ga je toch niet op vakantie ?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
Kom op met die bank.. ik moet om 11 uur op vakantie!
Dit wordt jouw ''zomerstop cliffhanger''!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
Fijne vakantie alvast...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
hij stond al een hele minuut minimaal klaar...snel heur..whahaa....toppie...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:08 schreef Copycat het volgende:
Dank voor het snelle openen!
waargeen dan en waarom precies om 11 uur waarom niet tien over 11 ofzo...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:08 schreef Brici het volgende:
wel filmpjes maken ik wil de kopv van natasia zien als ze eruit moet
wanneer was dit????quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Repost van plaatje omdat het fucking niet normaal is.
Mogguh Puma, we zitten klaar voor waarschijnlijk een grote teleurstelling.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hij stond al een hele minuut minimaal klaar...snel heur..whahaa....toppie...
OFF TOPIC: goeie morgennnnnnnnnnnnnn
blijven rare ledenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
nas krijgt geen hap door haar keel en rat is zo hyper
Nee... 's ochtends zijn er maar 2 streams..... 2 camera's staan dan vaak op het hek.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
we zien nog steeds het hek op de streams .........zou dat een betekenis hebben?
die is heel vaak in beeld als we maar twee streams hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
Denk het niet, is vaak zo in de ochtend.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
kun je die stream er niet opzetten hier of hebben ze het zo beveiligd dat dat niet mogelijk isquote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
Goeiemorgen, eigenlijk verwacht ik helemaal niks, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goedemorgen. Hopelijk krijgen we dadelijk geen bordje in beeld met "De Miljonairs zijn over 1 uur terug"
zou me eerlijk gezegd niets verbazen, of Jaap wordt gearresteerd wegens zijn medewerking aan de chantage van laatstquote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goedemorgen. Hopelijk krijgen we dadelijk geen bordje in beeld met "De Miljonairs zijn over 1 uur terug"
jammer van dat he...erg achter aan....had namelijk ook vanochtend kunnen zijn ....maar anyway....als natasia vandaag niet exit is...ga ik waardan ook een klacht indienen...of het nou bij de kinderbescherming is of gewoon via rechtshulp effe checken of je een klacht in kan dienen tegen zulke acties...ik haat natasia inmiddels..echt haten..gewoon dat je liever haar bloed op de grond ziet dan een lach op haar gezicht...quote:
Op VOL wordt er ongetwijfeld een filmpje van worden gemaaktquote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef grazygirl het volgende:
[..]
blijven rare leden
off topic: de link die je doorgaf daar kijk ik altijd naar, het is nog niet zo heel heftig met het gebuffer maar dat zal straks wel zo zijn denk ik, en ik krijg ook vaak de melding als ik fok wil openen dat de pagina niet kan openen, misschien ligt het aan mijn draadloze laptopverbindin, maar goed we redden het wel![]()
De komende minuten gaan voor mij bepalen of ik uberhaubt nog naar één uitzending zal kijken, laat staan ooit zal betalen voor streams.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:12 schreef waxmask het volgende:
De aankomende beslissing gaat weer bepalen of ik volgende keer mijn streams betaal ja of te nee.
Zit er dik inquote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goedzo.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Repost van plaatje omdat het fucking niet normaal is.
Hier kan je ook 4 streams tegelijk volgen:quote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben gezwicht
ga toch ff streamen vanochtend dacht ik maar mijn streams van hidio doen t niet
iemand andere please?
Nope, aan de eettafel te ontbijten.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Copycat het volgende:
Zitten ze al op de bank?
Het lijkt echt of Huub niet doorheeft dat de haat van de anderen echt is, dat het niet alleen spelgerelateerd is. Hij denkt waarschijnlijk dat het tuig genoeg hersencapaciteit heeft om spel van realiteit te onderscheiden.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef solara4 het volgende:
ik vind het ook gweldig dat Huub er gewoon bij zit en normaal doet
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben gezwicht
iemand andere please?
Die kans is groter dan een exit voor Natasia.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Vanaf nu wordt er strenger opgetreden tegen mensen die bijv Natasia vergelijken met een aap of andere zaken die met haar huidskleur te maken hebben.
Reden: het is racistisch.
Vind je van niet?
Jammer, wij vinden van wel, dus denk daaraan als je post want het kan je een ban opleveren.
Discriminatie op grond van ras, sexuele voorkeur etc. zijn volgens de FOK!-policy verboden (en ook volgens de wet trouwens).
Het forum moet een prettige plek zijn om te posten en lezen voor iedereen, en dat is het niet als er met dit soort termen gegooid wordt.
En daarbij, iemand als Natasia heeft genoeg andere eigenschappen waar je op af kunt geven, dus ga daar maar creatief mee doen.
precies...dit weekend houd mijn stream op dus...we zullen zien of lenny bij koopt..of dat hij gewoon een dikke zak strond opstuurd..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
De komende minuten gaan voor mij bepalen of ik uberhaubt nog naar één uitzending zal kijken, laat staan ooit zal betalen voor streams.
Linken leggen met zijn eigen realiteit is nooit zijn sterkste kant geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef akveor het volgende:
Brian leest een stukje in de krant: Iemand doodgestoken na ruzie door pesterij.... tjonge jonge...
Onmogelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben gezwicht
iemand andere please?
5 dagen Walibi met de kids.. en om 11 uur komt mijn moeder voor rijden om ons te bregen. Ik geloof niet dat ze het kan waarderen als ik zeg "nog effe niet, ik moet DGK kijken".quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
waargeen dan en waarom precies om 11 uur waarom niet tien over 11 ofzo...
Nee ik bedoel voor die elleboogquote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die kans is groter dan een exit voor Natasia.
Tegen de voeten van Brian aangelopen, tegen de voet van Natasia en het moedwillig aanvallen van een muur.
jah ...die mensen komen uit de laagste vorm van maatschappij joh..die snappen dat niet...Snap niet dat Brian zo is..want Netty..ondanks wat hier gezegd is is een wereldwijf...als je haar maar kent..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef avonne het volgende:
"doodgestoken bij ruzie na pesterij"
Brian, Amanda en Natasia vinden het "errúg"
Ik heb er ook mijn wekker voor gezetquote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef BarryK het volgende:
Kankerzooi, ik ben gewoon gvd opgestaan om dit te zien.. komt er weer een streamlock...
PFF KOTS KOTS
Zoek het stukje maar ergens op en dan weet je in welke straat het huis van Natasia woont.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef akveor het volgende:
Brian leest een stukje in de krant: Iemand doodgestoken na ruzie door pesterij.... tjonge jonge...
Het is toch gewoon hilarisch, die plaat beton voor zn kop is dikker dan ooit momenteelquote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
Brian leest in de krant over iemand die is doodgestoken in Almere.
Brian: Kwam door pesten, zie je wel.
Hoe krijgt hij het uit zijn strot.![]()
Hoort dit grappig te zijn of ben je serieus?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Lieve het volgende:
Ik ben nog zo misselijk van dit alles.
Ik kan maar niet geloven dat de werknemers vandaag weer naar hun werk zijn gegaan.
Voelde dit dan niet vreselijk fout bij dat volk?
Hoe durven mensen zichzelf nog ooit in de spiegel aan te kijken?
Hoe sta je op.... nadat je dit hebt gedaan?
Hoe sta je op..... met het slachtoffer/ de slachtoffers nog bij de hand?
Hoe kijk je naar jezelf en naar de verwondingen van wekenlang door jou geterroriseerde aangerande mensen? Wat denk je dat je ouders van je zullen vinden?
Kun je met jezelf leven omdat er nog vijf schuldigen naast je zitten?
De militairen uit het sebrenicia drama konden dat niet! De wijven van Chales Manson hebben zichzelf ook ooit weer terug gezien.... toen het veel en veel te laat was.
Mijn hemel...... hoe kun je leven met jezelf..... en met zoveel rotzooi in je denkvermogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |