ga je toch niet op vakantie ?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
Kom op met die bank.. ik moet om 11 uur op vakantie!
Dit wordt jouw ''zomerstop cliffhanger''!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
Fijne vakantie alvast...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
hij stond al een hele minuut minimaal klaar...snel heur..whahaa....toppie...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:08 schreef Copycat het volgende:
Dank voor het snelle openen!
waargeen dan en waarom precies om 11 uur waarom niet tien over 11 ofzo...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:08 schreef Brici het volgende:
wel filmpjes maken ik wil de kopv van natasia zien als ze eruit moet
wanneer was dit????quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Repost van plaatje omdat het fucking niet normaal is.
Mogguh Puma, we zitten klaar voor waarschijnlijk een grote teleurstelling.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hij stond al een hele minuut minimaal klaar...snel heur..whahaa....toppie...
OFF TOPIC: goeie morgennnnnnnnnnnnnn
blijven rare ledenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
nas krijgt geen hap door haar keel en rat is zo hyper
Nee... 's ochtends zijn er maar 2 streams..... 2 camera's staan dan vaak op het hek.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
we zien nog steeds het hek op de streams .........zou dat een betekenis hebben?
die is heel vaak in beeld als we maar twee streams hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
Denk het niet, is vaak zo in de ochtend.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
kun je die stream er niet opzetten hier of hebben ze het zo beveiligd dat dat niet mogelijk isquote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
Goeiemorgen, eigenlijk verwacht ik helemaal niks, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goedemorgen. Hopelijk krijgen we dadelijk geen bordje in beeld met "De Miljonairs zijn over 1 uur terug"
zou me eerlijk gezegd niets verbazen, of Jaap wordt gearresteerd wegens zijn medewerking aan de chantage van laatstquote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goedemorgen. Hopelijk krijgen we dadelijk geen bordje in beeld met "De Miljonairs zijn over 1 uur terug"
jammer van dat he...erg achter aan....had namelijk ook vanochtend kunnen zijn ....maar anyway....als natasia vandaag niet exit is...ga ik waardan ook een klacht indienen...of het nou bij de kinderbescherming is of gewoon via rechtshulp effe checken of je een klacht in kan dienen tegen zulke acties...ik haat natasia inmiddels..echt haten..gewoon dat je liever haar bloed op de grond ziet dan een lach op haar gezicht...quote:
Op VOL wordt er ongetwijfeld een filmpje van worden gemaaktquote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef grazygirl het volgende:
[..]
blijven rare leden
off topic: de link die je doorgaf daar kijk ik altijd naar, het is nog niet zo heel heftig met het gebuffer maar dat zal straks wel zo zijn denk ik, en ik krijg ook vaak de melding als ik fok wil openen dat de pagina niet kan openen, misschien ligt het aan mijn draadloze laptopverbindin, maar goed we redden het wel![]()
De komende minuten gaan voor mij bepalen of ik uberhaubt nog naar één uitzending zal kijken, laat staan ooit zal betalen voor streams.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:12 schreef waxmask het volgende:
De aankomende beslissing gaat weer bepalen of ik volgende keer mijn streams betaal ja of te nee.
Zit er dik inquote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goedzo.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Repost van plaatje omdat het fucking niet normaal is.
Hier kan je ook 4 streams tegelijk volgen:quote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben gezwicht
ga toch ff streamen vanochtend dacht ik maar mijn streams van hidio doen t niet
iemand andere please?
Nope, aan de eettafel te ontbijten.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Copycat het volgende:
Zitten ze al op de bank?
Het lijkt echt of Huub niet doorheeft dat de haat van de anderen echt is, dat het niet alleen spelgerelateerd is. Hij denkt waarschijnlijk dat het tuig genoeg hersencapaciteit heeft om spel van realiteit te onderscheiden.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef solara4 het volgende:
ik vind het ook gweldig dat Huub er gewoon bij zit en normaal doet
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben gezwicht
iemand andere please?
Die kans is groter dan een exit voor Natasia.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Vanaf nu wordt er strenger opgetreden tegen mensen die bijv Natasia vergelijken met een aap of andere zaken die met haar huidskleur te maken hebben.
Reden: het is racistisch.
Vind je van niet?
Jammer, wij vinden van wel, dus denk daaraan als je post want het kan je een ban opleveren.
Discriminatie op grond van ras, sexuele voorkeur etc. zijn volgens de FOK!-policy verboden (en ook volgens de wet trouwens).
Het forum moet een prettige plek zijn om te posten en lezen voor iedereen, en dat is het niet als er met dit soort termen gegooid wordt.
En daarbij, iemand als Natasia heeft genoeg andere eigenschappen waar je op af kunt geven, dus ga daar maar creatief mee doen.
precies...dit weekend houd mijn stream op dus...we zullen zien of lenny bij koopt..of dat hij gewoon een dikke zak strond opstuurd..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
De komende minuten gaan voor mij bepalen of ik uberhaubt nog naar één uitzending zal kijken, laat staan ooit zal betalen voor streams.
Linken leggen met zijn eigen realiteit is nooit zijn sterkste kant geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef akveor het volgende:
Brian leest een stukje in de krant: Iemand doodgestoken na ruzie door pesterij.... tjonge jonge...
Onmogelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben gezwicht
iemand andere please?
5 dagen Walibi met de kids.. en om 11 uur komt mijn moeder voor rijden om ons te bregen. Ik geloof niet dat ze het kan waarderen als ik zeg "nog effe niet, ik moet DGK kijken".quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
waargeen dan en waarom precies om 11 uur waarom niet tien over 11 ofzo...
Nee ik bedoel voor die elleboogquote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die kans is groter dan een exit voor Natasia.
Tegen de voeten van Brian aangelopen, tegen de voet van Natasia en het moedwillig aanvallen van een muur.
jah ...die mensen komen uit de laagste vorm van maatschappij joh..die snappen dat niet...Snap niet dat Brian zo is..want Netty..ondanks wat hier gezegd is is een wereldwijf...als je haar maar kent..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef avonne het volgende:
"doodgestoken bij ruzie na pesterij"
Brian, Amanda en Natasia vinden het "errúg"
Ik heb er ook mijn wekker voor gezetquote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef BarryK het volgende:
Kankerzooi, ik ben gewoon gvd opgestaan om dit te zien.. komt er weer een streamlock...
PFF KOTS KOTS
Zoek het stukje maar ergens op en dan weet je in welke straat het huis van Natasia woont.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef akveor het volgende:
Brian leest een stukje in de krant: Iemand doodgestoken na ruzie door pesterij.... tjonge jonge...
Het is toch gewoon hilarisch, die plaat beton voor zn kop is dikker dan ooit momenteelquote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
Brian leest in de krant over iemand die is doodgestoken in Almere.
Brian: Kwam door pesten, zie je wel.
Hoe krijgt hij het uit zijn strot.![]()
Hoort dit grappig te zijn of ben je serieus?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Lieve het volgende:
Ik ben nog zo misselijk van dit alles.
Ik kan maar niet geloven dat de werknemers vandaag weer naar hun werk zijn gegaan.
Voelde dit dan niet vreselijk fout bij dat volk?
Hoe durven mensen zichzelf nog ooit in de spiegel aan te kijken?
Hoe sta je op.... nadat je dit hebt gedaan?
Hoe sta je op..... met het slachtoffer/ de slachtoffers nog bij de hand?
Hoe kijk je naar jezelf en naar de verwondingen van wekenlang door jou geterroriseerde aangerande mensen? Wat denk je dat je ouders van je zullen vinden?
Kun je met jezelf leven omdat er nog vijf schuldigen naast je zitten?
De militairen uit het sebrenicia drama konden dat niet! De wijven van Chales Manson hebben zichzelf ook ooit weer terug gezien.... toen het veel en veel te laat was.
Mijn hemel...... hoe kun je leven met jezelf..... en met zoveel rotzooi in je denkvermogen
Niets, als er iemand weg zou moeten (en ze duidelijk een statement zouden willen maken dat dat echt niet kon) dan zou er vast geen streamlock zijn..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef riri het volgende:
nou...streamlock...dat wordt een ernstig gesprek met nare gevolgen voor een aantal bewoners
Lekker buurtje waar dat huis woont.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek het stukje maar ergens op en dan weet je in welke straat het huis van Natasia woont.
ik doe zo mijn best om niet met kanker te schelden ook al doe ik het graag...en probeer jij het ook..anders oet ik ook losgaan en probeer het niveau enigszins hoog te houden..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef BarryK het volgende:
Kankerzooi, ik ben gewoon gvd opgestaan om dit te zien.. komt er weer een streamlock...
PFF KOTS KOTS
Oeeee spannendquote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
De komende minuten gaan voor mij bepalen of ik uberhaubt nog naar één uitzending zal kijken, laat staan ooit zal betalen voor streams.
Bakkie koffie dan ?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Day het volgende:
Ik ben toch niet mijn nest uitgekomen voor een streamlock?
ja werkt wel maar zijn kleinere beeldjes boehoequote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
deze misschien wel?
Ja dat schreef je vannacht ook al idd. Ik wist niet dat t serieus was.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek het stukje maar ergens op en dan weet je in welke straat het huis van Natasia woont.
Ik hoop ook dat die kindertjes nooit meer naar haar terug zullen gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jammer van dat he...erg achter aan....had namelijk ook vanochtend kunnen zijn ....maar anyway....als natasia vandaag niet exit is...ga ik waardan ook een klacht indienen...of het nou bij de kinderbescherming is of gewoon via rechtshulp effe checken of je een klacht in kan dienen tegen zulke acties...ik haat natasia inmiddels..echt haten..gewoon dat je liever haar bloed op de grond ziet dan een lach op haar gezicht...![]()
gewoon oprotten natasia weg 10 K...weg leven...weg alles...
zal amanda wel zijn whaha..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:18 schreef mazaru het volgende:
Ik hoorde of een geit in de verte, of het is Amanda
Jij kent echt iedereen hequote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah ...die mensen komen uit de laagste vorm van maatschappij joh..die snappen dat niet...Snap niet dat Brian zo is..want Netty..ondanks wat hier gezegd is is een wereldwijf...als je haar maar kent..
Ik kom voor die debiele tandarts van me uit bed, ik heb er totaal geen zin in op zn zachtst gezegdquote:Op maandag 16 juli 2007 10:18 schreef elcastel het volgende:
Great, ik kom hier dus gewoon mijn bed voor uit hè, voor die streamlock. Dat vind ik het tofste.
Misschien is ie ziek.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:19 schreef Hannibella het volgende:
Ik kom voor die debiele tandarts van me uit bed, ik heb er totaal geen zin in op zn zachtst gezegd![]()
Goed zo.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:19 schreef linkeloutje het volgende:
Linkeloutje, lees het volgende even.
![]()
HEB HET GELEZEN
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:18 schreef demins het volgende:
Ha, ik ben gelukkig nog op tijd voor de streamlock!
ze moet eruit en nu is ze bang dat ze vermoord wordquote:Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor natas krijsen.
niet zo raar als je 15 jaar horeca heb gedaan , o.a. en als je in de selectie heb gezeten he...dan ontmoet je kandidaten. en ook goeie morgen he...alles goed meisje..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kent echt iedereen he![]()
Netty, ilona en een die er nog in zit, waar je mysterieus over doet![]()
Zou het dan toch???????quote:Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor natas krijsen.
een compliment voor mevrouw Blank toch? Geen preek, ze is gewoon de tweede natuur van mevrouw Flens.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
Dus geen exit voor natasja, maar gewoon een preek.
Maar waarom dan netjes gekleed. IK vind het maar vaag ik had een sanctie verwacht. Het is weer een raadsel, horen jullie amanda en natasia gillen van verdriet of blijdschap ?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
Dus geen exit voor natasja, maar gewoon een preek.
Ik zit met dezelfde vraag.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Day het volgende:
Ik ben toch niet mijn nest uitgekomen voor een streamlock?
Want je gaat je insmeren met gesmolten chocola om net zo zwart als haar te zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:21 schreef Dementor het volgende:
Ik ga een zwarte toblerone halen als natas eruit moet.
ik hoor alleen maar buitengeluiden.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
Maar waarom dan netjes gekleed. IK vind het maar vaag ik had een sanctie verwacht. Het is weer een raadsel, horen jullie amanda en natasia gillen van verdriet of blijdschap ?
Ze wilden Lieke in het water gooien en dat werd een beetje duwen en trekken, dat magquote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef yvonne het volgende:
Bah, ik heb net voor een maand betaald en ik wíl helemaal niet meer kijken als dit onbestrafd blijft.
Een goede koptelefoon doet wonderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef petraa het volgende:
Ik hoor helemaal niemand gillen of krijsen horen jullie dat echt of is dat gewoon onzin gelul
Ik hoor wel een schelle stem in de verte.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef petraa het volgende:
Ik hoor helemaal niemand gillen of krijsen horen jullie dat echt of is dat gewoon onzin gelul
dus wat dan nog....gele lieveheersbeestjes zijn giftig...kan beter die bij je avator plaatsen..daarbij heb ik tegen de ongezelligheid op fok ook mijn avator aangeboden enniemandmoet hem...dus we zijn hier wat harder dan op VOL....ik kijk daar trouwens nooit op ik ben trouw aan Fokkie..quote:PS; alle vollers hebben hun bij avitor een lieveheersbeestje tegen geweld
Ow, dus daar vinden ze ook dat Huub de villa moet verlaten...goed bezig!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef johngrisham het volgende:
PS; alle vollers hebben hun bij avitor een lieveheersbeestje tegen geweld
De tuinman liet volgens mij ook net een scheet.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef lillkiss het volgende:
ik hoor lieke ook schreeuwen.. k denk dat ze de instructie krijgen om huub en lieke niet meer te negeren
Nee om op te eten naturlich.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Want je gaat je insmeren met gesmolten chocola om net zo zwart als haar te zijn?
Dude, probeer de zonnebank ofzo.
Er is wel meer geweld geweest in die kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef johngrisham het volgende:
goede morgen alle fokkers
PS; alle vollers hebben hun bij avitor een lieveheersbeestje tegen geweld
Met mij wel, met jou niet zag ik in een ander topicquote:Op maandag 16 juli 2007 10:21 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
niet zo raar als je 15 jaar horeca heb gedaan , o.a. en als je in de selectie heb gezeten he...dan ontmoet je kandidaten. en ook goeie morgen he...alles goed meisje..
precies...hoor natasia keihard gillen nu...pleur je koptelefoon op high...pitch het lage en hoge geluid en hoppa daar is ze..maar erg slecht hoor...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een goede koptelefoon doet wonderen.
Echt wel, en niet zo zuinig ook, vooral Natasja hoor je overal bovenuit.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef petraa het volgende:
sadistquote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef milk-shake het volgende:
nou lekker.....kom ik gehaast ..............streamlock...................kutzooi![]()
ik wil mensen zien janken....die eruit gegooit worden....ach wat dacht ik ook
![]()
![]()
idd nogal...exit....de blackies...yay...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef DrsH het volgende:
Nee hoor er vind daawerkelijk een forse discussie plaats
kom ik terug van broodje maken hebben we een streamlock, om 10 uur smorgensquote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Als er streamlocks komen en wij niets te horen krijgen, samen met het verzwijgen van de gebeurtenissen van gisteren op DGK site, dan ga ik er vanuit dat het in de doofpot wordt gestopt. Ze krijgen op hun flikker nu dat ze te ver zijn gegaan en daar blijft het bij vrees ik.
nog even afwachten we zijn al zo n end gekomenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:
Als het niet zo triest was, was het een lachertje.
Trek de stekker er maar uit, dit gaat 'm niet meer worden.
Dat moet ook haast wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef Fast_Eddy het volgende:
met die kpn logica in de kooi zal het huub wel zijn die weg moet ...
Je kan het zeker niet verstaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef PumaStreamer het volgende:
precies...hoor natasia keihard gillen nu...pleur je koptelefoon op high...pitch het lage en hoge geluid en hoppa daar is ze..maar erg slecht hoor...
filmpje kijken heeft totaal geen nut.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij zijn ze het filmpje aan het kijken.
Jah ik weet natasia der nieuwe baan...ze moet elke 1ste maandag van de maand om 12 u smiddags gaan mee gillen met het land alarm weet je zeker dat iedereen het gehoord heeft!! whahaha..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt wel, en niet zo zuinig ook, vooral Natasja hoor je overal bovenuit.
laat me ja!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Ja, zwarte toblerone om de exit van Natasia te vieren...olé olé![]()
nee dat niet...erg jammer..en nu zijn alle zenders uitgezet denk ik..hoor nu alleem maar die goedkope kutvijver en de vogels die onbegrijpelijk nog rondvliegen boven die menselijke vuilnisbuilt..quote:
Pas maar op, als de streams opeens weer terugkomen ben je je oortrommels kwijt.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
precies...hoor natasia keihard gillen nu...pleur je koptelefoon op high...pitch het lage en hoge geluid en hoppa daar is ze..maar erg slecht hoor...
Het is nu weer rustig, ik hoor even niks.quote:
inderdaad ik heb hem ook op je hoort het dan beter en duidelijker erg eigenlijk he hhahahaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Pas maar op, als de streams opeens weer terugkomen ben je je oortrommels kwijt.
niet een andere user lastig vallen, pleasequote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met mij wel, met jou niet zag ik in een ander topic
jah ...schade vergoeding eisen...natasia heeft gevaarlijk stemgeluid whaha..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Pas maar op, als de streams opeens weer terugkomen ben je je oortrommels kwijt.
De drukst bezochte streamlock uit de geschiedenis van de kooi!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:29 schreef HiDiHo het volgende:
Dit moeten ze vaker doen, het is nog nooit zo druk geweest op de streams sinds je moet betalen![]()
Zeg dat welquote:Op maandag 16 juli 2007 10:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
De drukst bezochte streamlock uit de geschiedenis van de kooi!
Het blijft een tv programma, dat wij kunnen streamen is een kijkje achter de schermen (volgens 10)quote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:
Als het niet zo triest was, was het een lachertje.
Trek de stekker er maar uit, dit gaat 'm niet meer worden.
Onschendbaar en een kindje van God, wat wil je?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:30 schreef riri het volgende:
Die Natasia is zo getikt....praat alles goed van zichzelf en denkt dat ze god is,
is goed wat mis met dat mens
ach, die stress neuken ze wel even wegquote:Op maandag 16 juli 2007 10:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat moet ook haast wel.
Denk eens aan het overweldigende gevoel van onrecht dat Amanda en vooral Brian over zich heen zouden krijgen als Natasia eruit zou moeten.
Dat overleven ze niet.
dat mens is gestoordquote:Op maandag 16 juli 2007 10:30 schreef riri het volgende:
Die Natasia is zo getikt....praat alles goed van zichzelf en denkt dat ze god is,
is goed wat mis met dat mens
Maakt niet uit welke stream, op de achtergrond hoor je blèren, koptelefoon opzetten, dat helpt.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:31 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik hoor echt alleen wat buitengeluiden welke stream luisteren jullie ?
Meerdere, ik hoorde het net ook al, of het is de wind, geen idee.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:32 schreef HiDiHo het volgende:
Hoor ik een auto ?
Laat ze elkaar maar mooi afslachten...Hoeft talpa ook de hoofdprijs niet uit te betalenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:32 schreef DrsH het volgende:
Een preventieve streamlock en dit omdat men n.a.w. wederom een overdosis fysiek geweld verwachtte
Ik verwacht een partybus voor 6 mensen...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:31 schreef solara4 het volgende:
tjeetje, lijkt wel of we op de begrafenis auto wachten
Ik zie helemaal geen onbekenden en ook niet op de rug?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat je die twee onbekenden alleen op de rug ziet
Mag ik het 101 % met je eens zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:31 schreef Pavement het volgende:
Het blijft een tv programma, dat wij kunnen streamen is een kijkje achter de schermen (volgens 10)
Alleen zijn ze hier mee hun eigen graf aan het graven. De streamers raken echt gefrustreerd op deze manier, en hebben machtige middelen, zoals youtube etc. Ik denk dat de de gouden kooi gewoon ten onder gaat door de regels, versoepelingen en voortrekken van de redactie, en niet het format.
Dit is ook het prbleem bij tien, allemaal bekende nederlanders maar achter de schermen totale klunzen en beginners.
Dacht ik ook te horenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:32 schreef HiDiHo het volgende:
Hoor ik een auto ?
1 en bij vlagen hoor je gekrijsquote:Op maandag 16 juli 2007 10:31 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik hoor echt alleen wat buitengeluiden welke stream luisteren jullie ?
Eensquote:Op maandag 16 juli 2007 10:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het blijft een tv programma, dat wij kunnen streamen is een kijkje achter de schermen (volgens 10)
Alleen zijn ze hier mee hun eigen graf aan het graven. De streamers raken echt gefrustreerd op deze manier, en hebben machtige middelen, zoals youtube etc. Ik denk dat de de gouden kooi gewoon ten onder gaat door de regels, versoepelingen en voortrekken van de redactie, en niet het format.
Dit is ook het prbleem bij tien, allemaal bekende nederlanders maar achter de schermen totale klunzen en beginners.
Hij begon hij noemde me meisjequote:Op maandag 16 juli 2007 10:28 schreef avonne het volgende:
[..]
niet een andere user lastig vallen, please
Ik word 's nachts ook wel eens wakker en dan denk ik dat ik het gekrijs van Natasia hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef elcastel het volgende:
Ik hoor niks hoor. Ik dacht net van wel, maar dat was wsl de echo van gisteren nog.
haha zit op me werk dus kan niet streamen maar jullie berichtjes zijn echt lachequote:Op maandag 16 juli 2007 10:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verwacht een partybus voor 6 mensen...
quote:HUUB EN LIEKE FAN zei om 10:20 op 16 JULI 2007
al mijn berichtjes zijn weg
quote:DGK KIJKER zei om 10:20 op 16 JULI 2007
Als Natasia er niet uit moet, graaft de Kooi haar eigen graf. En waarom zijn mijn berichten van vannacht weggehaald?
Het feit dat de Tien site in alle toonaarden zwijgt over dit 'verhaallijntje' spreekt boekdelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:35 schreef dgk_addict het volgende:
Hoe kunnen ze het toch elke keer maken om de streamers voor de gek te houden. Er werd gisteren avond gewoon openbaar gezegd dat de volgende dag alle bewoners netjes aangekleed op de bank moesten gaan zitten. Dan denk je als streamer toch dat je gewoon mee mag kijken, maar nee hoor... weer een streamlock
Er zit te veel stront in die pot, die kan echt niet meer dicht.quote:
Deze hele ellende is voor zeker 90% te wijten aan de redactie.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:35 schreef SiRojK het volgende:
WHahhaha, wel grappig eigenlijk.. Zo kunnen ze helemaal geen tv maken, elke ruzie loopt uit op 'een onhoudbare situatie' ... Gister hebben ze het geprobeerd, maar zoals al van tevoren was te verwachten ging het mis, wat een stel idioten ook in en bij dit programma
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke stream, op de achtergrond hoor je blèren, koptelefoon opzetten, dat helpt.
Het hele programma.. Natas zet de redactie voor gek (ik ben onschendbaar), de redactie zet de bewoners voor gek (door regels niet door te voeren), de redactie zet streamers voor gek (door steeds streamlocks te gebruiken)... Waarom kijk ik nog? Betalen doe ik iig niet meer, dat is al een voordeel... Betalen ga ik ook nooit meer doen, dat is één ding dat zeker isquote:Op maandag 16 juli 2007 10:35 schreef dgk_addict het volgende:
Hoe kunnen ze het toch elke keer maken om de streamers voor de gek te houden. Er werd gisteren avond gewoon openbaar gezegd dat de volgende dag alle bewoners netjes aangekleed op de bank moesten gaan zitten. Dan denk je als streamer toch dat je gewoon mee mag kijken, maar nee hoor... weer een streamlock
Dat zal toch slecht lukken, met al die mailtjes naar diverse media en zelfs Den Haag!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hieronder 2 reacties van mensen die op de site van DGK reageren.
Ze willen zoveel mogelijk verbergen imo
[..]
[..]
Ik geloof jullie niet..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een goede koptelefoon doet wonderen.
de mannen met de witte jassen ................eindelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef solara4 het volgende:
staat er nou 2 mannen
zou tas zo uit d r dak gaan met de grote baas erbij?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:37 schreef FokingHell het volgende:
John de mol is er denk ik en die schijtbak wil gewoon niet in beeld als ie uit ze dak gaat ofzo hehe
Okee..Yvonne geloof ik wel..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:29 schreef avonne het volgende:
Yep Natasia schreeuwt
Iets van "wil je de waarheid?"
De GGD voor tasquote:Op maandag 16 juli 2007 10:40 schreef milk-shake het volgende:
[..]
de mannen met de witte jassen ................eindelijk![]()
Met de komst van Amadna is het pas echt ordinair gewordenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:39 schreef akveor het volgende:
Lees net weer het interview van Beau in de Telegraaf;
In een radio 1 programma zei Beau vandaag echter dat hij zich weleens afvraagt waarom de Gouden Kooi zo ordinair is geworden. "Waarom zet je er niet iemand tussen die corrigerend werkt. Die zegt: Jongens dit kan niet. Je kunt niet zomaar iedereen gaan naaien. Je bent vol in beeld
Die hadden ze en ze heette Sylvia. TIEN heeft d'r een toneelhaak gegeven.
Als ik het kon verstaan zou ik het zeker posten, maar helaas.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik hou van mn oren, maar vind het erg aardig dat als ze wat zeggen jullie dit even posten
![]()
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:40 schreef Fast_Eddy het volgende:
kan iemand dat vogeltje ff wegjagen ? ik schrik me rot met de koptelefoon op 10![]()
Voor straksquote:Op maandag 16 juli 2007 10:40 schreef cimda het volgende:
waarom werd er muziek gedraaid van the beatles Hello, goodbye?
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:40 schreef Fast_Eddy het volgende:
kan iemand dat vogeltje ff wegjagen ? ik schrik me rot met de koptelefoon op 10![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:38 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ik dit filmpje aan het kijken van DGK
http://www.youtube.com/watch?v=PT6DpEV9frM![]()
Grappig overigens, ik wilde het gisteren even uitproberen, dus ik had linkjes naar de filmpjes van gistere geplaatst. Mijn posts zijn nu dus weg. Die idioten zijn alleen vergeten de linkjes in quotes weg te halenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hieronder 2 reacties van mensen die op de site van DGK reageren.
Ze willen zoveel mogelijk verbergen imo
[..]
[..]
Lijkt me wat moeilijk in dit geval.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:39 schreef avonne het volgende:
[..]
en die pillen dan? Maar zelfs dan nog
Gewoon COS... Commentaar op de Streamlock
Ik hoor gesnif?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik hoor voeten door het grint
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Grappig overigens, ik wilde het gisteren even uitproberen, dus ik had linkjes naar de filmpjes van gistere geplaatst. Mijn posts zijn nu dus weg. Die idioten zijn alleen vergeten de linkjes in quotes weg te halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |