Ondanks die blauwe plekken is het nog steeds een plaatje.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Liekes linker dijbeen zit vol blauwe plekken. Hoezo, alleen maar zender afdoen en in vijver gooien.
[afbeelding]
De KLODDERquote:
Jezus wat een stuk vleesquote:Op maandag 16 juli 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Ondertitel: Dijbeen in Landelijke Setting.
[afbeelding]
Ofwel: hoe slijm ik iemand naar de bekquote:Op maandag 16 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Nada vindt Natasja echt een leuke moeder voor haar kindjes en zo lekker jong nog.![]()
Laat het nu al verkocht zijn, jammer Japio.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap:"als ik alle dingen op ga schrijven.....nou dan verkoopt het niet meer in het buitenland!"
(Hoor ik daar chantagepoging-2 ???)
Ik vraag me werkelijk af wie hem aanpraat dat hij met zijn huidige bagage en hangups een man van gewicht is.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap:"als ik alle dingen op ga schrijven.....nou dan verkoopt het niet meer in het buitenland!"
Ja, maar ze willen het nog véél vaker verkopen. Net als BB.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat het nu al verkocht zijn, jammer Japio.
Ja het is nu al aan alle landen in de wereld verkocht...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is nog niet genoeg verkochtquote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg ik dat?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja het is nu al aan alle landen in de wereld verkocht...![]()
![]()
![]()
Brian had lekker exit moeten zijn, hij mag blij zijn met een boete.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef schatje het volgende:
Brian gaat weer janken omdat ie een boete heeft gehad.
Ik denk ook niet dat iemand die format nog wil kopen en de Amerikanen al spijt hebben.quote:
Ik denk dat hij dat zelf denkt. Omdat een hoop mensen hem 'wel leuk' vinden (lees:vonden) denktquote:Op maandag 16 juli 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af wie hem aanpraat dat hij met zijn huidige bagage en hangups een man van gewicht is.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf denkt. Omdat een hoop mensen hem 'wel leuk' vinden (lees:vonden) denkt
hij nu dat hij een tweede Theo Maassen is. Hij vergeet alleen dat we al zijn leukheid nu wel zo'n beetje
gezien hebben.......
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Op een Jaap?quote:Lieke drijft ondertussen rustig op een Jaap in het zwembad
Ja, ik denk ook dat hij het grootste gedeelte zelf verzint... om zichzelf op te peppen. Maar hij zei ook dat hooggeplaatste mensen zeiden dat hij 'het' in zich had. Jaaps leukheid wordt pas leuk als hij echt naar zichzelf kan kijken en verantwoordelijk voor zichzelf wil zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf denkt. Omdat een hoop mensen hem 'wel leuk' vinden (lees:vonden) denkt
hij nu dat hij een tweede Theo Maassen is. Hij vergeet alleen dat we al zijn leukheid nu wel zo'n beetje
gezien hebben.......
Mooooooooooooooooooooi,quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Boete, alle 6 een boete.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Dus natasia heeft niets gekregen?
Hoezo. Het is een prima format. Het ligt aan de redactie van het programma hoezeer je het uit de hand laat lopen. In NL hebben ze het duidelijk verkeerd gedaan (na gisteren). In het buitenland kunnen ze van die fouten leren.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand die format nog wil kopen en de Amerikanen al spijt hebben.
Ja hoor, iedereen uitgezonderd H&L.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Ja hoor, haar zinquote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Inderdaad, ik ga Japio niet meer bezoeken of bekijken na de Kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
gezien hebben.......
Ik denk dat je in the U.S.A. na geweld gelijk buiten staat.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand die format nog wil kopen en de Amerikanen al spijt hebben.
Een boete, that's it. Alleen Huub en Lieke niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
Neuh want het boeit ze niet. Ze vinden het zelfs raar dat Huub en Lieke geen boete hebben gehad.quote:
Meestal gebruiken ze wel het format, maar dan met andere regels.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo. Het is een prima format. Het ligt aan de redactie van het programma hoezeer je het uit de hand laat lopen. In NL hebben ze het duidelijk verkeerd gedaan (na gisteren). In het buitenland kunnen ze van die fouten leren.
Ik kan me het ook niet voorstellen dat het leuk is. Hij wil dan iedere avond om 20h zijn eigenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga Japio niet meer bezoeken of bekijken na de Kooi.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef mazaru het volgende:
Als wij hier al zo veel walging voelen voor die zes, wat moeten Lieke en Huub dan wel niet voelen?
Of hun familie?
Ja, want daar zijn ze heel erg tegen geweld. (films met geweld zijn 12 jaar en ouder of alle leeftijden. Films met een blote tiet zijn 16 jaar en ouder). Verder beginnen ze daar ook niet snel oorlogen enzo.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat je in the U.S.A. na geweld gelijk buiten staat.
Dat is natuurlijk waar maar stilletjes hoop ik van niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo. Het is een prima format. Het ligt aan de redactie van het programma hoezeer je het uit de hand laat lopen. In NL hebben ze het duidelijk verkeerd gedaan (na gisteren). In het buitenland kunnen ze van die fouten leren.
Wat was poging 1?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef dgk_fan het volgende:
Dat zijn wij natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 16:57 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
![]()
En alle fatsoenlijke mensen die hiermee geconfronteerd worden.....
Ik wel. Stiekem mag ik JdM wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar maar stilletjes hoop ik van niet.
Schatjeeeequote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)en_vs_sterk_ges.htmlquote:Op maandag 16 juli 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, want daar zijn ze heel erg tegen geweld. (films met geweld zijn 12 jaar en ouder of alle leeftijden. Films met een blote tiet zijn 16 jaar en ouder). Verder beginnen ze daar ook niet snel oorlogen enzo.
Nee Scan, dit programma is slecht voorbereid, en nog veel slechter gemaakt door incompetente mensen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Stiekem mag ik JdM wel.Hoe meer mensen op hem kotsen, hoe leuker ik hem vind. Dus ik vind hem inmiddels héél leuk.
Jep.. dat bedoelde ik dus. Zeer gewelddadig volkje. Ze groeien er mee op.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef Borga het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)en_vs_sterk_ges.html
En nou vind ik jou opeens een stuk minder leuk, en ook niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Stiekem mag ik JdM wel.Hoe meer mensen op hem kotsen, hoe leuker ik hem vind. Dus ik vind hem inmiddels héél leuk.
Jaap is een kinderachtig ventje. Hij wil niet onder ogen zien waaraan hij gisteren heeft meegewerkt.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap: "Ik wil focking weg hier"
En vergeet niet de verkeerde keuze van bewoners.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee Scan, dit programma is slecht voorbereid, en nog veel slechter gemaakt door incompetente mensen.![]()
Die moeten eerst nog even door de censuur. Maar hij zal ze vandaag nog wel krijgen. Een extra steuntje in de rug van Stijnquote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef heracles het volgende:
Waar blijven al die kaartjes voor huub eigenlijk? Ik had ze toch vandaag of morgen verwacht.
Jaap is een KLODDERquote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap is een kinderachtig ventje. Hij wil niet onder ogen zien waaraan hij gisteren heeft meegewerkt.
Omdat ik JdM wel mag? Dus wij volgen hier al heel veel maanden een programma met toch overwgend vrij veel plezier, maar je mag de bedenker/maker ervan niet leuk vinden? Ik kaats de bal terug; ik ga jou vanaf nu niet serieus meer nemenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
[..]
En nou vind ik jou opeens een stuk minder leuk, en ook niet meer serieus te nemen.
Voor mij mag hij, staatsmongool number one, opzouten .quote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap voelt trouwens ook een "Staak-Jaap" opkomen.....
Ik overschat Jaap zeker niet qua inlevingsvermogen in een ander...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap is een kinderachtig ventje. Hij wil niet onder ogen zien waaraan hij gisteren heeft meegewerkt.
Dat is een van de zaken die vallen onder voorbereiding.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vergeet niet de verkeerde keuze van bewoners.
Het is een zeer goed format, maar de redactie heeft het uit de hand laten lopen vanwege hun drang om bepaalde bewoners er in te WILLEN houden. Daardoor moesten ze de regels wel aanpassen en dat hadden ze in feite niet moeten doen. Maar dan had je inmiddels al wel 30 wannabe miljonairs gehad.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee Scan, dit programma is slecht voorbereid, en nog veel slechter gemaakt door incompetente mensen.![]()
link Opnieuw fysiek geweld in De Gouden Kooiquote:Door Danny (Administrator) - maandag 16 juli 2007 @ 16:49 - (Niveau 0)
Kan dit programma die gewoon doodgezwegen worden? Begin er sterk over na te denken ons eigen DGK forum ook te sluiten. Dit is slecht voor zelfs ONZE naam
Ow, filmpjes hoef ik niet te zien om te weten dat het te debiel voor woorden is.
In het begin heb ik ook gedacht dat hij misschien een Asperger was of licht autistisch. Maar dat geloof ik allang niet meer. Om de een of andere reden is Jaap voornamelijk met zichzelf gepreoccupeerd... en ik denk dat dat niet eens aan zijn moeder of het overlijden van zijn broertje hoeft te liggen. Jaap vindt stelselmatig dat hij tekort komt en wordt benadeeld in het leven.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik overschat Jaap zeker niet qua inlevingsvermogen in een ander...![]()
Autistische trekjes zijn hem niet vreemd....
MUTEquote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een zeer goed format, maar de redactie heeft het uit de hand laten lopen vanwege hun drang om bepaalde bewoners er in te WILLEN houden. Daardoor moesten ze de regels wel aanpassen en dat hadden ze in feite niet moeten doen. Maar dan had je inmiddels al wel 30 wannabe miljonairs gehad.
mag ik u er even op wijzen dat de zgn boetes niks voorstellenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef Pritt het volgende:
Zo'n straf in geldvorm is natuurlijk relatief.
Achteraf (einde spel) kan zo'n boete natuurlijk linea recta herzien worden.
Zo sus je de gemoederen en je schaadt niemand.
Zal me niks verbazen als ze wel gewoon hun 10k terug krijgen ipv de verminderde versie.
Je kan niet alles voorbereiden, vergeet niet dat dit een experiment is. En dan ook nog voor de eerste keer. Je kan / kon nooit inschatten hoe mensen zich gaan gedragen wanneer ze voor 'ik weet niet hoelang' in zo een hok worden opgeslotenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is een van de zaken die vallen onder voorbereiding.
Ik kan er niet mee zitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
link Opnieuw fysiek geweld in De Gouden Kooi
Nou jongens![]()
Triest.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
link Opnieuw fysiek geweld in De Gouden Kooi
Nou jongens![]()
Niet gedacht dat wij het nog eens eens zouden worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Je kan niet alles voorbereiden, vergeet niet dat dit een experiment is. En dan ook nog voor de eerste keer. Je kan / kon nooit inschatten hoe mensen zich gaan gedragen wanneer ze voor 'ik weet niet hoelang' in zo een hok worden opgesloten
'quote:Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef Liess het volgende:
Mijne had er al moeten zijn, vrijdag verstuurd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |