juistquote:Op maandag 16 juli 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Flens. Brian zei dat hij een tijdje terug met JdM had gesproken, niet vanochtend.
Op zich is dat ook zo. Maar de angel zit ook niet primair in hem. Zijn nest, het gezin waar hij uit voortkomt is lower dan low. Op zich..... had het best wat met hem kunnen worden denk ik. Op zich was die ex van hem best een fatsoenlijk mens, met een normaal denkvermogen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef Meganog het volgende:
Brian heeft achter vaak gezegd dat er geen einde aan zit.
Hij relativeert meer vindt hij zelf. Hij weet van zichzelf dat hij verbeterd is.
Dank je voor deze info.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft vorige week ontslag genomen bij de DGK omdat hij niet achter het "product" kon staan! Dus ze zijn er, maar de goeden gaan weg. Het uitschot blijft over.
Daar ben ik ook bang voor. Top trouwens van je vriend.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft vorige week ontslag genomen bij de DGK omdat hij niet achter het "product" kon staan! Dus ze zijn er, maar de goeden gaan weg. Het uitschot blijft over.
Ja, mensen die staan te juichen rondom een misdaad snappen ook nooit dat ze iets fout hebben gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:54 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom Dennis een boete heeft is mij een raadsel
Als ze echt consequent waren geweest zou Brian er in de 2de maand als eerste uit gemoeten hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kijk dat filmpje nog is een keer...Huub slaat, schopt en spuugt. Dat is ook een boeite waard, maar nee hoor, was allemaal geoorloofd.![]()
Zelfde met dat boek afpakken...lekker belangrijk dat iemand je boek pakt. Maar nee, huub flipt hem en gaat als een gestoorde zitten trappen...hoor je ook niemand meer over.![]()
Brian zegt gewoon waar het op staat...Ze zijn met die straffen niet consequent en dat is bullshit.Dat hij die boete krijgt maakt hem niet uit. Het gaat erom dat wat Huub doet helemaal niet een onderwerp van gesprek is.
![]()
Geef hem maar een dikke kus en een vet compliment!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Medeplichtig aan verkrachting en poging tot moord.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:54 schreef Rotterdammert het volgende:
Nu pas?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het valt mij op hoe groot het kind in Jaap nog is. Daarnaast vraag ik mij af of die boetes wel echt geïnd zullen worden. Sylvia heeft die 10.000 terug gehad en ik denk Eric ook. Er wordt aan alle kanten gesjoemeld enkel en alleen om spraakmakende tv. De bewoners zijn pionnen in het spel.
Is maar weer eens heel duidelijk geworden,Natasia die verteld dat zij en Suzanne van Achter vet hebben zitten lachen en Natasia ook nog eens een compliment gaf dat zij het goed had gedaan.Ik zie trouwens net op het filmpje dat Nadia in de private nog even meld dat zij zich om moeten kleden en zender af voordat zij Lieke en Huub gaan aanvallen.Iedereen op het forum zag het al aankomen dat,dat niet goed kon gaan en die onbekwame Febo geeft nog even instructies.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat er structureel iets mis is met de FEBO wist ik al, maar dit is toch te gek voor woorden. Het is puur uitlokking van geweld door mensen zo tegen elkaar op te zetten.
Dennis heeft heel erg meegedacht over het plan hoor !!! Je kunt wel zeggenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:54 schreef Rotterdammert het volgende:
Preciesquote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als ze echt consequent waren geweest zou Brian er in de 2de maand als eerste uit gemoeten hebben.
Brian was de eerste die:
- Drank gooide (Nena)
- Schelden met ziekte en hoer etc (Nena)
- Persoonlijke spullen weggooien ( de koffer van Huub)
Ik zit met open mond te luisterenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:59 schreef Marrije het volgende:
Hoe rekent Natas, het geld dat ze kwijt is aan boetes verdient ze met 4 uur in haar tieten zitten??
Lekker belangrijk als je ze je in de vijver gooien. Werd pas een para zooitje toen er een worsteling ontstond.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub had alles maar over zich heen moeten laten komen??
Ja, bij nog meer boetes laat ze er nog meer siliconen instoppenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:59 schreef Marrije het volgende:
Hoe rekent Natas, het geld dat ze kwijt is aan boetes verdient ze met 4 uur in haar tieten zitten??
Het schoppen naar Stephan is natuurlijk wat erger dan de dingen die je opnoemt, dat was het eerste incident waar geweld bij voor kwam. Maar dat was tijdens dat uitje (zwembad?) dus off-camera, en dan mag het natuurlijk ineens wel. Wat de streamers niet zien is niet gebeurd. Net als dat gevecht tussen Huub en Brian op de parkeerplaats. Op de manier waarop ze daar over gepraat hebben schijnt dat best wel heftig geweest te zijn... Maar geen cameras, dus niets gebeurd...quote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ze echt consequent waren geweest zou Brian er in de 2de maand als eerste uit gemoeten hebben.
Brian was de eerste die:
- Drank gooide (Nena)
Hoe weet je dat zij die 10.000 terug hebben gehad?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het valt mij op hoe groot het kind in Jaap nog is. Daarnaast vraag ik mij af of die boetes wel echt geïnd zullen worden. Sylvia heeft die 10.000 terug gehad en ik denk Eric ook. Er wordt aan alle kanten gesjoemeld enkel en alleen om spraakmakende tv. De bewoners zijn pionnen in het spel.
Je brengt dit weer als feit, dus dan is mijn vraag: hoe weet je dat?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deborah Flens EN de hele grote baas ( JdM ) zijn geweest
Het ging niet om dat boek, maar om de vinger van Huub...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef T-lex het volgende:
Maar neem dan dat verhaal met dat boek. Wat een ramp zeg als ze dat afpakken. Ja dan zou ik ook helemaal uit m'n stekker gaan.Arme huubje...
![]()
Huub is zeker niet heilig, maar "achter" zag deze confrontatie aankomen, ze zaten allemaal vol adrealine, ik zat achter mijn PC te kijken en riep PRODUKTIE NU DIT STOPPEN, dat hadden ze achter ook kunnen doen. Het gaat mij echt om het gevecht van gisteren, niet over eerdere gebeurtenissen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kijk dat filmpje nog is een keer...Huub slaat, schopt en spuugt. Dat is ook een boeite waard, maar nee hoor, was allemaal geoorloofd.![]()
Zelfde met dat boek afpakken...lekker belangrijk dat iemand je boek pakt. Maar nee, huub flipt hem en gaat als een gestoorde zitten trappen...hoor je ook niemand meer over.![]()
Brian zegt gewoon waar het op staat...Ze zijn met die straffen niet consequent en dat is bullshit.Dat hij die boete krijgt maakt hem niet uit. Het gaat erom dat wat Huub doet helemaal niet een onderwerp van gesprek is.
![]()
Dat vertelden ze tussen de regels door in termen als "Dat is achter geregeld" ed.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zij die 10.000 terug hebben gehad?![]()
Heel simpel, stonden voor al die dingen al straffen dan...nee.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian was de eerste die:
- Drank gooide (Nena)
Die lul kan alleen maar de boel ophitsen, de rest van de tijd hij met zijn handen in zij n zakken.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef Meganog het volgende:
Dennis leert wel van de boetes. Bij hem werkt het wel.
Ze beginnen weer over het provoceren.
Idd.. Ik las net nog weer dat Sylvia haar 10.000 euro heeft terug gekregen. Werd ook even als feit neergedropt.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Je brengt dit weer als feit, dus dan is mijn vraag: hoe weet je dat?![]()
Belachelijk. Ze houden zich niet eens aan hun eigen regels.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vertelden ze tussen de regels door in termen als "Dat is achter geregeld" ed.
"Amanda luistert aandachtig"...die zat er alleen maar doorheen te kwekken.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Yollie het volgende:
Nadia is bij zichzelf te rade gegaan over al het geruzie in De Gouden Kooi. “Ik ben echt van mezelf geschrokken”, laat Nadia weten. "Ik wil gewoon wel bij mezelf blijven en ik keur mijn eigen gedrag niet goed!” Amanda, Natasia en Huub luisteren aandachtig. ”Vind je zelf dat je een grens bent overgegaan?”, vraagt Huub. “Ja, vind ik wel”, zegt Nadia. Tja, het berouw komt altijd na de zonde!
bron 10
Wat zetten ze het toch weer voordelig neer, Nadia blijft namelijk wel gewoon doorgaan.
Jep... net als volgens 90% van FOK (gok ik) Jaap net zei dat het eieren gooien op Judith opdracht va de redactie was. Fokkers zijn erg goed in dingen interpreteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vertelden ze tussen de regels door in termen als "Dat is achter geregeld" ed.
Er blinkt daar haast niemand uit in zelfreflexie (ik hoop dat ik het goed schrijf)quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft het al vanaf het begin over het provoceren van Huub, maar speelt nu de vermoorde onschuld. Het verschil tussen provoceren om geweld uit te lokken of om discussies uit te lokken is hem onduidelijk.
Jij dropt ook van alles als vaststaande feiten.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd.. Ik las net nog weer dat Sylvia haar 10.000 euro heeft terug gekregen. Werd ook even als feit neergedropt.
Daarom... Achter is zo schuldig als het maar kan! Charles Manson liet het smerige werk ook door zijn hoeren opknappen!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Is maar weer eens heel duidelijk geworden,Natasia die verteld dat zij en Suzanne van Achter vet hebben zitten lachen en Natasia ook nog eens een compliment gaf dat zij het goed had gedaan.Ik zie trouwens net op het filmpje dat Nadia in de private nog even meld dat zij zich om moeten kleden en zender af voordat zij Lieke en Huub gaan aanvallen.Iedereen op het forum zag het al aankomen dat,dat niet goed kon gaan en die onbekwame Febo geeft nog even instructies.
En nu ben je betrapt op humor.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, bij nog meer boetes laat ze er nog meer siliconen instoppen
Dat is een feit. Ook Jaap vertelde gisteren nog dat hij niet weg kon vanwege dat geld. Maar dat hij het dan net zoals Syliva wel zou regelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd.. Ik las net nog weer dat Sylvia haar 10.000 euro heeft terug gekregen. Werd ook even als feit neergedropt.
Omdat Brian het zeiquote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Je brengt dit weer als feit, dus dan is mijn vraag: hoe weet je dat?![]()
Lijkt me sterk dat HiziHairverhaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
Vanmorgen meldde iemand dat Hizi Hair gestopt zou zijn met sponsoring.
Indien dit klopt, is te hopen dat niet weer een of andere malloot een aktie tegen zo'n sponsor opzet zoals is gebeurd tegen AH.
Vele bedrijven en middenstanders hebben met goede bedoelingen meegedaan aan dit ''experiment'' en zijn besodemieterd door Talpa/10. Hopelijk haken de laatsten ook af.
ontevreden infantiele slappe bek, smerige behaarde benen als in AAP, uitstraling en het tuig dat erom heen hangt. Vooral die oversekste Nadia.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Ik vind het soms lastig op het eerste gezicht Huub van Dennis te onderscheiden. Donker haar, bril, shirtje...
[afbeelding]
Ja, en dat 'regelen' betekent natuurlijk dat ze het terug hebben gekregen. I love fok conclusies. Dit is ook weer iets waar je even iets verder moet denken (niet lullig bedoeld). Als Sylvia de 10.000 terug krijgt, moeten ze dat dus allemaal terug krijgen anders volgen er onherroepelijk vele rechtzaken. Kán dus niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een feit. Ook Jaap vertelde gisteren nog dat hij niet weg kon vanwege dat geld. Maar dat hij het dan net zoals Syliva wel zou regelen.
Sorry BSOL, Brian zei dat hij onlangs nog een gesprek had gehad met JdM, niet vanochtend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |