Ik vind het te weinig te laat. Ik verdenk ze er sterk van pas in actie te zijn gekomen na de massale verontwaardiging op fora en via mails en dergelijke.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel goed van TIEN , de toon in de brief is erg duidelijk: Misselijkmakend, ver beneden peil! Helaas heeft het geen enkele invloed op de aso's daar.. ze hebben geen enkel besef van fatsoen.

Tuurlijk, maar daar staat FOK regelmatig vol mee. Ik hanteer ook , volgens mij en ik dacht of denk, maar dat werkt niet voor iedereen zo dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel een klein beetje belangrijk. Vannacht ging het over in hoeverre Flens nou echt direkt de boel zit aan te sturen daar achter. Dat is dus ook absoluut niet zeker, want als direkteur heeft ze wel iets anders te doen. Toch praat iedereen elkaar na omdat er users zijn die dingen als vaststaande feiten brengen. Misschien voor jou niet zo erg hoor, maar ik praat liever geen geruchten na![]()

Vergis je niet. Dit is geen big brother hè. De gouden kooi loopt al véél langer.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
zal misschien een paar weken duren en daarna is iedereen het weer vergeten

Tien is bijna definitief gezien. En sjon kent geen schaamte.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze dus niet omdat dat altijd uitkomt. Dan willen ze dus allemaal die 10.000 terug. Gewoon even logisch nadenken. Een TV zender als TIEN kan zoiets gewoon niet maken omdat de kans op schandalen dan wel erg groot wordt.

quote:Op maandag 16 juli 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... TIEN gaat mensen zwart geld geven... komt toch nooit uit. Tuurlijk joh. Is goed![]()
Slaap lekker.

volop gelul dusquote:Op maandag 16 juli 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Lieke: De beste boete uit mijn leven, er zijn goeie dingen uit voortgekomen, maar daar kan ik nog niks over zeggen.
Lekker vaag weer.

een beetje ........quote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Tien is bijna definitief gezien. En sjon kent geen schaamte.
Scan, je bent een gewaardeerd cosser, maar af en toe... hoe zei Maxima dat..![]()
![]()

Lieke heeft die blauwe plekken op haar lichaam zelf toegebracht. DAT IS HET NATUURLIJK !!!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:15 schreef Meganog het volgende:
Amanda: "Ik heb niet geknepen niet gekrabt; niks."
Nadia: "Ik ook niet".

dat suffe ordinaire krijsende 3-tal is niet om te horenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:23 schreef Marrije het volgende:
Dat lachje van Nadia is niet om aan te horen.

quote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat suffe ordinaire krijsende 3-tal is niet om te horen

Ik heb niet alle cossen van vandaag gelezen/gezien maar zijn er caps van lieke's been?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke heeft die blauwe plekken op haar lichaam zelf toegebracht. DAT IS HET NATUURLIJK !!!

Dat heeft Huub gedaan! Huub moet dus maar wegquote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke heeft die blauwe plekken op haar lichaam zelf toegebracht. DAT IS HET NATUURLIJK !!!

Jaja... Laat ik nou exact hetzelfde over ... ach laat maar. Is toch een gebed zonder einde.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Tien is bijna definitief gezien. En sjon kent geen schaamte.
Scan, je bent een gewaardeerd cosser, maar af en toe... hoe zei Maxima dat..![]()
![]()

Ja, Bart was er redelijk snel achter. De rest blijft al hijgend naar een nooit te verkrijgen miljoen achter.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef CoT het volgende:
Filmpje van Jaap gezien
Die komt er ook eindelijk achter dat die door Talpa gebruikt wordt
Bart zag dat idd heel lang geleden al in

Dat zei Jaap ook!!! Waarom denk je dat erna een streamlock volgde.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... net als volgens 90% van FOK (gok ik) Jaap net zei dat het eieren gooien op Judith opdracht va de redactie was. Fokkers zijn erg goed in dingen interpreteren.

Clipser is zo verschrikkelijk traag, ik zal het ook proberen maar eh... sukses ermeequote:Op maandag 16 juli 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
1/ http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30771&sess=794
2/ http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30773&sess=794
3/ http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30774&sess=794
Misschien brengt dit helderheid, ik ga even luisteren. Gesprek Amanda en Brian.![]()

Heb je het tegen mij? Ik haal deze van VOL, doe dat niet zelf, dus dim even zeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens met clipser en gebruik een fatsoenlijke upload?

Zeker weten. De bedoeling was het totaal te ontkennen, maar ze konden er gewoon niet meer onderuit.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het te weinig te laat. Ik verdenk ze er sterk van pas in actie te zijn gekomen na de massale verontwaardiging op fora en via mails en dergelijke.

Ja ik weet het, maar het zijn de enige filmpjes op dit moment. Staan op VOL, ik vergat ze te bedanken.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Clipser is zo verschrikkelijk traag, ik zal het ook proberen maar eh... sukses ermee![]()

Ja, scan die ziet het verkeerd... en jullie zien het goed. Laten we het daar op houdenquote:

quote:Op maandag 16 juli 2007 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens met clipser en gebruik een fatsoenlijke upload?

Kijk ook even naar haar linker bovenarm.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Liekes linker dijbeen zit vol blauwe plekken. Hoezo, alleen maar zender afdoen en in vijver gooien.

GVD, niet normaal zeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Liekes linker dijbeen zit vol blauwe plekken. Hoezo, alleen maar zender afdoen en in vijver gooien.
[afbeelding]

Juist, dat denk ik ook. Hij mag zijn ondernemingsplan afmaken en inleveren. Dat vinden ze achter natuurlijk helemaal gweldig en hij mag het uitvoeren (in een ver land of zo)quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef CoT het volgende:
Jaap zal wel getoneelhaakt worden

Iemand 10000 euro zwart uit betalen kan niet volgens Scan. Maar ze denken er volgens diezelfde Scan wel over na om iets wat heel veel mensen hebben gezien in de doofpot te stoppen. Dat is logisch???quote:Op maandag 16 juli 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. De bedoeling was het totaal te ontkennen, maar ze konden er gewoon niet meer onderuit.

Jaap heeft weer wat kruid om mee te schieten, hij gaat dit dus weer uitspelen "achter"quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef CoT het volgende:
Jaap zal wel getoneelhaakt worden

quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk ook even naar haar linker bovenarm.

Nee Scan, je bent de beste en meest gewaardeerde hier; onmisbaar!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, scan die ziet het verkeerd... en jullie zien het goed. Laten we het daar op houden

ach .. daar hebben ze vast weer een verklaring voor ........quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |