Mootie, het is allemaal tuig, niemand uitgezonderd. Een normaal mens gaat daar niet zitten en laat zich niet lenen voor dat werk. En het grootste tuig zit daarnachter de schermen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
Onverteerbaar dat dat tuig nog steeds de schuld niet bij zichzelf zoekt....... de boetes en het filmpje zijn dus duidelijk niet afdoende. Het enige wat nog zou kunnen helpen is een breintransplantatie.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
link Opnieuw fysiek geweld in De Gouden Kooi
Nou jongens![]()
Schandalige opmerking.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mootie, het is allemaal tuig, niemand uitgezonderd. Een normaal mens gaat daar niet zitten en laat zich niet lenen voor dat werk. En het grootste tuig zit daarnachter de schermen.
gelijk beboeten met de nieuwe strenge regelsquote:Op maandag 16 juli 2007 17:45 schreef Dementor het volgende:
Amanda stak haar tong uit naar de camera
Lieskequote:Op maandag 16 juli 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik las net een opmerking over dat de boetes waarschijnlijk niks uitmaken omdat ze toch hun 10.000 euro wel krijgen mocht er een exit komen. Lieske uit Bigbrother ken ik goed en toen ze in big brother zat kreeg ze een vergoeding per dag, het lijkt me dat DGK ook een soortgelijks systeem heeft en daarom de boete´s nog minder zin hebben...
Nou valt best mee hoor, tenzij je natuurlijk bevooroordeeld bentquote:Op maandag 16 juli 2007 17:32 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Voor een passieve dennix te volgen? Triest heur
Ja, de één is een kilo fout, de ander twee pond. Als je toch een maatstaf wenst, kijk dan maar naar de uitgedeelde boetes. Lieke zit nog zonder, maar als die normaal zou zijn, zou ze er dan tussen blijven zitten?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Schandalige opmerking.
Er is een enorm verschil tussen de verschillende mensen daar qua integriteit, fatsoen etc.
Allemaal camerageil kan ik het mee eens zijn.
Mag ook wel als die nu al 6 maanden bezig is met het zelfde melodietjequote:Op maandag 16 juli 2007 17:34 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Die jij daar zat bent.
Huub speelt wel steeds beter piano
Vind jij echt dat ze aan het tuig moet toegeven en moet opstappen?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de één is een kilo fout, de ander twee pond. Als je toch een maatstaf wenst, kijk dan maar naar de uitgedeelde boetes. Lieke zit nog zonder, maar als die normaal zou zijn, zou ze er dan tussen blijven zitten?
Het is een spel waar je een hoog tuiggehalte moet hebben om te kunnen functioneren, gezien de gebeurtenissen in een half jaar tijd.
En de kans op meer dan 1 miljoen zomaar even opgeven? Natuurlijk niet. Zo'n kans krijg je nooit weer.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind jij echt dat ze aan het tuig moet toegeven en moet opstappen?
Ze had er uberhaupt nooit in moeten gaan. En ja, ze moet eruit stappen als ze echt van mening is dat ze stijl en klasse heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind jij echt dat ze aan het tuig moet toegeven en moet opstappen?
Ik kan me echt voorstellen dat dat haar eer te na is.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze had er uberhaupt nooit in moeten gaan. En ja, ze moet eruit stappen als ze echt van mening is dat ze stijl en klasse heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |