleen Huub en Lieke niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Neuh want het boeit ze niet. Ze vinden het zelfs raar dat Huub en Lieke geen boete hebben gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |