Ondanks die blauwe plekken is het nog steeds een plaatje.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Liekes linker dijbeen zit vol blauwe plekken. Hoezo, alleen maar zender afdoen en in vijver gooien.
[afbeelding]
De KLODDERquote:
Jezus wat een stuk vleesquote:Op maandag 16 juli 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Ondertitel: Dijbeen in Landelijke Setting.
[afbeelding]
Ofwel: hoe slijm ik iemand naar de bekquote:Op maandag 16 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Nada vindt Natasja echt een leuke moeder voor haar kindjes en zo lekker jong nog.![]()
Laat het nu al verkocht zijn, jammer Japio.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap:"als ik alle dingen op ga schrijven.....nou dan verkoopt het niet meer in het buitenland!"
(Hoor ik daar chantagepoging-2 ???)
Ik vraag me werkelijk af wie hem aanpraat dat hij met zijn huidige bagage en hangups een man van gewicht is.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap:"als ik alle dingen op ga schrijven.....nou dan verkoopt het niet meer in het buitenland!"
(Hoor ik daar chantagepoging-2 ???)
Ja, maar ze willen het nog véél vaker verkopen. Net als BB.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat het nu al verkocht zijn, jammer Japio.
Ja het is nu al aan alle landen in de wereld verkocht...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is nog niet genoeg verkochtquote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |