Neej hoor zijn al zekers 3 Dennisfans, wel een beetje bijblijven he!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Dat is dan wel 1 kaart per dag.........
Als ik daarmee schatrijk kan worden? JAZEKER!!! Goed voor mijzelf, goed voor mijn kinderen.. goed voor de toekomst dus. En het liep gisteren volkomen uit de hand idd, maar gelukkig is dat vandaag (kostte wel veel moeite) eindelijk gecorrigeerd (het mag niet meer).quote:Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou pertinent geen onderdeel wensen te zijn van een pest en treitershow. Jij wel?
Absoluut niet, als je natasia zoals ze nu is zou terugzetten in het begin was ze er linea recta uitgevlogen!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:12 schreef avonne het volgende:
[..]
WAS inderdaad.
Danny heeft ook vurig gepleit voor het correct toepassen van de regels in het verleden.
Het programma is niet meer wat het geweest is.
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Inderdaad, en als we dan uitgenodigd zijn bij dennis, en lekker in het zwembad rondhangen zorgen we dat er tegen die tijd nog 1 stream even beschikbaar is waar alle fokkers even op mogen kijken!!!!! en zullen we zwaaien en al onze kaartjes voorlezen hehehehehehehehe
Ik denk het wel. Je gaat toch niet vrijwillig in zo iets rondlopen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:16 schreef Nicoss het volgende:
Moet Nadia nu verplicht in dat pakje rondlopen???
Dus het liep alleen gisteren uit de hand? Die 20 keer daarvoor was het eigenlijk veel normaler?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik daarmee schatrijk kan worden? JAZEKER!!! Goed voor mijzelf, goed voor mijn kinderen.. goed voor de toekomst dus. En het liep gisteren volkomen uit de hand idd, maar gelukkig is dat vandaag (kostte wel veel moeite) eindelijk gecorrigeerd (het mag niet meer).
Ze hebben het er laatst nog over gehad. Lieke heeft vaker zin dan Huub.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij mijn weten neukt Lieke daar ook voor haar dekking, soms ook als ze liever niet wil maar Huub het voor zichzelf toch wenselijk acht om van zijn kwakkie af te komen. Beetje flauw om het Nadia te verwijten vind ik
Hiermee erken je dus dat sjondrol debielaflens en stijnzwijn er een zooitje van hebben gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou pertinent geen onderdeel wensen te zijn van een pest en treitershow. Jij wel? Ik vind dat nu eigenlijk niet zo heel intelligent om daarvoor mijzelf in een villa op te sluiten. Het lijkt mij toch meer een gebrek aan zinvolle alternatieven in de buitenwereld.
Gisteren was echt de grens over ja (vond ik). Wat daarvoor gebeurde was alle behalve mooi, maar ja... de buitenwereld is nog veel erger.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus het liep alleen gisteren uit de hand? Die 20 keer daarvoor was het eigenlijk veel normaler?
Dat zal mevrouw flensindehens niet accepteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:06 schreef Nostalgist het volgende:
Wie weet komt er nog wel een keer een brief die helemaal in het Surinaams is, en de misstanden aan de kaak stelt.....
Normale mensen neuken omdat het een natuurlijk iets is en zeer prettig en gezond.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij mijn weten neukt Lieke daar ook voor haar dekking, soms ook als ze liever niet wil maar Huub het voor zichzelf toch wenselijk acht om van zijn kwakkie af te komen. Beetje flauw om het Nadia te verwijten vind ik
Ja, natuurlijk doe ik dat!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Hiermee erken je dus dat sjondrol debielaflens en stijnzwijn er een zooitje van hebben gemaakt.![]()
Nadia half Marokkaans.....hum dan is papa zeker de Marokkaan.quote:
Als ze nog 1 keertje zo'n streek als gisteren uithaalt welquote:Op maandag 16 juli 2007 18:20 schreef Dark het volgende:
Voor Nadia kan dit programma nog wel 10 jaar duren, want zij gaat nergens!
Waarom speel je het nu op de man? Ik heb overigens soms wel te klagen, hoofdpijn hequote:Op maandag 16 juli 2007 18:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Normale mensen neuken omdat het een natuurlijk iets is en zeer prettig en gezond.
Uit jouw post zou ik bijna concluderen dat je sexueel niet lekker in je vel zit.![]()
Ik weet het, ik weet het....Amanda!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef petraa het volgende:
N: Het is zo'n irritant KUT KIND
Nadia: Het is gewoon een KUT KIND
N: Ik heb zo'n hekel aan haar, vanuit de grond van mijn tenen.
Rara over wie ging dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |