Goeiemorgen, eigenlijk verwacht ik helemaal niks, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goedemorgen. Hopelijk krijgen we dadelijk geen bordje in beeld met "De Miljonairs zijn over 1 uur terug"
zou me eerlijk gezegd niets verbazen, of Jaap wordt gearresteerd wegens zijn medewerking aan de chantage van laatstquote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goedemorgen. Hopelijk krijgen we dadelijk geen bordje in beeld met "De Miljonairs zijn over 1 uur terug"
jammer van dat he...erg achter aan....had namelijk ook vanochtend kunnen zijn ....maar anyway....als natasia vandaag niet exit is...ga ik waardan ook een klacht indienen...of het nou bij de kinderbescherming is of gewoon via rechtshulp effe checken of je een klacht in kan dienen tegen zulke acties...ik haat natasia inmiddels..echt haten..gewoon dat je liever haar bloed op de grond ziet dan een lach op haar gezicht...quote:
Op VOL wordt er ongetwijfeld een filmpje van worden gemaaktquote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef grazygirl het volgende:
[..]
blijven rare leden
off topic: de link die je doorgaf daar kijk ik altijd naar, het is nog niet zo heel heftig met het gebuffer maar dat zal straks wel zo zijn denk ik, en ik krijg ook vaak de melding als ik fok wil openen dat de pagina niet kan openen, misschien ligt het aan mijn draadloze laptopverbindin, maar goed we redden het wel![]()
De komende minuten gaan voor mij bepalen of ik uberhaubt nog naar één uitzending zal kijken, laat staan ooit zal betalen voor streams.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:12 schreef waxmask het volgende:
De aankomende beslissing gaat weer bepalen of ik volgende keer mijn streams betaal ja of te nee.
Zit er dik inquote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goedzo.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Repost van plaatje omdat het fucking niet normaal is.
Hier kan je ook 4 streams tegelijk volgen:quote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben gezwicht
ga toch ff streamen vanochtend dacht ik maar mijn streams van hidio doen t niet
iemand andere please?
Nope, aan de eettafel te ontbijten.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Copycat het volgende:
Zitten ze al op de bank?
Het lijkt echt of Huub niet doorheeft dat de haat van de anderen echt is, dat het niet alleen spelgerelateerd is. Hij denkt waarschijnlijk dat het tuig genoeg hersencapaciteit heeft om spel van realiteit te onderscheiden.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:11 schreef solara4 het volgende:
ik vind het ook gweldig dat Huub er gewoon bij zit en normaal doet
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben gezwicht
ga toch ff streamen vanochtend dacht ik maar mijn streams van hidio doen t niet
iemand andere please?
Die kans is groter dan een exit voor Natasia.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Vanaf nu wordt er strenger opgetreden tegen mensen die bijv Natasia vergelijken met een aap of andere zaken die met haar huidskleur te maken hebben.
Reden: het is racistisch.
Vind je van niet?
Jammer, wij vinden van wel, dus denk daaraan als je post want het kan je een ban opleveren.
Discriminatie op grond van ras, sexuele voorkeur etc. zijn volgens de FOK!-policy verboden (en ook volgens de wet trouwens).
Het forum moet een prettige plek zijn om te posten en lezen voor iedereen, en dat is het niet als er met dit soort termen gegooid wordt.
En daarbij, iemand als Natasia heeft genoeg andere eigenschappen waar je op af kunt geven, dus ga daar maar creatief mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |