quote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar mijn kaart geldt wel namens HEEL Fok! he !!!![]()
Als er in staat dat het een jongetje is die ik graag zou willen pesten dan ja, daar schaar ik me achterquote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
jammer dat ik nu niet mee kan luisteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klasse. Huub heeft nu al de tweede kaart met een Surinaamse kreet. Natasia mag het vertalen en komt tot teksten als "Lieveling" en "Jullie zijn heel goed". De moeite die Natasia heeft om het uit te spreken is zooooooo mooi !
Lekker makkelijk zeg, zo'n opmerking. Liek zit daar voor haar toekomst. Ze heeft de kans van haar even om schatrijk te worden. Die ga je niet even opgeven door een stelletje randdebielen. Natuurlijk moet ze in feite blijven zitten. Blijven vertrouwen op de redactie, die nu dus eindelijk enigszins hebben ingegrepen. Fysiek geweld mag nu absoluut niet meer, wat Lieke's kansen in één klap enorm vergroot heeft. Zij is de enige die nog geen boete heeft gehad. Grote klasse dat ze er niet is uitgewandeld! Deze kans moet ze zich niet laten ontnemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, als ze echt karakter had, dan stapte ze op, net als Bart. Verkoop jij jezelf voor 10 K?
Ze heeft het er al over in de chill. Ze klinkt erg geirriteerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:02 schreef avonne het volgende:
[..]
jammer dat ik nu niet mee kan luisteren.
Dat zal pijn doen bij natasia!!
En bij de volgende overtreding krijgt ze dan eindelijk haar echte laatste waarschuwing. En dan nog een, en nog een, tot dat ze de villa heeft gewonnen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
Anywas, Natasja heeft nu dus een laatste allerlaatste waarschuwing?![]()
Dat zou brrrrrian nooit doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:47 schreef Dementor het volgende:
En Brian heeft het meteen over het leeg roven van een huis.
Lieke heeft veel meer karakter en stamina dan Bartje rozenwater.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, als ze echt karakter had, dan stapte ze op, net als Bart. Verkoop jij jezelf voor 10 K?
[..]
Dan ben je wel erg veranderd in een paar uurtjesquote:Op maandag 16 juli 2007 18:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zeg, zo'n opmerking. Liek zit daar voor haar toekomst. Ze heeft de kans van haar even om schatrijk te worden. Die ga je niet even opgeven door een stelletje randdebielen. Natuurlijk moet ze in feite blijven zitten. Blijven vertrouwen op de redactie, die nu dus eindelijk enigszins hebben ingegrepen. Fysiek geweld mag nu absoluut niet meer, wat Lieke's kansen in één klap enorm vergroot heeft. Zij is de enige die nog geen boete heeft gehad. Grote klasse dat ze er niet is uitgewandeld! Deze kans moet ze zich niet laten ontnemen.
Waarom zou danny het sluiten??quote:Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Brechtje het volgende:
Ik lees ookal een poosje mee samen met yvonne en wat er allemaal gebeurt vind ik echt belachelijk!![]()
Wie vooral naar huis mag van mij is natasiamaar dat zal toch niet gebeuren.
Stiekem hoop ik toch dat dit forum niet gesloten wordt door Danny, toch wel handig om soms bij te lezen en dan toch hopen dat er een exit komt..
Zonder fysiek geweld. Dat is de opzet van het prgramma.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg veranderd in een paar uurtjesJe was van mening dat het programma gestopt moest worden toch? Hou even in beeld dat het nog steeds een pestshow is en dat op die manier mensen weg getreiterd moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |