ga je toch niet op vakantie ?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
Kom op met die bank.. ik moet om 11 uur op vakantie!
Dit wordt jouw ''zomerstop cliffhanger''!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
Fijne vakantie alvast...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
hij stond al een hele minuut minimaal klaar...snel heur..whahaa....toppie...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:08 schreef Copycat het volgende:
Dank voor het snelle openen!
waargeen dan en waarom precies om 11 uur waarom niet tien over 11 ofzo...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Carlaa het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:08 schreef Brici het volgende:
wel filmpjes maken ik wil de kopv van natasia zien als ze eruit moet
wanneer was dit????quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Repost van plaatje omdat het fucking niet normaal is.
Mogguh Puma, we zitten klaar voor waarschijnlijk een grote teleurstelling.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hij stond al een hele minuut minimaal klaar...snel heur..whahaa....toppie...
OFF TOPIC: goeie morgennnnnnnnnnnnnn
blijven rare ledenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
nas krijgt geen hap door haar keel en rat is zo hyper
Nee... 's ochtends zijn er maar 2 streams..... 2 camera's staan dan vaak op het hek.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
we zien nog steeds het hek op de streams .........zou dat een betekenis hebben?
die is heel vaak in beeld als we maar twee streams hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
Denk het niet, is vaak zo in de ochtend.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
kun je die stream er niet opzetten hier of hebben ze het zo beveiligd dat dat niet mogelijk isquote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef ericahysterica het volgende:
Goeiemorgen, eigenlijk verwacht ik helemaal niks, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goedemorgen. Hopelijk krijgen we dadelijk geen bordje in beeld met "De Miljonairs zijn over 1 uur terug"
zou me eerlijk gezegd niets verbazen, of Jaap wordt gearresteerd wegens zijn medewerking aan de chantage van laatstquote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goedemorgen. Hopelijk krijgen we dadelijk geen bordje in beeld met "De Miljonairs zijn over 1 uur terug"
jammer van dat he...erg achter aan....had namelijk ook vanochtend kunnen zijn ....maar anyway....als natasia vandaag niet exit is...ga ik waardan ook een klacht indienen...of het nou bij de kinderbescherming is of gewoon via rechtshulp effe checken of je een klacht in kan dienen tegen zulke acties...ik haat natasia inmiddels..echt haten..gewoon dat je liever haar bloed op de grond ziet dan een lach op haar gezicht...quote:
Op VOL wordt er ongetwijfeld een filmpje van worden gemaaktquote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef grazygirl het volgende:
[..]
blijven rare leden
off topic: de link die je doorgaf daar kijk ik altijd naar, het is nog niet zo heel heftig met het gebuffer maar dat zal straks wel zo zijn denk ik, en ik krijg ook vaak de melding als ik fok wil openen dat de pagina niet kan openen, misschien ligt het aan mijn draadloze laptopverbindin, maar goed we redden het wel![]()
De komende minuten gaan voor mij bepalen of ik uberhaubt nog naar één uitzending zal kijken, laat staan ooit zal betalen voor streams.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:12 schreef waxmask het volgende:
De aankomende beslissing gaat weer bepalen of ik volgende keer mijn streams betaal ja of te nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |