Het hele programma.. Natas zet de redactie voor gek (ik ben onschendbaar), de redactie zet de bewoners voor gek (door regels niet door te voeren), de redactie zet streamers voor gek (door steeds streamlocks te gebruiken)... Waarom kijk ik nog? Betalen doe ik iig niet meer, dat is al een voordeel... Betalen ga ik ook nooit meer doen, dat is één ding dat zeker isquote:Op maandag 16 juli 2007 10:35 schreef dgk_addict het volgende:
Hoe kunnen ze het toch elke keer maken om de streamers voor de gek te houden. Er werd gisteren avond gewoon openbaar gezegd dat de volgende dag alle bewoners netjes aangekleed op de bank moesten gaan zitten. Dan denk je als streamer toch dat je gewoon mee mag kijken, maar nee hoor... weer een streamlock
Dat zal toch slecht lukken, met al die mailtjes naar diverse media en zelfs Den Haag!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hieronder 2 reacties van mensen die op de site van DGK reageren.
Ze willen zoveel mogelijk verbergen imo
[..]
[..]
Ik geloof jullie niet..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een goede koptelefoon doet wonderen.
de mannen met de witte jassen ................eindelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef solara4 het volgende:
staat er nou 2 mannen
zou tas zo uit d r dak gaan met de grote baas erbij?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:37 schreef FokingHell het volgende:
John de mol is er denk ik en die schijtbak wil gewoon niet in beeld als ie uit ze dak gaat ofzo hehe
Okee..Yvonne geloof ik wel..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:29 schreef avonne het volgende:
Yep Natasia schreeuwt
Iets van "wil je de waarheid?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |