Clipser is zo verschrikkelijk traag, ik zal het ook proberen maar eh... sukses ermeequote:Op maandag 16 juli 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
1/ http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30771&sess=794
2/ http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30773&sess=794
3/ http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30774&sess=794
Misschien brengt dit helderheid, ik ga even luisteren. Gesprek Amanda en Brian.![]()
Heb je het tegen mij? Ik haal deze van VOL, doe dat niet zelf, dus dim even zeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens met clipser en gebruik een fatsoenlijke upload?
Zeker weten. De bedoeling was het totaal te ontkennen, maar ze konden er gewoon niet meer onderuit.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het te weinig te laat. Ik verdenk ze er sterk van pas in actie te zijn gekomen na de massale verontwaardiging op fora en via mails en dergelijke.
Ja ik weet het, maar het zijn de enige filmpjes op dit moment. Staan op VOL, ik vergat ze te bedanken.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Clipser is zo verschrikkelijk traag, ik zal het ook proberen maar eh... sukses ermee![]()
Ja, scan die ziet het verkeerd... en jullie zien het goed. Laten we het daar op houdenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens met clipser en gebruik een fatsoenlijke upload?
Kijk ook even naar haar linker bovenarm.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Liekes linker dijbeen zit vol blauwe plekken. Hoezo, alleen maar zender afdoen en in vijver gooien.
GVD, niet normaal zeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Liekes linker dijbeen zit vol blauwe plekken. Hoezo, alleen maar zender afdoen en in vijver gooien.
[afbeelding]
Juist, dat denk ik ook. Hij mag zijn ondernemingsplan afmaken en inleveren. Dat vinden ze achter natuurlijk helemaal gweldig en hij mag het uitvoeren (in een ver land of zo)quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef CoT het volgende:
Jaap zal wel getoneelhaakt worden
Iemand 10000 euro zwart uit betalen kan niet volgens Scan. Maar ze denken er volgens diezelfde Scan wel over na om iets wat heel veel mensen hebben gezien in de doofpot te stoppen. Dat is logisch???quote:Op maandag 16 juli 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. De bedoeling was het totaal te ontkennen, maar ze konden er gewoon niet meer onderuit.
Jaap heeft weer wat kruid om mee te schieten, hij gaat dit dus weer uitspelen "achter"quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef CoT het volgende:
Jaap zal wel getoneelhaakt worden
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk ook even naar haar linker bovenarm.
Nee Scan, je bent de beste en meest gewaardeerde hier; onmisbaar!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, scan die ziet het verkeerd... en jullie zien het goed. Laten we het daar op houden
ach .. daar hebben ze vast weer een verklaring voor ........quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |