Ik zit met dezelfde vraag.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Day het volgende:
Ik ben toch niet mijn nest uitgekomen voor een streamlock?
Want je gaat je insmeren met gesmolten chocola om net zo zwart als haar te zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:21 schreef Dementor het volgende:
Ik ga een zwarte toblerone halen als natas eruit moet.
ik hoor alleen maar buitengeluiden.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
Maar waarom dan netjes gekleed. IK vind het maar vaag ik had een sanctie verwacht. Het is weer een raadsel, horen jullie amanda en natasia gillen van verdriet of blijdschap ?
Ze wilden Lieke in het water gooien en dat werd een beetje duwen en trekken, dat magquote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef yvonne het volgende:
Bah, ik heb net voor een maand betaald en ik wíl helemaal niet meer kijken als dit onbestrafd blijft.
Een goede koptelefoon doet wonderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef petraa het volgende:
Ik hoor helemaal niemand gillen of krijsen horen jullie dat echt of is dat gewoon onzin gelul
Ik hoor wel een schelle stem in de verte.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef petraa het volgende:
Ik hoor helemaal niemand gillen of krijsen horen jullie dat echt of is dat gewoon onzin gelul
dus wat dan nog....gele lieveheersbeestjes zijn giftig...kan beter die bij je avator plaatsen..daarbij heb ik tegen de ongezelligheid op fok ook mijn avator aangeboden enniemandmoet hem...dus we zijn hier wat harder dan op VOL....ik kijk daar trouwens nooit op ik ben trouw aan Fokkie..quote:PS; alle vollers hebben hun bij avitor een lieveheersbeestje tegen geweld
Ow, dus daar vinden ze ook dat Huub de villa moet verlaten...goed bezig!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef johngrisham het volgende:
PS; alle vollers hebben hun bij avitor een lieveheersbeestje tegen geweld
De tuinman liet volgens mij ook net een scheet.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef lillkiss het volgende:
ik hoor lieke ook schreeuwen.. k denk dat ze de instructie krijgen om huub en lieke niet meer te negeren
Nee om op te eten naturlich.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Want je gaat je insmeren met gesmolten chocola om net zo zwart als haar te zijn?
Dude, probeer de zonnebank ofzo.
Er is wel meer geweld geweest in die kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef johngrisham het volgende:
goede morgen alle fokkers
PS; alle vollers hebben hun bij avitor een lieveheersbeestje tegen geweld
Met mij wel, met jou niet zag ik in een ander topicquote:Op maandag 16 juli 2007 10:21 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
niet zo raar als je 15 jaar horeca heb gedaan , o.a. en als je in de selectie heb gezeten he...dan ontmoet je kandidaten. en ook goeie morgen he...alles goed meisje..
precies...hoor natasia keihard gillen nu...pleur je koptelefoon op high...pitch het lage en hoge geluid en hoppa daar is ze..maar erg slecht hoor...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een goede koptelefoon doet wonderen.
Echt wel, en niet zo zuinig ook, vooral Natasja hoor je overal bovenuit.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef petraa het volgende:
sadistquote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef milk-shake het volgende:
nou lekker.....kom ik gehaast ..............streamlock...................kutzooi![]()
ik wil mensen zien janken....die eruit gegooit worden....ach wat dacht ik ook
![]()
![]()
idd nogal...exit....de blackies...yay...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef DrsH het volgende:
Nee hoor er vind daawerkelijk een forse discussie plaats
kom ik terug van broodje maken hebben we een streamlock, om 10 uur smorgensquote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Als er streamlocks komen en wij niets te horen krijgen, samen met het verzwijgen van de gebeurtenissen van gisteren op DGK site, dan ga ik er vanuit dat het in de doofpot wordt gestopt. Ze krijgen op hun flikker nu dat ze te ver zijn gegaan en daar blijft het bij vrees ik.
nog even afwachten we zijn al zo n end gekomenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:
Als het niet zo triest was, was het een lachertje.
Trek de stekker er maar uit, dit gaat 'm niet meer worden.
Dat moet ook haast wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef Fast_Eddy het volgende:
met die kpn logica in de kooi zal het huub wel zijn die weg moet ...
Je kan het zeker niet verstaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef PumaStreamer het volgende:
precies...hoor natasia keihard gillen nu...pleur je koptelefoon op high...pitch het lage en hoge geluid en hoppa daar is ze..maar erg slecht hoor...
filmpje kijken heeft totaal geen nut.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij zijn ze het filmpje aan het kijken.
Jah ik weet natasia der nieuwe baan...ze moet elke 1ste maandag van de maand om 12 u smiddags gaan mee gillen met het land alarm weet je zeker dat iedereen het gehoord heeft!! whahaha..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt wel, en niet zo zuinig ook, vooral Natasja hoor je overal bovenuit.
laat me ja!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Ja, zwarte toblerone om de exit van Natasia te vieren...olé olé![]()
nee dat niet...erg jammer..en nu zijn alle zenders uitgezet denk ik..hoor nu alleem maar die goedkope kutvijver en de vogels die onbegrijpelijk nog rondvliegen boven die menselijke vuilnisbuilt..quote:
Pas maar op, als de streams opeens weer terugkomen ben je je oortrommels kwijt.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
precies...hoor natasia keihard gillen nu...pleur je koptelefoon op high...pitch het lage en hoge geluid en hoppa daar is ze..maar erg slecht hoor...
Het is nu weer rustig, ik hoor even niks.quote:
inderdaad ik heb hem ook op je hoort het dan beter en duidelijker erg eigenlijk he hhahahaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Pas maar op, als de streams opeens weer terugkomen ben je je oortrommels kwijt.
niet een andere user lastig vallen, pleasequote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met mij wel, met jou niet zag ik in een ander topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |