Niets, als er iemand weg zou moeten (en ze duidelijk een statement zouden willen maken dat dat echt niet kon) dan zou er vast geen streamlock zijn..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef riri het volgende:
nou...streamlock...dat wordt een ernstig gesprek met nare gevolgen voor een aantal bewoners

Lekker buurtje waar dat huis woont.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek het stukje maar ergens op en dan weet je in welke straat het huis van Natasia woont.

ik doe zo mijn best om niet met kanker te schelden ook al doe ik het graag...en probeer jij het ook..anders oet ik ook losgaan en probeer het niveau enigszins hoog te houden..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef BarryK het volgende:
Kankerzooi, ik ben gewoon gvd opgestaan om dit te zien.. komt er weer een streamlock...
PFF KOTS KOTS

Oeeee spannendquote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
De komende minuten gaan voor mij bepalen of ik uberhaubt nog naar één uitzending zal kijken, laat staan ooit zal betalen voor streams.

Bakkie koffie dan ?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Day het volgende:
Ik ben toch niet mijn nest uitgekomen voor een streamlock?

ja werkt wel maar zijn kleinere beeldjes boehoequote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
deze misschien wel?

Ja dat schreef je vannacht ook al idd. Ik wist niet dat t serieus was.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek het stukje maar ergens op en dan weet je in welke straat het huis van Natasia woont.

Ik hoop ook dat die kindertjes nooit meer naar haar terug zullen gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jammer van dat he...erg achter aan....had namelijk ook vanochtend kunnen zijn ....maar anyway....als natasia vandaag niet exit is...ga ik waardan ook een klacht indienen...of het nou bij de kinderbescherming is of gewoon via rechtshulp effe checken of je een klacht in kan dienen tegen zulke acties...ik haat natasia inmiddels..echt haten..gewoon dat je liever haar bloed op de grond ziet dan een lach op haar gezicht...![]()
gewoon oprotten natasia weg 10 K...weg leven...weg alles...

zal amanda wel zijn whaha..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:18 schreef mazaru het volgende:
Ik hoorde of een geit in de verte, of het is Amanda

Jij kent echt iedereen hequote:Op maandag 16 juli 2007 10:16 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah ...die mensen komen uit de laagste vorm van maatschappij joh..die snappen dat niet...Snap niet dat Brian zo is..want Netty..ondanks wat hier gezegd is is een wereldwijf...als je haar maar kent..

Ik kom voor die debiele tandarts van me uit bed, ik heb er totaal geen zin in op zn zachtst gezegdquote:Op maandag 16 juli 2007 10:18 schreef elcastel het volgende:
Great, ik kom hier dus gewoon mijn bed voor uit hè, voor die streamlock. Dat vind ik het tofste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |