binnenkort een paar dagenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef Shayndel het volgende:
wanneer krijgen ze de uitslag nou te horen of heb ik die perongeluk niet meegemaakt.
Mail de redactie die weet het wel denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wanneer is dit programma eens afgelopen?
Redactie? Er zijn mensen die over dit programma nadenken?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:55 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Mail de redactie die weet het wel denk ik
Het is allang afgelopen. Met Tien, met Talpa, met DGK. Alles is anders, alles is wit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wanneer is dit programma eens afgelopen?
huub, al zou het alleen maar om die rat naar beneden te kelderen met zijn punten, bah heb zo een hekel aan dat jochquote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef siekman het volgende:
jaap
Jaap moet sowieso hoger staan dan Brian.. al die vol mutsjes zorgen er wel voor dat Huub op 40% staat ofzo.. Fok moet Jaap steunenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef soylent het volgende:
Ik weet het niettttttt
Huub blijft een favo wat mij betreft, maar we zien hem de laatste weken wel vaak van z'n slechte kant...
Jaap is ook een master natuurlijk.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jaap moet sowieso hoger staan dan Brian.. al die vol mutsjes zorgen er wel voor dat Huub op 40% staat ofzo.. Fok moet Jaap steunen![]()
Liefst wel...quote:Jaap moet sowieso hoger staan dan Brian
Deze Fok-dame sms't alleen voor Huub of helemaal niet...quote:Fok moet Jaap steunen![]()
Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jaap moet sowieso hoger staan dan Brian.. al die vol mutsjes zorgen er wel voor dat Huub op 40% staat ofzo.. Fok moet Jaap steunen![]()
Helemaal mee eens, daarom voor Jaap en Huub gesmst.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mee eensquote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ditoquote:Op maandag 4 juni 2007 20:01 schreef noucky het volgende:
Huub heeft bij mij afgedaan en ik sms denk ik voor Japp of Lieke. Aangezien ik Jaap meer stemmen wens als Huub lijkt het me het verstandigste voor Jaap te gaan.
Nee, Amandaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Lieke moet ook veel hoger dan Amanda, dus ik sms wel voor Lieke, voor een keer.
Als Huubfans in de meerderheid zijn zoals ze zelf zeggen, waarom stemmen ze dan zo vaak?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:30 schreef ScofieldM het volgende:
Wat heeft het voor zin, die hele Nowlive kliek zijn huubminded en SMS' en 100x per dag dus de poll is een uitgemaakte zaak.
Omdat Huub-stemmers meestal succesvolle burgers zijn, die geld zat hebben en die paar knaken makkelijk kunnen missen. Althans, ik wel in ieder gevalquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:32 schreef noucky het volgende:
[..]
Als Huubfans in de meerderheid zijn zoals ze zelf zeggen, waarom stemmen ze dan zo vaak?
Dat is iets wat ik totaal niet snap.
Neuh..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef Giggio het volgende:
ik wil niet SMS-sen naar dat nummer.. zit je geheid weer vast aan allerlei SMS-spelletjes...
je zit nergens aan vastquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef Giggio het volgende:
ik wil niet SMS-sen naar dat nummer.. zit je geheid weer vast aan allerlei SMS-spelletjes...
ik wil wel bellen... en wel voor.... Huub en Lieke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |