Ik word 's nachts ook wel eens wakker en dan denk ik dat ik het gekrijs van Natasia hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef elcastel het volgende:
Ik hoor niks hoor. Ik dacht net van wel, maar dat was wsl de echo van gisteren nog.
haha zit op me werk dus kan niet streamen maar jullie berichtjes zijn echt lachequote:Op maandag 16 juli 2007 10:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verwacht een partybus voor 6 mensen...
quote:HUUB EN LIEKE FAN zei om 10:20 op 16 JULI 2007
al mijn berichtjes zijn weg
quote:DGK KIJKER zei om 10:20 op 16 JULI 2007
Als Natasia er niet uit moet, graaft de Kooi haar eigen graf. En waarom zijn mijn berichten van vannacht weggehaald?
Het feit dat de Tien site in alle toonaarden zwijgt over dit 'verhaallijntje' spreekt boekdelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:35 schreef dgk_addict het volgende:
Hoe kunnen ze het toch elke keer maken om de streamers voor de gek te houden. Er werd gisteren avond gewoon openbaar gezegd dat de volgende dag alle bewoners netjes aangekleed op de bank moesten gaan zitten. Dan denk je als streamer toch dat je gewoon mee mag kijken, maar nee hoor... weer een streamlock
Er zit te veel stront in die pot, die kan echt niet meer dicht.quote:
Deze hele ellende is voor zeker 90% te wijten aan de redactie.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:35 schreef SiRojK het volgende:
WHahhaha, wel grappig eigenlijk.. Zo kunnen ze helemaal geen tv maken, elke ruzie loopt uit op 'een onhoudbare situatie' ... Gister hebben ze het geprobeerd, maar zoals al van tevoren was te verwachten ging het mis, wat een stel idioten ook in en bij dit programma
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke stream, op de achtergrond hoor je blèren, koptelefoon opzetten, dat helpt.
Het hele programma.. Natas zet de redactie voor gek (ik ben onschendbaar), de redactie zet de bewoners voor gek (door regels niet door te voeren), de redactie zet streamers voor gek (door steeds streamlocks te gebruiken)... Waarom kijk ik nog? Betalen doe ik iig niet meer, dat is al een voordeel... Betalen ga ik ook nooit meer doen, dat is één ding dat zeker isquote:Op maandag 16 juli 2007 10:35 schreef dgk_addict het volgende:
Hoe kunnen ze het toch elke keer maken om de streamers voor de gek te houden. Er werd gisteren avond gewoon openbaar gezegd dat de volgende dag alle bewoners netjes aangekleed op de bank moesten gaan zitten. Dan denk je als streamer toch dat je gewoon mee mag kijken, maar nee hoor... weer een streamlock
Dat zal toch slecht lukken, met al die mailtjes naar diverse media en zelfs Den Haag!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hieronder 2 reacties van mensen die op de site van DGK reageren.
Ze willen zoveel mogelijk verbergen imo
[..]
[..]
Ik geloof jullie niet..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een goede koptelefoon doet wonderen.
de mannen met de witte jassen ................eindelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef solara4 het volgende:
staat er nou 2 mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |